امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پارک کوهستان یزد

#1
پارک کوهستان یزد یکی از پر رونق ترین فضاهای سبز شهری یزد محسوب می شود که فاز دوم آن از جمله ست های بازی، کف پوش، آلاچیق در حال ساخت است.

همچنین نصب آب‌نمای هارمونی موزیکال در این پارک در حال پیگیری است شهر یزد دارای ۱۲ پارک بزرگ (شهری) و ۱۵۳ پارک کوچک (محله‌ای) می‌باشد این پارک بزرگ در مسیر جاده تفت به یزد ایجاد شده است وزیبایی بی نظیری دارد در وسط آن حوض بزرگی درست شده است .

که آب نمای آن در شب جلوه ی به ان می بخشد.در این پارک وسایل بازی از جمله چرخ وفلک بزرکی نصب شده که شور ونشاط کودکان ونوجوانان را افزون می کند.

این پارک شاید بزرگترین پارک استان یزد میباشد و برای احداث آن زحمات زیادی کشیده شده است .این پارک زیبا دارای امکانات زیادی ازجمله :دریاچه مصنویی زیبا , شهربازی , محل چادر زدن مسافرین , آلاچیقهای زیبا جهت روزهای آفتابی , چمن کاری ودرخت کاری کل محوطه , پیست اسکیت , پیست موتورها وماشینهای کوچک که البته نام آنها را نمی دانم , امکانات قایق سواری دردریاچه , آبشار مصنویی بهمراه جویهای آب زیبا, بوفه وساندویچ فروشی , محل پارک ماشینها وبسیاری از امکانات لازم برای مسافرین و سکنه شهر یزد میباشد .

این پارک درایام تابستان وبهار مورد توجه بسیاری از همشهریان یزدی میباشد که بهمراه خانواده برای صرف شام ونهار ویا برگزاری مراسم تولد وجشنهای خانوادگی به این محل مراجعه .

بسیاری از مسافرین هم از این مکان استقبال می کنند وشبها پس از رسیدن به این محل چادر زده وشب را دراین مکان بیتوته می کنند.بدلیل وجود نگهبانی ومراقبین بسیار دراین پارک این محل به مکان امن ودلچسبی برای خانواده ها تبدیل شده است وجایی برای افراد مزاحم و مردم آزار دراین پارک نیست . این پارک در خاور میانه بی نظیر است. و بزرگترین پارک در خاور میانه است چمن کاری ،آلاچیق های چوبی قشنگ وآبشار مصنوعی ودرختان سر سبز بر عظمت این پارک کوهستانی که شبهای تابستانی خنکی دارد . آبنمای هارمونیک وموزیکال پارک کوهستان یزد این آبنما قابلیت رقص آب و نور به صورت زنده، متناسب با سخنرانی و پخش موسیقی را دارا می باشد.

آبنمای مذکور شامل مجموعه ای از فواره های خطی، دایره ای، بال، فواره حرکتی ،پرتاب قوسی، نازلهای چرخان، جت و رقص خطی بوده . این آبنما در پارک کوهستان یزد در تاریخ ۹۲/۸/۹ نصب و راه اندازی شده است.

این آبنما قابلیت رقص آب و نور به صورت زنده، متناسب با سخنرانی و پخش موسیقی را دارا می باشد. آبنمای مذکور شامل مجموعه ای از فواره های خطی، دایره ای، بال، فواره حرکتی ،پرتاب قوسی، نازلهای چرخان، جت و رقص شیطان می باشد.

پارک کوهستان یزد 1

پارک کوهستان یزد 1

پارک کوهستان یزد 1

پاسخ
 سپاس شده توسط ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان