امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استقلال 1 ـ پیکان 0؛ باز هم شهباز در قلعه تایم

#1
گل فرصت طلبانه سجاد شهباززاده پايان مسابقه نه چندان گرم استقلال و پيکان را رقم زد. استقلال با اين پيروزي سومين برد متوالي خود را به دست آورد.
استقلال 1 ـ پيکان 0؛ باز هم شهباز در قلعه تايم
از ساعت 17:10 امروز دو تیم استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان قلعه نویی با یک گل شاگردان مرفائی را شکست دادند.

هفته بیستم لیگ برتر، ورزشگاه آزادی
داور: تورج حق وردی،کمک ها:آرمان اسعدی،سعید زارع
اخطار: برهانی (9) از استقلال، یزدانی (13) اکبرپور (19) از پیکان

استقلال:
وحید طالب لو، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی (32 خرسندنیا)، آرش برهانی (74 نوری)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی
سرمربی: امیر قلعه نویی

پیکان:
مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، جی لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور (82 حیدریه)، سیاوش یزدانی، احمد جمشیدیان (72 معمر سوراکا)، سعید دقیقی، اوبیک، آرمان قاسمی، محمد نصرتی و احمد مهدی زاده
سرمربی: صمد مرفاوی

شرح گل:
1 ـ صفر (استقلال): ارسال به محوطه جریمه پیکان با پاس رضا عنایتی برای حنیف عمران‌زاده، توپ را به شهباززاده رساند و این بازیکن با ضربه سر در دقیقه 3+90 دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

بهترین بازیکن:
خسرو حیدری دفاع راست استقلال در تمام بازی تلاش فوق العاده ای داشت اما این سجاد شهباززاده بود که مهمترین اتفاق بازی را رقم زد و موثرترین بازیکن میدان بود.

اتفاق ویژه:
دقایقی قبل از گل استقلال در حالی که پیکانی ها با یک ضدحمله سریع با وحید طالب لو تک به تک شدند، به نظر می‌ رسید حرکت تهاجمی سعید دقیقی اشکال خاصی نداشت. اما داور بازی در تصمیمی عجیب تهاجم پیکانی ها را به دلیل خطا روی طالب لو گل پیکانی ها را مردود شمرد.
استقلال 1 ـ پیکان 0؛ باز هم شهباز در قلعه تایم 1
شرح بازی :
شاگردان امیر قلعه نویی که به دنبال سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر بودند در دقایق ابتدایی نیمه نخست با در اختیار گرفتن توپ و میدان بازی را هجومی آغاز کردند و به دروازه پیکان نزدیک شدند.
استقلالی ها در این دقایق نفوذ از کناره ها و ارسال های بلند بر روی دروازه تیم پیکان را در دستور کار داشتند، اما دفاع منطقی و خوب بازیکنان پیکان مانع از گلزنی آنان در این دقایق از بازی شد.
شوت سنگین و زیبای امید ابراهیمی هافبک جوان و نفوذی تیم استقلال در دقیقه 26 بود که به دیرک افقی دروازه سید مهدی رحمتی دروازه بان پیکان برخورد کرد و آن را به لرزه درآورد یکی از اتفاقات جذاب این دیدار بود.
در معدود حملات تیم پیکان نیز این تیم پشت محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این فرصت با بی دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت.
نیمه دوم بازهم با حملات بازیکنان تیم استقلال آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی این نیمه چند موقعیت گلزنی برای بازیکنان این تیم به دست آمد، ولی گلی به سود این تیم به ثمر نرسید.
در این دقایق بازیکنان تیم استقلال به بازی سرعت داده و خیلی سریع به دروازه حریف نزدیک می شدند اما در زدن ضربه آخر شتاب زده بودند.
شتاب زدگی بازیکنان استقلال باعث شد تا دفاع منطقی بازیکنان پیکان بیش از بیش به چشم آید، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در این دقایق تنها چشم به ضد حملات داشتند ولی از آنجا که درحمله تعدادشان کم بود موقعیت چندانی بدست نیاوردند.
دقایق پایانی با حملات بازیکنان تیم استقلال همراه بود اما گلی به دست نیامد و در عوض شاگردان مرفاوی به گل رسیدند اما داور این گل را به دلیل تشخیص خطا بر روی دروازه بان تیم استقلال نپذیرفت و بازیکنان این تیم به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 5+90 از سوی سجاد شهباززاده به گل رسیدند و مزد حملات خود در این دیدار را گرفتند.

استقلال 1 ـ پیکان 0؛ باز هم شهباز در قلعه تایم 1
دقایق حساس:
دقیقه 20: ضربه سر عنایتی در حالتی غافلگیرکننده از کنار دروازه رحمتی بیرون رفت. رحمتی بعد از این موقعیت به شدت به مدافعان تیمش تاخت.
دقیقه 22: ضربه کرنر خسرو حیدری از جناح راست با ضربه مهاجمان استقلال در دست های رحمتی آرام گرفت.
دقیقه 26: از فاصله 25 متری تیم فوتبال استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد که امید ابراهیمی با کمتری دورخیز ناگهان شوت محکمی به سمت دروازه پیکان زد که توپ با برخورد به تیرک افقی به خارج رفت، این ضربه چنان غیرمنتظره بود که مهدی رحمتی تنها مسیر توپ را با نگاه دنبال کرد و هیچ حرکتی انجام نداد.
دقیقه 29: ضربه کاشته حمید دیوسالار از بالای دروازه طالب لو به اوت رفت.
دقیقه 31: استقلال در دقیقه 31 با تعویض یعقوب کریمی تغییر تاکتیک داد و خرسندنیا را جانشین کریمی کرد. حالا بیک‌زاده دفاع چپ استقلال خواهد بود و خرسندنیا کنار ابراهیمی در پست هافبک وسط به میدان خواهد رفت.
دقیقه 37: ضربه سر محمد نصرتی روی پاس ارسالی از روی نقطه کرنر به شکل خطرناکی از کنار دروازه طالب لو به اوت رفت.
دقیقه 47: ارسال خسرو حیدری بعد از گذشتن از بازیکنان حاضر در محوطه جریمه به برهانی رسید که ضربه این بازیکن از گوشه محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 50: روی یک ضد حمله در حالی که بازیکنان استقلال فرصت خوبی برای رسیدن به دروازه پیکان داشتند، مدافع این تیم پاس بیک زاده را با دخالت دست قطع کرد که حق وردی به تنها به اعلام خطا بسنده کرد.
دقیقه 53: ارسال هاشم بیک زاده از جناح چپ با مشت اشتباه مهدی رحمتی این فرصت را برای امید ابراهیمی ایجاد کرد تا از درون محوطه جریمه فرصت شوت زنی پیدا کند که ضربه هافبک دفاعی استقلال در بین راه به مدافع پیکان برخورد کرد و یک کرنر برای آبی پوشان به دست آمد.
دقیقه 70: ارسال رو به بیرون آرش برهانی روی خط محوطه جریمه را امید ابراهیمی با ضربه ای فنی به سمت دروازه رحمتی فرستاد که بار دیگر توپ در میانه راه به مدافع پیکانی ها برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 71: یک دقیقه بعد بار دیگر ارسال از خسرو حیدری با ضربه سر ناقص غلامرضا عنایتی همراه بود و این فرصت از دست رفت.
دقیقه 85: بهترین فرصت گلزنی استقلال در این نیمه بعد از ارسال کرنر بیک زاده و ضعف رحمتی در خروج از دروازه به وجود آمد که ضربه صادقی به بیرون رفت.
دقیقه 86: ارسال کرنر میلاد نوری و ضربه سر شهباززاده با اختلاف کمی از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.
دقیقه 90: پیکانی ها که به دنبال تک امتیاز این بازی بودند روی یک ضد حمله صاحب فرصت گلزنی شدند که در یک فعل و انفعال داور خطای مهاجمان پیکان را در حالی که دروازه طالب لو باز شده بود را اعلام کردند.
استقلال 1 ـ پیکان 0؛ باز هم شهباز در قلعه تایم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط mohsenniceboy
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان