امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چیزکیک

#1
چیزکیک 1

ا بسته خامه 200 cc
1 بسته پنیر خامه ای 200 گرمی
1 بسته بیسکوئیت ساقه طلایی
100 گرم کره
پودرژلاتین 1 قاشق غذا خوری
شکر 1/2 پیمانه
1 بسته ژله برای تزئین
چیزکیک 1
ژلاتین رو روی نصف پیمانه آب سرد می ریزید بعد از چند دقیقه که اسفنجی شد روی بخار آب یا در ماکروویو قرار دهید تا مایع کاملا شفاف به دست آید.
بیسکوئیت ها را در غذا ساز یا آسیاب کاملا خرد کنید تا یک دست شود.(من از بیسکوئیت ساقه طلایی کرم دار استفاده کردم هم به خاطر طعم هم به خاطر انسجامی که بعد از پودر شدن داره)
چیزکیک 1
کره را که به دمای محیط رسیده به بیسکوئیت ها اضافه کنید خوب مخلوط کنید و کف قالب (در صورتی که قالب کمربندی استفاده نمی کنید کف ظرف را یک لایه سلفون بکشید تا به راحتی بتوانید کیک را از قالب خارج کنید)خوب فشرده و پرس می کنیم.10 تا 20 دقیقه قالب را در فریزر قرار دهید تا بیسکوئیت ها کاملا سفت شود.
چیزکیک 1
چیزکیک 1
در این فاصله پنیر خامه ای را با شکر و خامه مخلوط کنید تا شکر کاملا حل شود.ژلاتین آب شده را در این مرحله با وانیل به مواد اضافه کنید.این مواد را روی پایه بیسکوئیت کف قالب بریزید و روی آن را صاف کرده به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید.
یه بسته ژله را با یک لیوان آب جوش حل کنید وقتی کاملا حل شد 4 تیکه یخ در آن بریزید وقتی کمی خنک شد 10 دقیقه در یخچال قرار دهید تا به غلظت سفیده تخم مرغ برسد یک لایه روی چیز کیک بریزید در صورت تمایل قبل از ریختن ژله می تونید روی لایه خامه را با مغز یا پاستیل یا تکه های میوه تزئین کنید.
چیزکیک 1

#چیز کیک را در ظروف یک بار مصرف یا قالب های یک نفره هم می توان تهیه کرد .همین طور که در عکس می بینید روی هر کدام را کیک ها به شیوه خاصی تزئین شده است.از پودر بیسکوئیت -ژله خرد شده-مربای آلبالو-پودر کاکائو-مغز پسته برای تزئین استفاده شده.
چیزکیک 1

## از بیسکویت ساده هم می توان در این دستور استفاده کرد طعم بیسکوئیت بنا به سلیقه خودتان انتخاب می شود.در عکس اول از بیسکوئیت با طعم است و برای تزئین از شکلات تخته ای رنده شده استفاده شده با چند قطره شیر عسلی.
### وقتی ژلاتین آب کرده را به پنیر و خامه می خواهید اضافه کنید حتما به این نکته توجه کنید که تمام مواد هم دما باشد تا بهترین نتیجه حاصل شود .در صورتی که ژلاتین داغ باشد یا خامه و پنیر خیلی سرد ژلاتین بریده بریده سفت می شود و مواد یک دست نمی شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط نازنین*
آگهی
#2
من كه تخم مرغشم بزور درست ميكنم ولي مرسيBig Grin
Sami_tzd
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان