امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیشنهاد برای افزایش یارانه کارکنان دولت و کارگران

#1
نماینده مردم آمل و لاریجان در خانه ملت از پیشنهاد 9نماینده مجلس برای افزایش یارانه سه میلیون ایرانی خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس طرح پیشنهادی افزایش یارانه کارکنان دولت وکارگران را ارائه دادند.

  

آمل- نماینده مردم آمل و لاریجان در خانه ملت از پیشنهاد 9نماینده مجلس برای افزایش یارانه سه میلیون ایرانی خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس طرح پیشنهادی افزایش یارانه کارکنان دولت وکارگران را ارائه دادند.

عزت اله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: در قانون هدفمندی یارانه ها سه اختیار را مجلس به دولت تفیض کرده است که سه اختیار شامل این است که دولت خودش تصمیم گیرد به چه کسانی یارانه پرداخت نماید، چه مبلغی پرداخت کند و دولت خودش می تواند هر چیزی را به عنوان یارانه به مردم ارائه دهد.

عضو ناظر در کمیسیون مفاسد اقتصادی با بیان اینکه زمانی که دولت به همه مردم یارانه پرداخت می نماید قطعا نیاز مردم به یارانه متفاوت است، اظهار داشت:باید اقشاری در جامعه باشند که عدد بیشتری از یارانه را دریافت کنند.

وی تصریح کرد:در حال حاظر کمترین دریافتی را کارکنان دولت، بازنشستگان، کارگران و آموزش و پرورشی ها دریافت می کنند.

یوسفیان با تاکید بر اینکه تاکنون نیز دولت به تناسب نرخ تورم افزایش دستمزد و حقوق پرداخت نکرده است، عنوان داشت:دولت در برنامه پنجم بایستی که به میزان نرخ شاخص تورم حقوق را مشخص نماید که متاسفانه این قانون برنامه پنجم اجرایی نشده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در خانه ملت با بیان طرح پیشنهادی ۹ نماینده مجلس در خصوص افزایش یارانه ها، اظهار داشت:طرح پیشنهادی این است که قشر کارمندان دولت، بازنشستگان، کارگران و آموزش و پرورشی ها که درآمد ماهیانه آن ها کمتر از یک و نیم میلیون تومان است، دولت یارانه آن ها را به دو برابر پرداخت نماید.

عزت اله یوسفیان با اشاره بر اینکه در حال حاظر دولت به بیش از ۷۵ میلیون ایرانی یارانه پرداخت می کند، اذعان داشت:نبایستی یارانه کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند قطع شود بدلیل اینکه همه کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند سرمایه دار نیستند بلکه دانشجو، بیمار و کارگر نیز در بین آنان وجود دارد.

وی با اشاره به تقاضا نمایندگان مجلس، گفت:این قابل قبول نیست که بازنشسته ای ۳۰۰ هزار تومان حقوق بگیرد و یارانه وی نیز با کسانی که بالای یک و نیم میلیون تومان درآمد دارند یکسان باشد، لذا نمایندگان مجلس می خواهند دولت به اقشار کارگر، کارمندان دولت و آموزش و پرورشی هایی که درآمد ماهیانه آنان کمتر از یک و نیم میلیون تومان است و تعداد آن ها نیز در کشور نزدیک به ۳ میلیون نفر است در بودجه سال ۹۴ دوبرابر یارانه تعلق گیرد.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تصمیم جدید دولت؛ ترخیص چای با ارز اشخاص!
  افزایش قیمت بلیت هواپیما منتفی شد
  دولت آمریکا خواستار تجدیدنظر درباره حکم دادگاه تیک تاک شد
  ادعای افزایش ۱.۸ میلیون بشکه‌ای صادرات نفت ایران در صورت پیروزی بایدن
  دولت خسارت توقف ۶ کشتی ایرانی در چین را جبران می‌کند
  افزایش قاچاق در سایه ناسازگاری‌ سامانه‌های گمرک و صمت/ تعلل گمرک در تبادل اطلاعات آنل
  زنگنه: دولت و سازمان هواپیمایی هیچ نقشی در افزایش قیمت بلیت هواپیما ندارند!
  سامانی: نیازی به مجوز سازمان هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت نداریم/ نرخ های جدید برا
  افزایش ۳۸ درصدی معاملات مسکن تهران در تیر/ کاهش ۱۳ درصدی قراردادهای اجاره
Star چرا مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی 50 درصد افزایش نیافت +جزئیات

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان