امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصاحبه داغ ایان سامرهالدر در مورد نینا دوبرو و نیکی

#1
مصاحبه داغ ایان سامرهالدر در مورد نینا دوبرو و نیکی 1

این مصاحبه مربوط به مصاحبه طرفداران با ایان سامرهالدر در مورد "نیان" هستش که بر روی این رابطه پافشاره می کنن و به نیکی هیت (تنفر) می فرستند که با جواب عاقلانه ایان سامرهالدر مواجه می شن لطفا مصاحبه رو تا آخر بخونید وگرنه واقعاً از دست می دید.

طرفداران نینا دوبرو با رفتن توی اکانت سامرهالدر نوشتن : ما از نیکی خیلی متنفریم ، نیان برای همیشه ، ما آنتی نیکی هستیم ، ما نیانی هستیم و نیانو تا عبد دوست داریم .

بعد ایان این نوشته ها رو دیده و خیلی ناراحت شده بود و در جواب این نیانی ها نوشته بود : شما از نیکی متنفرید ؟ واقعاً ؟ شما مگه نیکی رو دیدید ؟ مگه اونو میشناسید ؟



آره مطمئن نیستمم که بشناسیدش ، شما کافیه به پست های اینساگرام و توییتر نیکی یه نگاهی بکنید تا بفهمید همه حرفاش سرشار از مهر و محبت و انسانیته ! شما لطفاً انرژی منفیتون رو جای دیگنه ای صرف کنید ، در مورد کسی دارید حرف میزنید که اصلاً نمیشناسیدش ، آیا شما به من اهمیت میدین ؟ از خودت این رو بپرس و ببین جوابت چیه ؟ اگه جوابت آره هستش پس لطفاً به خاطر من خوشحال باشد و این کارهای بدون فکر و بی معنی رو متوقفش کن چون با این کارت یه انرژی منفی و بدی رو به این جهان وارد میکنی ! در مورد کسی که میگی بده و ازش متنفری خواهشاً یکم تحقیق کن و بشناسش ! بعد میفهمی که نیکی یک آدم بزرگ و شگفت انگیزه که کارهای خیلی خوبی برای این دنیا انجام داده ، من واقعاً دیگه خسته شدم از کامنت هایی که شما توی این پست ها میزارید البته فن های زیادی خواستن توی این پست ها شما رو با مهربونی راهنمایی کنن ! و توانمدتون کنن (از نظر عقلی منظورشه) ما اگه در مورد کسایی که درموردشون حرف میزنیم یکم بیشتر میدونستیم و تحقیق می کردیم ،دنیا این همه آشفته و پریشون و توی بدترین موقعیتی که در تاریخ وجود داره نبود !!!!!! (خیلی عصابنیه) بچه ها عصابنیت ایان رو ببینید چقد عصبانی شده

تو از نیکی متنفری ، پس باید از منم متنفر باشی ... و این ناراحت کننده است . روز خوبی داشته باشی ! (خیلی تند حرف زد) منتظر خبرهای جدید باشید

پینوشت ایان : الان میخواستم یه پست دیگه بزارم ولی چون این یکی خیلی واجب بود و همین الان پیش اومد ، مقدم تر بود !!! بقیه پست هارو میزارم برای روز های بعد ، ناگفته نمونه خیلی از طرفدار نماها متأسفانه نیانی هم تشریف دارن ، به پیج نیت بورالیک (بازیگر نقش کول) هم حمله کردند و انرژی منفی دادن اما نیت هم از دوس دخترش دفاع کرده ! و بهشون گفته : اگه یک طرفدار هستید واقعاً طرفدار باشید ! اما اسمتون رو طرفدار نزارید وقتی که به کسانی که توی زندگی من هستند توهین می کنید و بهشون تنفر میورزید !

این نیان به کجا ها کشیده شد ! با ما باشید .

سلب دیلی


مصاحبه داغ ایان سامرهالدر در مورد نینا دوبرو و نیکی 1





پاسخ
 سپاس شده توسط 3RG ، shawkila ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ
آگهی
#2
واااااااااااااااااااای عشق منه این پسر HeartTongue
مصاحبه داغ ایان سامرهالدر در مورد نینا دوبرو و نیکی 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ~~SARA:HIVA~~


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  |مصاحبه عجیب و غریب با آرش معیریان / نه کارگردانم نه استاد دانشگاه|
  معرفی فیلم مصاحبه با خون آشام
  نیکی کریمی: برای بازیگر شدن سختی نکشیدم بلکه خوش شانس بودم!
Video مصاحبه بردی کوربت درباره فیلم Vox Lux
  مصاحبه ای جذاب و خواندنی با جکی چان / در فیلمهایی بازی نمیکنم که خانواده ها نتوانند ب
  مصاحبه پدرو آلمودوار با محوریت فیلم Pain and Glory
  مصاحبه رابرت اگرز حول محور فیلم The Lighthouse
Shocked 23 حقیقت جذاب ناگفته در مورد فیلم ترسناک «جن‌گیر»!
  نکات جالب در مورد فیلم تلقین(Inception)
  اکران پاییزی فیلمی با بازی نیکی کریمی !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان