امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جادوی برن به ایران رسید

#1
کتابی دیگر از روندا برن با عنوان «جادو» با ترجمه فرشید عطایی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، تازه ترین کتاب روندا برن با عنوان «جادو» به همراه ترجمه فرشید عطایی از سوی نشر آموت روانه بازر کتاب شد.
این کتاب که در ۲۸ فصل نوشته شده است به گفته نویسنده آن ۲۸ عمل جادویی را به مخاطب میآموزد تا او یادبگیرد چگونه میتواند از قدرت جادویی سپاسگذاری استفاده کرده و سلامت مالی و شغلی خود و دیگر اطرافیانش را متحول کند.
آموزههای برن در این کتاب شامل اجرای تمریناتی است که برای اجرا در ۲۸ روز طراحی شده است و طی آن سپاسگذاری به یک عادت در زندگی فردی مخاطبان این کتاب مبدل میشود و همین حس است که به گفته نویسنده نوعی جادو را در زندگی مخاطب کتاب پدید میآورد.


جادوی برن به ایران رسید 1

وی در بخشی از این کتاب در همین زمینه مینویسد: وقتی شما بابت چیزهایی که دارید ممنون و سپاسگذار باشید، خواهید دید که آنها بلافاصله رو به فزونی میگذارند. اگر برای پولی که دارید سپاسگذار باشید، خواهید دید که پولتان به طرزی جادویی زیاد میشود. اگر بابت رابطهای که با کسی دارید سپاسگذار باشید، حتی اگر این رابطه رابطه کاملی نباشد، خواهید دید که به طرزی جادویی رو به بهبود میگذارد. گر بابت شغلی که دارید، حتی اگر شغل رویایتان نباشد، سپاسگذار باشید، شرایط کمکم تغییر میکند، طوری که از شغلتان لذت بیشتری میبرید و در پی آن همه نوع موقعیت و فرصتی برای کارتان پدید میآید...

روندا برن نویسنده و تهیه کننده اسنرالیایی است. وی را بیش از هر چیز به خاطر مستند راز و کتابی که با همین نام منتشر شده است میشناسند. برن همچنین در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تاثیرگذار در دنیا معرفی شد.
کتاب «جادو» را نشر آموت در ۲۱۵ صفحه و با قیمت ۱۱ هزار تومان منتشر کرده است.

جادوی برن به ایران رسید 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  به زودی زمانی خواهد رسید که او اجازه این کار را به تو نخواهد داد.

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان