امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آبشار نودشه

#1
آبشار نودشه ياوه در موقعیت جغرافیایی E4615 N3011 در استان کردستان واقع است. نودشه شهري مرزي در ميانه کوه هاي بلند و دره هاي عميق سرزمين پررمز و راز اورامان است که در مرز ميان استان کرستان و کرمانشاه واقع است.اين محل از توابع شهرستان پاوه به شمار مي رود و آبشار زيباي آن،

در نزديکي روستاي نودشه و در امتداد رودخانه سيروان واقع شده و بهانه اي است براي آشنايي با اين شهر کوچک و زيبا. نودشه در دل طبيعتي کوهستاني و سرشار از صخره و سنگ واقع شده و اطرافش را جنگل هاي انبوه بلوط، ون، زالزالک و باغ هاي بسيار وسيع گردو، گلابي، انجير، توت، انار، انگور، شفتالو به همراه درخچه ها و پوشش گياهي متنوعي دربرگرفته است.

منطقه نودشه يکي از مناطقي است که بواسطه صعب العبور بودن و دور افتادگي اش همچنان بکر و اصيل مانده است. جاده پاوه به نودشه، بستر بسيار خوبي براي ديدن طبيعت زيباي نودشه و اطرافش فراهم آورده است و چشم اندازهايي ديدني دارد. جاده اي که از هر طرف آن نگاه کني سرسبزي، کوه، صخره، دره، رودخانه، چشمه و طبيعت بکر مي بيني.

تابستان ها و پاييز ميوه هاي انار، انگور، گلابي، گردو، انجير و … بر درختان سرسبز اين ديار، چشم هر بيننده اي را خيره مي کند.

آبشار نودشه 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان