امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ژله نوشآبه

#1
ژله نوشآبه 1

درست کردن انواع ژله و دسر برای مهمونی ها و تولدا و جشنا خیلی زیاد شده .. یعنی تقریبا توی هر مهمونی , خانم خونه حداکثر هنر خودش رو برای درست کردن یه ژله و دسر خوشگل نشون میده ..

درست کردن یه ژله معمولی یکی از ساده ترین دسرهاست ولی اگه برای درست کردن همون ژله ساده یه مقدار خلاقیت و هنر هم به خرج بدید یه کار هنری و خلاقانه جالب خواهید داشت .

تصاویر زیر مربوط به ژله ای هست که یکی از خانمای هنرمند ایرانی درست کرده ..

برای درست کردن این ژله میتونید از ژله نوشابه ای که به تازگی در بازار اومده استفاده کنید و یا ژله نوشابه ای رو به طریقی که توضیح میدیم درستش کنید ..

روش اول : یک بسته ژله آلوئورا رو در یک لیوان آب جوش حل کنید و بعد از حل شدن ذرات ژله یک لیوان نوشابه بهش اضافه کنید و آروم به هم بزنید تا گازش نره .. تقریبا دو سوم ژله رو داخل لیوان هایی که برای اینکار آماده کردید بریزید و لیوان ها رو داخل یخچال قرار بدید تا ژله نیم بند بشه .. یک سوم مابقی ژله رو داخل یه ظرف با همزن بزنید تا کاملا کف کنه و بعد کف ایجاد شده رو آروم آروم روی ژله نیم بند شده اضافه کنید ..

برای ریختن کف روی ژله از یه قاشق کمک بگیرید .. بعد از ریختن کف ژله رو داخل یخچال قرار بدید تا سفت بشه ..

برای درست کردن یخ .. یک بسته ژله آلوئورا رو با یک لیوان آب جوش مخلوط کرده تا ذرات ژله به خوبی داخلش حل بشه . اگه هنوز ذرات ژله داخلش مشخص بود ظرف رو روی حرارت یا داخل ماکروفر قرار بدید . سپس ژله رو داخل یه ظرف مربع مستطیل بریزید و داخل یخچال قرار بدید ..

بعد از گرفتن ژله , اون رو به طور قالب قالب برش زده و روی ژله نوشابه ای داخل لیوان بریزید . برای طبیعی تر شدن کار میتونید یه نی داخل هر لیوان فرو کنید .

با به کار بردن کمی خلاقیت یه ژله سوپرایزی و متفاوت برای مهمونا درست شده که میتونه برای هرکسی جالب باشه ..

ژله نوشآبه 1
پاسخ
 سپاس شده توسط صالح02 ، سوگولی
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان