امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دختر آمریکایی که چندین سال در کمد حبس بود !+عکس

#1
پلیس کانزاس سیتی دریک مجتمع مسکونی فقیرنشین این شهر ۴۵۰ هزار نفری درقلب ایالات متحده با ماجرای هراس آوری روبرو شد. شخصی ناشناس با مرکز حمایت از کودکان تماس گرفت و ماجرای کودکی را که تحت آزار قرار دارد  اطلاع داد و ماموران پلیس و کارکنان سازمان حمایت از کودک به آدرسی که در تماس تلفنی داده شده بود ، مراجعه کردند.
مادر بی رحم در آپارتمان شماره ۱۱ مجتمع ۱۳۰۰ خیابان هایلند حضور نداشت و ماموران با حکم قضایی داخل شدند. آنها ضمن جستجو یک کمد را یافتند که در جلوی آن یک تختخواب مملو از لباس، کفش و وسایل دیگر برای پنهان کردن کمد قرار داشت.
ماموران در کمد را که با طناب بسته شده بود گشوده و دختربچه ای ۱۰ ساله را در آن یافتند که به زحمت ۱۴ کیلوگرم وزن دارد. کودک درمیان نجاسات خود در وضعیت وخیمی به سر می برد.
جیمز پیتر بیکر دادستان کانزاس سیتی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ظاهرا دختربچه سال‌ها در کمد زندانی بوده و سوء تغذیه شدید رنج می برد. او روزها گرسنه و بدون غذا به سر برده و حتی  نمی توانسته برای قضای حاجت به دستشویی برود زیرا در کمد فقط از بیرون باز می شده است.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دختر آمریکایی که چندین سال در کمد حبس بود !+عکس 1
 
پلیس پس از کشف این ماجرای غم انگیز جاکول برینس ۲۹ ساله مادر این کودک را دستگیر کرد. وی صاحب دو دختر دیگر هشت و سه ساله است که هیچ اطلاعی از خواهر بزرگتر خود نداشته اند.
این دختربچه که “ال پی” نامگذاری شده است به پلیس گفته است که همیشه فکر می کرده کمد اتاق اوست و هنگامی که خود را کثیف می کرده است مادرش به شدت او را کتک می زد.
جاکول پرینس مادربی رحم این کودک مدعی شد: دخترک را نمی توانسته بیرون بیاورد زیرا می ترسیده همسایگان با مشاهده وضعیت کودک برای او مشکل ایجاد کنند.
همسایگان به نوبه خود گفتند که در طول چندین سال همسایگی با جاکول پرینس، وی همواره گفته بود فقط دو فرزند دارد و آنها از وجود دخترک بی گناه بی اطلاع بودند.
مردی که پدر دو دختر دیگر این زن است نیز از وجود “ال پی” اظهار بی اطلاعی کرده و ابراز داشته “هرگز نمی دانسته که جاکول دارای دختر بزرگتری است”.
به گفته یکی از دوستان سال های دور جاکول، پدر “ال پی” پنج سال پیش درگذشته است و از آن زمان تا هنگام افشای این ماجرا خبری از وی و دخترک نداشته است.
جاکول پرینس روز دوشنبه در برابر دادگاه حاضر شد و قاضی برای او یک وجه الضمان ۲۰۰ هزار دلار نقد تعیین کرده و قرار است روز ۱۲ ژوئیه محاکمه اش آغاز شود. این زن که در دادگاه خونسرد و آرام بوده با صدایی که به زحمت شنیده می شد تقاضای یک وکیل تسخیری کرد.
دو دختر دیگر این زن در وضعیت بسیار خوبی از لحاظ جسمانی و روانی  قرار دارند اما سازمان حمایت از کودکان پس از دستگیری جاکول آنها را تحت حمایت خود قرار داده است.
همسایگان و آشنایان جاکول پرینس پس از اطلاع از این ماجرا همه اظهار تعجب کرده و گفته اند که وی همواره رفتار خوبی با دو دختر هشت و سه ساله اش داشته است.
روکسان هیل، از مقامات سازمان حمایت از کودکان گفته است: موارد محبوس کردن کودکان در زیر زمین ها یا اتاق ها چندان نادر نیست اما مورد “ال پی” استثنایی است زیرا جدا از وضعیت بسیار وخیم محل اسارتش، ناپدید شدن ناگهانی کودکی که یک بار در سال ۲۰۰۶ پزشکان او را به دلیل سوء تغذیه درمان کرده و دارای پرونده پزشکی است، تعجب آور است.
“ال پی” که در بیمارستان بستری است به مددکاران گفته که دیگر حاضر نیست به خانه بازگردد.
ماموران پلیس و دادستانی هنوز پاسخ روشنی را  در مورد تفاوت رفتار جاکول در مورد  “ال پی” با دو فرزند دیگرش نیافته اند.
مترجم: بهرام افتخاری.


کپی کننده : بنده :ag54:






دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینک خبر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط amirfg ، raha kian
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked خواستگاری بیش از 200 نفر از این دختر زیبا!
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
  چشمهای خاص دختر ایلامی زیبا ( عکس)
  عروس شدن یک دختر کم سن و سال(عکس)
  دختر پشمالو معروف به دختر‌ گربه ای (عکس)
  عاقبت عکس گرفتن از روح دختر بچه (عکس)
  دختر 12 ساله بعد از مرگ زنده شد (عکس)
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
  این دختر فقط 2 ساعت در روز بیدار است! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان