امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آکواریوم جزیره کیش

#1
خلیج فارس از نظر تنوع و تعداد موجودات آبزی، یکی از مهم‌ترین پهنه‌های آبی در جهان محسوب می‌شود از این رو گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند، می‌توانند با غواصی در داخل آب‌های شفاف و زلال نقاط مختلف جزیره، انواع ماهی‌ها و آبزیان دیگر را مشاهده کنند. اما افرادی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی‌های رنگارنگ زیبا و بعضاً عجیب را در محیط طبیعی ندارند، می‌توانند به ساختمان کانون هنر کیش واقع در خیابان فردوسی این جزیره و در مجاورت بوستان آهوان مراجعه نمایند.

در این مرکز، آکواریومی با حجم 20 هزار لیتر وجود دارد که در آن نزدیک به 70 نوع ماهی‌ تزئینی شامل ماهی‌های زیبا و شگفت‌انگیز آب‌های شور و شیرین نگهداری می‌شوند.

علاوه بر این، در بخش دیگری از ساختمان کانون هنر کیش نمایشگاهی برای مشاهده خزندگان راه‌اندازی شده که در آن بیش از 100 گونه خزنده از خانواده مارسانان از جمله مارهای عظیم بوآ، پیتون آفریقا و آمازون، مارپرنده تایلند و همچنین سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا و عنکبوت‌های بزرگ و پرنده‌خوار برزیلی نگهداری می‌شوند و علاقه‌مندان به خزندگان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه، دانستنی‌های مفیدی در خصوص این جانداران به دست آورند.

لازم به ذکر است که در کانون هنر کیش، امکانات وسیعی برای برپایی نمایشگاه‌های اختصاصی هنری ندارک دیده شده که در اختیار هنرمندان داخلی قرار می‌گیرد.

آکواریوم جزیره کیش 1

آکواریوم جزیره کیش 1

آکواریوم جزیره کیش 1

آکواریوم جزیره کیش 1

آکواریوم جزیره کیش 1

آکواریوم جزیره کیش 1

آکواریوم جزیره کیش 1

آکواریوم جزیره کیش 1

پاسخ
 سپاس شده توسط عطرینا ، مهربان ترین دختر دنیا
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان