امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اختصاص 60 میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه رشت - قزوین

#1
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از اختصاص 60 میلیارد تومان برای تسریع در تکمیل 11 کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در گیلان، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از آزادراه رشت - قزوین گفت: در بودجه سال آینده نیز 300 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای ادامه ساخت راه آهن به آستارا مذاکراتی با سرمایه گذاران چین و روسیه شده است، اظهار کرد: مطالعات ساخت آزادراه و راه آهن رشت - قائمشهر نیز آغاز شده است.

نوبخت با بیان اینکه 4 هزار و 800 میلیارد تومان در بخش های مختلف درمانی هزینه شده است، تصریح کرد: در سال جاری دولت در راستای اجرای قانون علاوه بر پرداخت های نقدی به خانواده هایی که در بند و تبصره 2 در آن یاد شده است توجه به مساله بهداشت و درمان مردم را مورد توجه قرار داده است.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به تخصیص بودجه استانی برای ساخت مسکن مددجویان اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی آمادگی لازم برای ایجاد ساخت مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان را در برنامه سال آینده خود دارد.

وی با بیان اینکه باید در حوزه کارآفرینی فرصت های جدید برای اشتغال ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: در ماه های آینده باید حرکتی به واحدهای تولیدی نیمه فعال موجود بدهیم تا نیروی بیشتری را برای اشتغالزایی داشته باشیم.

نوبخت با بیان اینکه اکنون بسیاری از واحدهای تولیدی بدهی بانکی دارند، تصریح کرد: برخی از صاحبان این واحدها، برای پرداخت تعهداتشان وفای به عهد نکردند که باید توسط قوه قضاییه تحت پیگرد قانونی قرار گیرند تا حق مردمی که سپرده هایشان را در بانک ها گذاشته اند، ضایع نشود.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سال آینده برای مسکن و اشتغال جوانان منابعی را دولت درنظر گرفته است، گفت: باید واحدهای فعال و نیمه فعال را گسترش دهیم تا اشتغالزایی را در جامعه بوجود آوریم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به خدمات بی نظیر دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: اشتغال جوانان و مسکن از برنامه های دولت تدبیر و امید در سال آینده است.

وی با بیان اینکه 3500 میلیارد تومان یارانه نقدی امشب به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود، گفت: علاوه بر این، تا چند روز آینده مبلغ 8000 میلیارد تومان نیز به عنوان حقوق و دستمزد باید به کارمندان و حقوق بگیران دولت پرداخت شود که در این راستا ‌نیازمند تخصیص بهینه منابع و تدبیر هستیم و باید از منابع موجود به نحو شایسته استفاده کنیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تاکید کرد: با محدودیت منابع مواجه هستیم اکنون باید با درآمد کمتری کشور را اداره کنیم.

نوبخت با توجه به کاهش قیمت نفت در کشور خاطرنشان کرد: باید در این شرایط کشور را اداره کنیم و فشارهای اقتصادی موجب شد وابستگی خود را به درآمدهای حاصل از نفت کم کنیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خریداران خودرو که ۱۰۰ میلیون تومان سود می‌کنند باید مالیات بدهند
  ۳۰.۴ میلیارد ریال از اوراق بدهی دولتی فروخته شد
  بانک مرکزی ابلاغ کرد : لزوم تکمیل اطلاعات در سامانه سمات برای اعطای هرگونه تسهیلات !
Shocked نرخ مرغ به ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید!
Thumbs Up پرونده مسکن ملی ۱۷۰۰ نفر در زنجان تکمیل شد !
  اختصاص فوری ۱۰ میلیارد تومان به استان ایلام برای جبران خسارات سیل
  نرخ تکمیل سه پروژه بیمارستانی در خوزستان
  توصیه هایی برای صاحبان دسته چک برای امنیت بیشتر
  شفاف‌سازی گل‌گهر درباره افزایش سرمایه ۱.۲ هزار میلیارد تومانی
  اختصاص یارانه غیرنقدی به اقشار کم درآمد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان