امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش بسیج اساتید به قطعنامه اروپا

#1
Heart 
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور مشی منفعلانه دولت یازدهم را سبب صدور قطعنامه اتحادیه اروپا دانست و گفت: امیدواریم دولت با موضع‌گیری مناسب اجازه ندهد عزت مردم بیش از این خدشه‌دار شود.
به گزارش جهان؛ سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در گفت‌وگو با فارس، قطع‌نامه اتحادیه اروپا در تعارض با بدیهیات حقوق بین‌الملل دانست و گفت: این قطع‌نامه با هدف مداخله اروپاییان در امور داخلی کشور ما صادر شده است.

وی افزود: قطع‌نامه اتحادیه اروپا در تعارض با حسن نیت دولت‌ها برای همکاری‌های ملی و منطقه‌ای است و نکته مهم اینجا است که کسانی بحث حقوق بشر را در این قطع‌نامه مطرح کردند که محققان منصف دنیا نیز فهمیده‌اند که حقوق بشر برای این افراد تنها یک ابزار است.

صلاحی ادامه داد: آمریکا و اروپا در بیشترین جنایات رخ داده علیه بشریت و تجاوزهای صورت گرفته در دنیا دخالت داشته‌اند و تاریخ قرن ۲۰ و ۲۱ نشان می‌دهد که آنها به طور مستقیم یا غیر مستقیم در جنگ با کشورهای دیگر هستند.

* آمریکا خجالت بکشد و حرف از حقوق بشر نزند

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: آمریکا و انگلیس در جریان کشور عراق نیز بدون مجوز شورای امنیت به این کشور حمله کردند و به خصوص در جریان زندان ابوغریب دیدیم که سربازان آمریکایی صحنه‌های دهشتناک خشونت جنسی را به وجود آوردند. بنابراین آمریکا برای یک قرن باید خجالت بکشد و اسمی از حقوق بشر نیاورد.

صلاحی خاطرنشان کرد: زمانی که آمریکایی‌ها تجاوزهای جنسی دهشتناک را صورت می‌دادند و با آتش‌سوزی‌های جمعی یک میلیون نفر را در عراق کشتند، ۵۰۰ هزار زن را بیوه کردند و بیش از ۵۰۰ هزار نوزاد ناقص‌الخلقه به دلیل گلوله‌های آغشته به اورانیوم غنی‌شده به دنیا آمدند، اروپایی‌ها چرا هیچ سوالی نکردند؟

وی اضافه کرد: حقوق بشر برای اروپایی‌ها ابزاری است برای تحت فشار قرار دادن دولت جمهوری اسلامی که البته برای رسیدن به این هدف خود از اشتباهات دولت ما نیز استفاده می‌کنند.

* مشی منفعلانه دولت یازدهم سبب صدور قطع‌نامه اتحادیه اروپا شد

صلاحی مشی منفعلانه دولت یازدهم را سبب صدور قطع‌نامه اتحادیه اروپا دانست و گفت: مشی منفعلانه دولت در برابر غربی‌ها و اشتباهات صورت گرفته باعث شد تا غربی‌ها در بحث هسته‌ای دولت ایران را گرفتار کنند به طوری که اورانیوم ۲۰ درصد را که برای آن شهید شهریاری را از دست دادیم به طور سخاوتمندانه به غربی‌ها تحویل داد و در برابر آن نمی‌دانیم چه گرفته است.

رئیس سازمان بسیج اساتید تاکید کرد: مشی منفعلانه دولت یازدهم سبب تحقیر ملت ایران از سوی اشتون می‌شود و دولت نیز ساکت است.

وی افزود: دیدار اشتون با فتنه‌گران ۸۸ سبب شد تا اروپایی‌ها پا را فراتر بگذارند و دولت نیز به توصیه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توجهی نداشته است زیرا امام خمینی(ره) فرمودند دشمنان ما مانند سگی هستند که اگر در برابرشان عقب‌نشینی کنیم حمله می‌کند تا پایمان را بگیرد.

* دولت اجازه ندهد عزت مردم بیش از این خدشه‌دار شود

صلاحی گفت: امیدواریم دولت در برابر قطع‌نامه اتحادیه اروپا برخورد جدی کند زیرا اگر برخورد نکند مردم به میدان می‌آیند در حالی که دولت نباید اجازه دهد تا عزت مردم بیش از این خدشه‌دار شود.

وی اضافه کرد: غربی‌ها می‌خواستند بر دنیا سیطره داشته باشند که ایران این برنامه آنها را ناکام گذاشت و در این مورد دنیا مدیون جمهوری اسلامی است که اجازه نداد دیکتاتوری آمریکا در خلیج فارس اعمال شود. امروز نیز همگان اعتراف دارند که ایران قدرت غیر قابل مناقشه منطقه است و آمریکا و غرب بیشتر به ما نیاز دارند تا ما به آنها.

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه دولت باید مشکلات اقتصادی کشور را حل کند، گفت: امروز ایران ۹۰ درصد راه را رفته و بر منطقه حاکم شده است و برای طی کردن ۱۰ درصد دیگر باید مقاومت کنیم و اگر دولت می‌خواهد به شعارهایش عمل کند باید آستین همت را بالا بزند و مشکلات اقتصادی را حل کند.

وی اظهار داشت‌: امروز تمام کشورها درگیر مشکلات اقتصادی هستند ولی ما که در زمینه‌های مختلف دستاوردهای زیادی داشته‌ایم باید بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم و تحقق این هدف مستلزم آن است که دولت نگاهش را به درون متمرکز کند.

* مردم ایران اجازه تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در کشور را نمی‌دهند

صلاحی افزود: در مذاکرات ۱+۵ ما چیزی به دست نیاوردیم بلکه خیلی چیزها را از دست دادیم در حالی که اگر سیاست‌های کلان نظام که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود توسط تمام دستگاه‌ها دنبال شود ایران یک قدرت بزرگ منطقه‌ای است که مؤلفه‌های تبدیل شدن به قدرت بین‌المللی را نیز دارد ولی دولت باید به شعارهای انقلابی بازگردد.

رئیس سازمان بسیج اساتید تاکید کرد: مردم مسلمان ایران اجازه نمی‌دهند اتحادیه اروپا در ایران دفتر تاسیس کند زیرا آنها به دنبال فروپاشی جمهوری اسلامی از درون هستند، البته مردم دلشان می‌خواهد که دولت در این زمینه پیش‌قدم شود.
واکنش بسیج اساتید به قطعنامه اروپا 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه‌ای خواستار اخراج روسیه از سوئیفت شد
  جزئیات ربوده شدن دختر حاکم دوبی و واکنش سازمان ملل
Heart واکنش نوری مالکی به بازداشت تعدادی از اعضای حشد شعبی
Heart ترامپ اروپا را سردرگم کرده است
Heart اروپا منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
Heart توافق موساد و مصر برای کاهش شدت واکنش کشورهای عربی به طرح الحاق
Heart تظاهرات ماموران پلیس، دولت فرانسه را به واکنش واداشت
  کمیسیون اروپا برنامه سفر تابستانی اعلام کرد
  بحران کرونا، بودجه نظامی کشورهای اتحادیه اروپا را نیز به خطر انداخت !
  تلاش فرانسه برای پاسخ قاطع اتحادیه اروپا به رژیم صهیونیستی در پرونده الحاق

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان