امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیس شش‌تایی می‌شود؟

#1
پرسپولیس شش‌تایی می‌شود؟ 1

هفته بیستم لیگ برتر با انجام ۵ مسابقه در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه پیدا می‌کند که در حساس‌ترین بازی فولاد میزبان تیم سپاهان است و پرسپولیس بحران‌زده به مصاف پدیده می‌رود.


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، 5 دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود. در این مسابقات تیم‌هایی که در جدول در همسایگی یکدیگر هستند باهم رقابت دارند و شاهد رقابتی سنگین در انتها و صدر جدول هستیم. تک مسابقه این هفته هم بین استقلال خوزستان و ذوب آهن روز شنبه برگزار می‌شود. نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:


ملوان - راه آهن؛ جدال 6 امتیازی ته‌جدولی‌ها

ملوان بعد از پیروزی روحیه‌بخش مقابل پرسپولیس به بقا در لیگ برتر امیدوار شده است هرچند آنها تیم شانزدهم و آخر جدول هستند اما اگر بتوانند راه آهن را شکست بدهند می‌توانند تا رده سیزدهم صعود کنند. راه آهن هم با علی لطیفی در رده پانزدهم جدول است و اگر در این بازی هم ببازد به انتهای جدول می‌چسبد ولی در صورت پیروزی می‌تواند به رده سیزدهم برسد. کار راه آهن در بندانزلی و مقابل هواداران ملوان بسیار مشکل است. این مسابقه ته جدولی یک بازی 6 امتیازی است که به نظر می‌رسد شاگردان فیروز کریمی برنده آن باشند مگر اینکه راه آهن دست به شگفتی بزند. دو تیم پانزدهم و شانزدهم جدول برای رسیدن به پله سیزدهم می‌جنگند.

گسترش فولاد تبریز- نفت مسجد سلیمان؛ رقابت برای یازدهمی

نبرد تیم‌های دوازدهم و سیزدهم هم یک بازی 6 امتیازی دیگر در ته جدول است این دو تیم برای رسیدن به رده یازدهم تلاش می‌کنند. نفت مسجد سلیمان هفته گذشته صبا را در خانه شکست داد و گسترش فولاد تبریز هم مقابل پیکان متوقف شده است. نفتی‌ها هنوز با مشکلات مالی دست به گریبان هستند با این حال امیدوارند که وعده‌های داده شده به آنها محقق شود اما گسترش فولاد تبریز دغدغه مالی‌ زیادی ندارد. گسترش اگر در این بازی بازنده شود شرایطش در جدول وخیم‌تر از قبل خواهد شد. تساوی این بازی به سود رقبا خواهد بود بنابراین هم مکوندی و هم کمالوند برای برد تیم‌شان را به میدان می‌فرستند تا شاید یازدهم شوند.

پدیده -پرسپولیس؛ سرخپوشان شش‌تایی می‌شوند؟!

پرسپولیس و پدیده تیم‌های نهم و دهم جدول هم رقابتی حساس باهم دارند. پدیده که هفته گذشته تراکتورسازی را در خانه‌اش شکست داد تا رسول خطیبی برکنار شود. اکنون مقابل تیم بحران‌زده پرسپولیس قرار می‌گیرد. تیمی که در نیم فصل دوم هنوز امتیازی به دست نیاورده است. حمید درخشان قبل از این مسابقه سه بازیکن تیمش را کنار گذاشت، مهدی دغاغله،محمد عباس‌زاده و افشین اسماعیل‌پور از نظر درخشان برای تیم کارایی نداشتند باید دید بدون حضور این بازیکنان پرسپولیس چقدر متحول خواهد شد و آیا می‌تواند نوار باخت‌های پیاپی‌اش را قطع کند یا ششمین شکست متوالی را هم در این فصل متحمل می‌شود.( 5 باخت در لیگ برتر و یک شکست در جام حذفی) هواداران عصبانی پرسپولیس در تمرینات روزهای گذشته با خواندن بیانیه‌ای از بازیکنان تیم محبوب‌شان خواستند یا ببرند یا بمیرند! علیرضا مرزبان سرمربی پدیده هم سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و با جو عمومی تیم آشناست. پرسپولیس اگر در این بازی با اختلاف دو گل پیروز شود ممکن است به رده هشتم صعود کند. سرخپوشان اگر بازنده شوند ممکن است جای خود را در رده دهم هم از دست بدهند و استقلال خوزستان جانشین آنها شود. باید دید پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر شش‌تایی خواهد شد یا اینکه اولین برد یا اولین امتیاز نیم‌فصل دوم را دشت خواهد کرد.

صبای قم - تراکتورسازی؛ جدال با تیم بدون مربی!

تراکتورسازی تا لحظه نوشتن این گزارش بدون سرمربی است و بعد از اخراج خطیبی هنوز سرمربی جدید این تیم انتخاب نشده است. به همین دلیل بعید است که این تیم بتواند مقابل صبای قم پیروز شود. صبا هفته گذشته در مسجد سلیمان شکست خورده و مهدی تارتار می‌خواهد جبران آن شکست را بکند و شاید این بهترین فرصت برای او و شاگردانش باشد که مقابل تراکتورسازی پیروز شوند و تا رده ششم صعود کنند اما اگر تراکتورسازی بدون سرمربی در این بازی برنده شود به کورس مدعیان باز می‌گردد و شکست در این مسابقه هم این تیم را از جمع بالانشینان دور خواهد کرد. صبا خیلی نمی‌تواند روی امتیاز خانگی حساب کند چون قطعا تماشاگران تبریزی در قم هم بیشتر از هواداران صبا خواهند بود. شاید هم با انتخاب سرمربی جدید برای تراکتورسازی، سرخپوشان تبریزی متحول شوند و به یک برد شیرین خارج از خانه برسند تا باخت هفته قبل مقابل پدیده هم جبران شود.

فولاد - سپاهان؛ فینال صدرنشینی در اهواز غبارآلود!

این مسابقه فینال‌گونه بین دو مدعی اصلی قهرمانی است. فولاد با اسکوچیچ هفته گذشته 37 امتیازی شد و به صدر جدول رسید و اکنون می‌خواهد دوباره صدر را از نفت تهران پس بگیرد. فولادی‌ها در اهواز میزبان هستند و اگر بارش گرد و غبار اجازه بدهد! هواداران زیادی برای حمایت از فولاد به ورزشگاه می‌آیند. سپاهان هم که با 34امتیاز در رده چهارم است برای عقب نماندن از کورس با تمام توان به میدان خواهد رفت. اسکوچیچ در این فصل جانشین فرکی در فولاد شد ولی این دو مربی روابط بسیار حسنه‌ای باهم دارند و اسکوچیچ ، فرکی را جنتلمن فوتبال ایران می‌داند و فرکی هم از اسکوچیچ به نیکی یاد می‌کند باید دید در این فینال قرمز و زرد لیگ و با حضور مربیان جنتلمن کدام تیم برنده خواهد شد آیا فولاد دوباره صدرنشین خواهد شد یا سپاهان با 37 امتیاز رقابت را در جمع 4 تیم بالای جدول داغ‌تر می‌کند این فینال در هوای غبار آلود اهواز دیدنی است البته اگر هوا پاکیزه باشد جذابیت‌هایش صد چندان خواهد شد.

برنامه هفته بیستم لیگ برتر

پنج شنبه 23 بهمن ماه:

ملوان - راه آهن-ساعت 15:30 –تختی انزلی

گسترش - نفت.مسجد سلیمان-ساعت 15:30-اختصاصی گسترش


جمعه 24 بهمن 93
صبا – تراکتورسازی-ساعت 15:30-یادگار امام
فولاد‌ خوزستان – سپاهان-ساعت 17:30-غدیر اهواز
پدیده خراسان – پرسپولیس-ساعت 15-ثامن مشهد
شنبه 25 بهمن 1393
ذوب آهن - استقلال ‌خوزستان ساعت 15:30--فولاد شهر
پرسپولیس شش‌تایی می‌شود؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط سرباز خدا ، ᖇᗩᖺᗩ
آگهی
#2
به امید خدا شیش تایی هم میشه...

اون وقت باید حواسشون باشه سقوط نکنن!
شیعیان امامم لذت ببرن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس شش‌تایی می‌شود؟ 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس شش‌تایی می‌شود؟ 1


پاسخ
 سپاس شده توسط خخخخ
#3
.................
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان