امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهتــــــــــرين رآه مُردَن!!؟

#1
مردن اين قدر براي هر شخص سخت و دردناک است که حتي حاضر نمي شود به آن فکر کنيد . اما فرض کنيد اگر مي توانستيد نوع مرگ خود را انتخاب و اين حق را داشتيد که براي ترک دنيا راحت ترين راه و بردردترين راه را انخاب کنيد چه راهي را به فرشته مرگ پيشنهاد مي داديد؟ کدام راه را انتخاب مي کرديد ؟

ترجيح مي داديد غرق شويد! 
پس بايد بدانيد که در لحظه غرق شدن نخست، ترس و وحشت قربانيان را فرا مي‌گيرد و آن‌ها تلاش مي‌کنند تا نفس خود را حبس کنند. اين فرآيند حدود 30 تا 90 ثانيه به طول مي‌انجامد. نجات يافتگان مي‌گويند زماني که آب وارد شش‌ها مي‌شود، حسي «سخت و دردآور» تجربه کرده‌اند اما اين حس به سرعت جاي خود را به «آرامش و راحتي» مي‌دهد. نبود اکسيژن سبب از دست رفتن هوشياري، توقف قلب و مرگ مغز مي‌شود. 
شايد حمله قلبي را ترجيح مي داديد 
احساس درد و فشار شديد در قسمت سينه، معمول‌ترين نشانه در اين نوع مرگ است. اين امر بدان دليل اتفاق مي‌افتد که ماهيچه‌هاي قلب در حال تقلا براي دسترسي به اکسيژن هستند. اختلال در ضربان عادي قلب، از کار افتادن آن را به دنبال خواهد داشت. از دست رفتن هوشياري حدود 10 ثانيه طول مي‌کشد و مرگ دقايقي بعد فرا خواهد رسيد. 
يا از دست رفتن خون را تجربه مي کرديد 
در اين نوع مرگ ،هر فرد که 1.5 ليتر از خون خود را از دست دهد، احساس ضعف و تشنگي در او به وجود خواهد آمد. زماني که 2 ليتر از خون بدن از دست رفته باشد، احساس سرگيجه در افراد غالب مي شود و پس از آن فرد از هوش مي‌رود و مي ميرد . 
البته برق گرفتگي هم تجربه بدي نخواهد بود 
برقي گرفتگي خانگي ممکن است قلب را از کار بيندازد و پس از 10 ثانيه فرد را بي‌هوش کند. اين موضوع در مواردي همچنين مي‌‌تواند منجر به از دست رفتن فوري هوشياري شود. اين در حالي است که ادعاها حاکي از آن است که برخي زندانيان که توسط صندلي الکتريکي اعدام شده‌اند، در اثر خفگي جان خود را از دست داده‌اند. 
با سقوط از ارتفاع مي توانيد همراه با هيجان به ديار باقي برويد 
نجات يافتگان سقوط آزاد اغلب اين مورد را گزارش کرده‌اند که گذشت زمان کند مي‌شود. مطالعه بر روي 100 نفر از افرادي که از روي پل Golden Gate در سانفرانسيسکو خودکشي کرده بودند، نشان داد که اکثر آن‌ها به صورت آني فوت کرده‌اند. 
اعدام (آويزان شدن از طناب)؛ کمي خشن اما مطمئن 
مجازات‌هايي که در برخي کشورها براي مجرمين در نظر گرفته مي‌شود و يا خودکشي از اين طريق، باعث مرگ شخص از طريق خفگي مي‌شوند. اين عمل ممکن است فرد را ظرف 10 ثانيه بي‌هوش کند اما در صورتي که طناب به شيوه‌اي درست بسته نشده باشد، اين فرآيند ممکن است دقايق زيادي طول بکشد. 
سوختن در آتش ؛مرگي گرم و نرم!!! 
سوختگي، درد شديدي را منجر مي‌شود و حساسيت پوست را به درد افزايش مي‌دهد. محققان مي‌گويند پس از تخريب عصب‌هاي سطحي، مقداري از درد ممکن است کاهش يابد اما نه زياد. اما مرگ در آتش‌سوزي اکثراً به دليل استنشاق گازهاي سمي و خفگي حادث مي‌شود. 
در آخر ؛بريده شدن سر 
بريده شدن سر مي‌تواند سريع و بدون درد باشد اما به نظر مي‌رسد پس از صدمه ديدن نخاع، هوشياري همچنان براي مدت کمي ادامه دارد. محققان مي‌گويند مغز ممکن است همچنان به فعاليت خود براي مدت 7 ثانيه ادامه دهد. گزارش‌ها از اعدام‌هاي گيوتين در فرانسه حاکي از آن است که چشم‌ها و دهان برخي قربانيان به مدت 30 ثانيه از خود حرکت نشان مي‌داده‌اند.
 
البته راه هاي بسيار ديگري را هم مي توان پيشنهاد داد . گزيدگي توسط حشرات سمي مثل رتيل و عقرب و حتي وسط انواع مارها ، خورده شدن توسط حيوانات مانند کوسه و شير و ... و يا صرفاً دريده شدن توشط گرگ و پلنگ و ...،از انواع شهري هم مي توان به زير ماشين و تريلر و ...رفتن را نام برد .مهم نيست که چه راهي را انتخاب مي کنيد آن چه که مهم است اين است حق انتخاب داشته باشيد .
Cats are answer to everything                           


بهتــــــــــرين رآه مُردَن!!؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ◄Iяαи► ، Brooklyn Baby ، ش ش ش شیطونک 16 ، Δ.н.ο.υ.я.Δ ، عطرینا ، باران20 ، PįŋK ĞįŘł ، Spell † ، Mason ، *yoksel* ، K33 ، *Tamana ، setayesh-
آگهی
#2
وااااااااااااااااااااااااا
خدا مرگم بدهHuh
٭تــکـلــــــــیــفــم٭بــا ☜٭خـودمــم☞ ٭مـــــــــــعـلــوم ٭نــیــســت ٭تــو ٭دلـم٭دَردِه ، ٭رو ٭لــبــام ٭خـ✘٭ــــــــــــنــده *
پاسخ
 سپاس شده توسط Cigarettes.at.daybreak ، ش ش ش شیطونک 16
#3
SadSadSad
ی داداش همیشه داداش می مونه...
پاسخ
 سپاس شده توسط Cigarettes.at.daybreak ، ش ش ش شیطونک 16
#4
(11-02-2015، 20:34)farnam22 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
وااااااااااااااااااااااااا
خدا مرگم بدهHuh
خدا نكنه ..(:
ولي اگ ميتونستي كدومو انتخاب مبكردي؟
Cats are answer to everything                           


بهتــــــــــرين رآه مُردَن!!؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ش ش ش شیطونک 16
#5
غرق شدن خوبه ..
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهتــــــــــرين رآه مُردَن!!؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Cigarettes.at.daybreak ، ش ش ش شیطونک 16
#6
(11-02-2015، 20:36)h.b 77 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
SadSadSad
وآ! چرا هَمـــه لآل شُدين ؟O_o

(11-02-2015، 20:39)◄Iяαи► نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
غرق شدن خوبه ..
اوهـــــوم -_-* بآ آرآمِشــِ...
Cats are answer to everything                           


بهتــــــــــرين رآه مُردَن!!؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ش ش ش شیطونک 16 ، ◄Iяαи►
آگهی
#7
وا....
 ترωـیــــــבمــــ \:

            بهتــــــــــرين رآه مُردَن!!؟ 1



پاسخ
 سپاس شده توسط ش ش ش شیطونک 16 ، Cigarettes.at.daybreak
#8
بهترینش قرص خوردنه
پاسخ
 سپاس شده توسط Cigarettes.at.daybreak
#9
من نمیخوام بمیرم._.
من میخوام جا جنتی رو بگیرم:v
اهورا جنتیAngel
پاسخ
 سپاس شده توسط Cigarettes.at.daybreak ، ◄Iяαи► ، Alijah-1994 ، ( lιεβ ) ، لــــــــــⓘلی ، setayesh-
#10
(11-02-2015، 21:05)×WrOnG TuRn× نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
من نمیخوام بمیرم._.
من میخوام جا جنتی رو بگیرم:v
اهورا جنتیAngel
دَهَنِت .. D:
جِنَتـي جِلو تو سُجدِ مي كُنــــــه اَهــورا خآن..(:
Cats are answer to everything                           


بهتــــــــــرين رآه مُردَن!!؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Δ.н.ο.υ.я.Δ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان