امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دانشگاه شهرکرد

#1
دانشگاه شهركرد، در سال 1356 با عنوان دانشكده دامپزشكی شهركرد با پذیرش 20 نفر دانشجو در رشته دامپروری فعالیت خود را شروع كرد. دانشگاه شهركرد در حال حاضر با برخورداری از حدود 200 عضو هیات علمی كه 85 درصد آنان دارای مرتبه استادیار و بالاتر هستند، از نظر نسبت استادیار و بالاتر به كل اعضای هیات علمی، جایگاه ویژه ای در سطح كشور دارد.



همچنین پیگیری مسوولین دانشگاه و همكاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، زمینه ساز استقلال هیات ممیزه این دانشگاه و ایجاد هیات ممیزه مشترك با دانشگاه كاشان گردید كه این هیات ممیزه از واپسین روزهای سال 1386 فعالیت خود را آغاز كرد.

دانشگاه شهركرد با بیش از 6000 دانشجوی شاغل به تحصیل در 30 رشته در مقطع كارشناسی و 30 رشته در مقطع كارشناسی ارشد و دكتری و 5 رشته در دوره دیپلمای دامپزشكی، در 30 گروه آموزشی و 7 دانشكده شامل دانشكدههای: كشاورزی ، ادبیات و علوم انسانی، دامپزشكی، فنی و مهندسی و علوم پایه مستقر در شهركرد و هنر و علوم انسانی(مستقر در فارسان) مشغول به فعالیت می باشد.



این دانشگاه دارای پنج پژوهشكدهی منابع آب ، فناوری جنین دام ، زیست فناوری، بیوتكنولوژی و بیماریهای مشترك انسان و دام است.

راهاندازی مركز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهركرد و نیز برنامه ریزی برای ایجاد پارك علم و فناوری، راهاندازی بزرگترین آزمایشگاه هیدرولیك دانشگاههای كشور، راه اندازی 5 سایت كامپیوتری جدیدو ایجاد زمینه دسترسی 100 درصد اعضای هیات علمی،كارشناسان و دانشجویان تحصیلات تكمیلی و حدود 60درصد دانشجویان مقطع كارشناسی به اینترنت با سرعت بالا، راه اندازی شبكه اتوماسیون اداری جهت سهولت و سرعت بخشی به مكاتبات داخلی، انجام كامل ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان به صورت اینترنتی و... از دیگر اقدامات این دانشگاه است كه در سالهای 1384 تا 1387 محقق شده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99
  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن -9998
  میخای دانشگاه چه رشته ای بری؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان