امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یک باشگاه بزرگ با شیوه مورینیو و رئال مادرید بازی نمی کند!..ژاوی آنتی تز مادریدیها .

#1
دشمنی ژاوی با رئال مادرید سابقه ای طولانی دارد اما در این چند سال اخیر به اوج خود رسیده است. این بازیکن گاهی اوقات باشگاه رئال مادرید را به باد تمسخر می گیرد، گاهی اوقات ارزش ستاره های این تیم را پایین می آورد و گاهی اوقات هم از سبک بازی این تیم انتقاد می کند.

یورو اسپورت در گزارشی از اظهارات تند ژاوی علیه رئال مادرید و بازیکنان این تیم سخن به میان می آورد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

1-رونالدو اصلا قابل قیاس با مسی نیست! (5-5-2009)

قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 شایعه های زیادی درباره پیوستن کریستیانو رونالدو به رئال مادرید به گوش رسید. رئال علاقه زیادی به جذب این مهاجم پرتغالی داشت و پیوستن او به این تیم تا حدودی نهایی شده بود. ژاوی مانند هر کاتالونیایی دوست ندارد که رئال مادرید را در اوج ببیند به همین خاطر تلاش کرد تا پیوستن رونالدو به کهکشانیها را اتفاقی بزرگ جلو ندهد چرا که بارسلونا ستاره ای چون لیونل مسی را در ترکیب دارد و هیچ بازیکنی یارای رقابت با این ستاره آرژانتینی را ندارد.


- یک باشگاه بزرگ با شیوه مورینیو و رئال مادرید بازی نمی کند! (9-6-2013)

می توانی از هر کسی در دنیای فوتبال انتقاد کنی به جز ژوزه مورینیو چرا که این مربی پرتغالی زبانی گزنده دارد و می تواند زهر آن هر کسی را نابود کند. ژاوی آنقدر از رئال مادرید نفرت دارد که برایش هیچ کس مهم نیست حتی فردی مانند ژوزه مورینیو که زبان گزنده او با کسی سر سازش ندارد. ستاره آبی-اناریها اینگونه به انتقاد از مورینیو و رئال مادرید پرداخت: یک باشگاه بزرگ به سبک ژوزه مورینیو بازی نمی کند. ما در بارسلونا به دنبال آن نیستیم تا سبک بازی حریف را به خطا کردن به هم ریزیم. ما برای از کار انداختن بازی حریف 30000 هزار بار روی بازیکنان این تیم خطا نمی کنیم. ما چه ببازیم و چه ببریم و چه مساوی کنیم چنین سبک بازی را به نمایش نمی گذاریم البته برای بعضی نتیجه مهم تر از هر چیزی است اما بارسلونا فلسفه خاص خود را دارد.

این برای نخستین باری نیست که ژاوی اینگونه به ژوزه مورینیو حمله ور می شود البته سرمربی پرتغالی سابق رئال مادرید هر باره جواب ژاوی را بدترین نحو می داد. او دراظهار نظری جنجالی اینگونه جواب ژاوی را داد: او دیگر پیر شده است و زمان آن فرارسیده که به لیگ قطر رود و در آنجا به بازی خود پایان دهد.

3-رئال مادرید به کاسیاس احترام نگذاشت (3-2-2014)

کاسیاس در این چند سال اخیر شرایط بسیار سختی را در رئال مادرید پشت سرگذاشت. مورینیو بدترین برخورد را با این دروازبان باتجربه داشت و کاسیاس مقدس در رئال مادرید مورینیو جایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال مادرید نداشت. الان که مورینیو از رئال مادرید جدا شده و کاسیاس دوباره به جایگاه اصلی خود در این تیم رسیده ژاوی دوباره موضوع قدیمی کاسیاس را زنده کرده و می خواهد از این طریق به باشگاه رئال مادرید حمله ور شود. ستاره خط میانی بارسلونا گفت: کاسیاس مستحق برخوردی که باشگاه رئال مادرید با او کرد نبود. من در این فصل بیش از هر فصل دیگری با او صحبت کرده ام. مشکل کاسیاس اصلا بازی کردن نبود بلکه سخنانی بود که مورینیو به راحتی درباره او بر زبان می آورد و باشگاه رئال مادرید هم هیچ واکنشی نشان نمی داد. کاسیاس شایسته احترام و ستایشی بود که در مادرید به آن دست نیافت.

کاسیاس الان دیگر با رئال مادرید به روزهای اوج خود برگشته است و توانست فصل قبل با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را به دست آورد. او الان دیگر به همان جایگاه شایسته خود برگشته است اما باز ژاوی دوران مورینیو را به خاطر می آورد تا از رئال مادرید انتقام گیرد و ثابت کند که از این باشگاه بیزار است.

4-نمی دانم که آیا گرت بیل شایسته این رقمی است که برای او پرداخته کرده اند یا نه (31-7-2013)

گرت بیل سرانجام با کش و قوس های زیادی پیراهن رئال مادرید را به تن کرد. این بازیکن ولزی توانایی ها خود را به رخ همگان کشید و در جام حذفی اسپانیا برابر بارسلونا مارک بارترا مدافع آبی-اناریها را تحقیر کرد و گلی دیدنی به ثمر رساند تا کهکشانیها جام قهرمانی را بالای سر برند با این حال ژاوی تلاش می کند تا گرت بیل را تحقیر کند که البته هدف اصلی او حمله به رئال مادرید است و این را همه می دانند. او گفت: نمی دانم که آیا گرت بیل شایسته این رقمی است که برای او پرداخته کرده اند یا نه. تا الان ندیده ام که او 90 دقیقه بازی کند به همین خاطر نمی توانم قضاوت کنم که آیا او شایسته این مبلغ است یا نه.

البته ژاوی در 90 دقیقه فینال جام حذفی نمایش درخشان این ستاره ولزی را دید. گرت بیل تنها یک فصل است که در رئال مادرید بازی کرده و توانسته با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی اسپانیا و سوپر جام اروپا را به دست آورد.

مورینیو مثل همیشه جواب ژاوی را داد تا نشان دهد که او هم رابطه خوبی با ستاره محبوب بارسلونا ندارد. او گفت: ژاوی گرت بیل را نمی شناسد؟گرت بیل تا دو سال دیگر به بهترین بازیکن جهان تبدیل خواهد شد؛ آن زمان ژاوی در لیگ قطر خواهد بود.


یک باشگاه بزرگ با شیوه مورینیو و رئال مادرید بازی نمی کند!..ژاوی آنتی تز مادریدیها . 1
5-بازی رئال براساس ضد حملات است (26-10-2014)

بارسلونا در فصل جاری رقابت های لیگا برابر رئال مادرید تن به شکست داد. آبی-اناریها در سانتیاگو برنابئو با گل نیمار برابر حریف قدرتمند خود پیش افتادند اما با دو گلی که شاگردان آنچلوتی به ثمر رساندند رئال مادرید سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد. طبیعی بود که ژاوی مانند هر بارسایی از شکست برابر رئال مادرید ناراحت باشد. او پس از بازی گفت: رئال مادرید در زمان ضد حمله به سر می برد. بازیکنان این تیم عقب می کشند و منتظر جلو کشیدن حریف می شود و بعد از آن به ضد حمله روی می آورند.

طبیعی است که هر بازیکنی از شکست برابر رقیب و دشمن سنتی خود ناراحت باشد اما نمی تواند از سبک بازی این تیم انتقاد کند فقط به این خاطر که نمی تواند آن را مهار کند.
یک باشگاه بزرگ با شیوه مورینیو و رئال مادرید بازی نمی کند!..ژاوی آنتی تز مادریدیها . 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi ، f-ghaemi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket کشتی کج ایرانی (IPW) | رویداد هرج و مرج بزرگ
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  مورینیو: به خاطر کریم بنزما ناراحت شدم
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  مورینیو ستون‌نویس جدید سان در مسابقات یورو
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان