امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زیبایی طبیعی از اینجا آب می خورد مخصوص دختر خانما

#1
آبرسانی با ماسك عسل

یكی از بهترین روش‌ها برای مرطوب نگه‌داشتن پوست صورت استفاده از ماسك طبیعی عسل است. تهیه این ماسك در منزل بسیار ساده و آسان است. تنها كافی است 2قاشق غذاخوری عسل طبیعی را با 3 قاشق غذاخوری روغن بادام روی حرارت اندك خوب مخلوط كنید. سپس این تركیب را از روی حرارت برداشته و 10قطره از اسانس گیاه دارویی بابونه را به این تركیب اضافه كرده و آن‌را آرام هم بزنید تا سرد شود. در این حالت پس از آن‌كه تركیب حرارت خود را از دست داد، آن‌را روی پوست صورت‌تان ماسك كنید و اجازه دهید به‌مدت 20تا30 دقیقه روی پوست‌تان بماند. این ماسك كمك می‌كند تا سلول‌های پوست بتوانند میزان رطوبت مورد نیاز خود را به این ترتیب از ماسك عسل دریافت كنند. در این حالت علاوه بر آن‌كه سلول‌ها شادابی اولیه خود را به دست می‌آورند به زیبایی پوست و طراوت آن نیز كمك می‌كنند.


گلاب مرطوب‌كننده پوست‌های حساس

برای آبرسانی به پوست‌های حساس بهترین روش استفاده از ماسك گیاهی تهیه شده از گلاب است. برای تهیه این ماسك در منزل لازم است از گلاب طبیعی و خالص و مقدار اندكی گلیسیرین كمك بگیرید. برای تهیه این ماسك؛ كافی است مقدار نصف لیوان گلاب را با 2 قاشق غذاخوری گلیسیرین تركیب كنید. بهترین راه برای تركیب این 2 اسانس طبیعی آن است كه آن‌ها را درون یك شیشه تمیز و دودی رنگ بریزید و پس از بستن در ظرف آن را به خوبی تكان دهید. پس از مخلوط‌شدن گلاب و گلیسیرین می‌توانید این مخلوط را روی دستمالی تمیز و نخی اسپری كنید و آن را به‌مدت نیم ساعت روی صورت خود بیندازید. فقط به یاد داشته باشید كه این پارچه را لازم است با كمك این محلول دائم مرطوب كنید تا آبرسانی مناسبی برای پوست‌تان انجام شود.

سس سفید قوی‌ترین مرطوب‌كننده

شاید برای‌تان عجیب باشد كه سس مایونز یا سس سفید می‌تواند یكی از بهترین تركیب‌ها برای تهیه ماسك مرطوب‌كننده و آبرسان خانگی باشد. برای تهیه این ماسك كافی است نصف قاشق غذاخوری سس سفید یا مایونز را با یك قاشق غذاخوری ماست پرچرب خوب مخلوط كنید. سپس یك زرده تخم‌مرغ و یك قاشق چای‌خوری عسل را به آن اضافه كرده و این تركیب را به خوبی هم بزنید تا یكدست شود. پس از آماده شدن این ماسك آن‌را به‌مدت 20دقیقه روی پوست‌تان ماسك كنید. دقت كنید، تمامی پوست صورت و حتی بخشی از پوست ناحیه گردن را نیز با كمك ماسك پوشش دهید. پس از اتمام مدت زمان ذكر شده این ماسك را با كمك آب نیمه‌ولرم بشویید.

فزایش مقاومت پوست در برابر سرما

درمانگران طب سنتی برای افزایش مقاومت پوست در فصل‌های سرد سال به مراجعان خود توصیه می‌كنند تا در فصل تابستان از ماسك خرمالو و روغن زیتون استفاده كنند. استفاده از این ماسك علاوه بر تامین میزان رطوبت مورد نیاز پوست به افزایش مقاومت و ایستادگی پوست در برابر سرما كمك می‌كند و مانع از خشك شدن و از بین رفتن سلول‌های پوستی و زبری پوست می‌شود. برای تهیه این ماسك كافی است خرمالوی له‌شده را با يك تا 2 قاشق روغن زیتون مخلوط كنید و آن را به‌صورت خمیری نرم آماده كنید. بهتر است این ماسك را به‌مدت 30 دقیقه روی پوست‌تان نگه دارید و سپس آن را با آب ولرم بشویید.

سپاس نشه فراموشSleepy
خداوندا
آنکه در تنهاترین تنهایی ام تنهای تنهایم گذاشت
در تنهاترین تنها یی اش تنهای تنهایش مگذار
cryingcrying
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.niloblog.com/files/images/h6zp7xz02sjitbm78.jpg
پاسخ
 سپاس شده توسط W O L F ، نادیا ، fat.k ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، $yamna$ ، mr.destiny
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ☚آیا میدانید و دانستنی های خود را در اینجا قرار دهید☛
  زیبایی چندبرابر مژه ها
  چگونه با مواد طبیعی رنگ موهایم را روشن کنم؟
Heart چقد جرات داری در اینجا شیرجه بزنی؟ (عکس)
  چگونه دوباره پوستی سفید داشته باشیم؟(طبیعی ترین راه)
  آلاچیق: حس و حال مکان طبیعی!
  پرطرفدارترین مدل های زیبایی جذاب بانوان+عکس
  رنگهای طبیعی چگونه از طبیعت به دست می آیند؟
  چادر مسافرتی فوق هوشمند مخصوص دوستداران سفر + تصاویر
  موجودی عجیب که برای تولیدمثل جفت نر خود را می خورد (+عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان