نظرسنجی: ایا واقعا رده درست است
این نظرسنجی بسته شده است.
بله
0%
0 0%
خیر
0%
0 0%
در کل 0 رأی 0%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014

#1
1- آندره پیرلو
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
مطالبی که در بالا در مورد سختکوشی ضربه آزاد زنان معروف جهان گفتیم تقریباً چیزی است که شبیه آن برای پیرلو نیز اتفاق افتاد، شاید بتوان گفت او ضربه آزاد را از روبرتو باجیو، مارادونا و جونینهو یاد گرفت. یاد گیری او زمانی تکمیل شد که فهمید جونینهو هنگام ضربه فقط از سه تا از انگشتهای پایش استفاده میکند، این ستاره ایتالیایی بعدها توانست گل های زیادی با استفاده از ضربه آزاد به ثمر برساند.
این فصل پیرلو از طریق ضربه آزاد 6 گل به ثمر رساند، که بیشتر از همه بازیکنان در همه لیگ های بزرگ بود. در حالی که پیرلو فقط 8 گل از طریق ضربه آزاد برای میلان در یک دهه به ثمر رساند، با پیوستنش به یوونتوس اون 12 گل برای این تیم فقط در سه فصل زد.
2-کریستیانو رونالدو
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
رونالدو هنگام زدن ضربه ایستگاهی یک حالت خاص برای خودش دارد، دست ها باز و در کنارش اونفس عمیق می کشد و سپس ضربه میزند. با اینکه تعداد زیادی از ضرباتش به دلیل ضرب زیاد آنهاهدر رفته اند با این حال ستاره پرتغالی تعداد زیادی گل زیبا به کمک ضربه آزاد به ثمر رسانده است.
3-لیونل مسی
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
او همه چیز را درست انجام می دهد، و ضربه های آزاد هم از این قاعده مستثنی نیستند. مسی یک بازیکن است که از توپهای مرده موقعیت خلق میکند. اون روش ضربه زدنش رو با توجه به شرایط انتخاب میکند، بعضی وقت ها قوس دار میزند، گاهی محکم و... او در همین هفته های اخیر از طریق ضربه آزاد یک گل به مقابل اتلتیکو بیلبائو به ثمر رساند و چندین ضربه آزاد زیبا هم مقابل ویارئال به طرف دروازه زد.
4-یحیی توره
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
یکی از شگفت انگیزهای این عرصه یحیی توره است، در 80 درصد ضرباتی که میزند یک امتیاز میگیرد، اون این فصل 4 گل به ثمر رساند تا به یکی از مرگبارترین ضربه آزادزن های جهان برای دیوارهای دفاعی حریفان تبدیل شود.
5-گرث بیل
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
گرث بیل وقتی پشت ضربه آزاد قرار میگیرد، چهارقدم به عقب برمیدارد و یک قدم به راست، و سپس برانداز می کند که دروازه بان کجا ایستاده است. بعضی وقت ها مقداری به توپ چرخش میدهد اما تبحر خاصی در زدن ضربه چه از فاصله های دور و چه از فاصله های نزدیک دارد.
6-زلاتان ابراهیمویچ
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
می توان مطمئن بود که او محکم به توپ ضربه میزند. او گام های بلندی به جلو برمیدارد و ضربه صدادار و پرقدرتی به توپ میزند، مثل اینکه می خواهد توپ را مجازات کند. در مورد ابراهیمویچ همه چیز در قدرت خلاصه میشود. ضربه هایش تقریباً صد کیلومتر در ساعت سرعت دارند و اگر در چارچوب باشند بسیار خطرناک هستند.
7- رونالدینیو
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
رونالدینیو اگرچه در حال حاضر در لیگ برزیل بازی می کند و چندان در معرض توجه رسانه ها نیست اما هنوز هم استعداد های فوق العاده اش را با خود دارد. او هنگام زدن ضربه ایستگاهی از هر ترفندی استفاده می کند، مثلا توپ را از زیر پای های بازیکنان دیواردفاعی وارد دروازه می کند، و اینگونه است که توانسته در این زمینه اسم و رسمی برای خود در کند. یک بار رونالدینهو و بکهام و پیرلو در یک تیم بازی میکردند. و همه شان برای زدن ضربه آزاد پشت توپ قرار گرفتند. آن لحظه یکی از ترسناکترین لحظات در زندگی دروازه بان تیم حریف بود.
8- مارکو رویس
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
رویس در زدن ضربه ایستگاهی رازها و تکنیک های خاص خودش را دارد. او زمانی به شبکه تلوزیونی بوندس لیگا گفت که دوست دارد کفش های بسیار تنگی بپوشد یا بند کفش هایش را بسیار محکم ببندد. او ادامه داد:" این کار باعث می شود که کنترل بیشتری بر توپ و زدن ضربه داشته باشم و این خوب است. البته اگر کفش ها سبک هم باشند بسیار خوب است". او زمانی که این شرایط را پیدا کند، ضربه های بسیار دیدنی به طرف دروازه های حریفان شلیک می کنند.
9-ماریو بالوتلی
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
ضربه های آزاد او همیشه توی گل نمیروند، اما ماریو بالوتلی تقریباً  همیشه دروازه بان را به زحمت می اندازد و او را به واکنش وا می دارد. خیلی کم پیش می آید که ضربه های سوپر ماریو خارج از چارچوب باشند و یا به سکوی تماشاگران بروند. او بسیار محکم به توپ ضربه می زند تا اطمینان حاصل کند که دروازه بان تیم حریف در صورت دفع توپ هم دستانش درد خواهد گرفت.
10 – لیتون بینز
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
شاید گمنام ترین فوتبایست در این لیست 10 نفره، لیتون بینزی باشد که در حال حاضر بهترین ضربه آزاد زن در لیگ برتر انگلیس است. مدافع باشگاه اورتون و تیم ملی انگلیس در این فصل در مقابل وستهام دو بار از یک نقطه توانست با ضربه ایستگاهی دروازه تیم حریف را فرو بریزد. او در فاصله های دور شوت های بسیار مرگباری می زند. بینز متخصص تبدیل توپ های مرده به موقعیت های گل استثنایی است.
***
از دیگر بازیکنان این عرصه میتوان به افراد زیر اشاره کرد:
وین رونی، فرانک لمپارد، کریستیان اریکسون، لوئیز سوارز، فرانسسکو لودی، ایوان راتیکیچ، میرالم پیانیچ، سجاد سلالیهویچ، خوان آرانگو و آلساندرو دیاماتی. که هر کدام از اینها هم شییوه های خاص خودشان را برای تبدیل ضربه ایستگاهی به گل دارند مثلا رونی به ضربه هایش خیلی قوس میدهد. اون به قسمت داخلی پای راستش ضربه میزند، اون این فصل به کمک ضربه آزاد توانست سه گل به ثمر برساند یا فرانک لمپارد استعداد منحصر به فردی دارد که حتی می تواند ضربه های آزاد با فاصله 30 یاردی تا دروازه حریف را به موقعیت تبدیل کند.
انتهای پیام
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Amir-al ، Âπâlîâ
آگهی
#2
سه‍ پاس‍!
ده 10 ضربه ازاد زن جهان در سال2014 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  10 كشور ثروتمند جهان
  بزرگترین ضربه ای که این روزها کرونا،یا شرایط و مشکلات دیگه بهت وارد کرده چی بوده؟
  قد بلند ترین زنان جهان
  درخواست نویسندگی در بخش گفتگوی ازاد و زیرشاخه ها
Shocked طولانی ترین اسم جهان با 161 کلمه !
  عکس های زیباترین دختر جهان در 21 سالگی
  چندش آور ترین غذاهای جهان
  وحشتناک ترین پارک آبی جهان
Wink زشت ترین مرد جهان +عکس
  هیجان انگیزترین بستنی های جهان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان