امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تغییر فرمت فایل های ویدیویی با Icecream Media Converter 1.32

#1
Icecream Media Converter یک مبدل قدرتمند ویدئو می باشد که ادیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مک ان کار با فایل های ویدئویی و صوتی همراه با تبدیل این فایل های به فرمت های رایج در دستگاه های مانند ایکس باکس، PSP، آی فون، اپل، آی پاد، سامسونگ و گوشی های هوشمند بلک بری و غیره را می دهد . این نرم افزار قادر به پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت های صوتی تصویری می باشد , فرمت های پشتیبانی شده توسط این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نرم افزار عبارتند از MP4، MP3، MKV، WAV، FLAC، FLV، SWF، 3GP، AVI، AIFF، VOB، AAC، WMA، WMV و انبوهی از فرمت های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیگر می باشد . از قابلیت های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیگر این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نرم افزار می توان به ادیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مک ان پردازش چندین فایل ویدئویی در یک زمان اشاره کرد . هم اکنون می توانید این مبدل صوتی و تصویری بی نظیر را به صورت دریافت نمایید. این برنامه با داشتن ابزارهای مختلف ادیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مک ان استفاده سریع و آسان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نرم افزار را به کاربران خود هدیه می دهد . از ویژگی های منحصر به فرد مبدل ویدئویی Icecream می توان به رابط کاربری ساده و کاربر پسند آن اشاره کرد که به راحتی توسط 2 کاربر مبتدی و حرفه ای قابل اجرا می باشد . این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت هایی نظیر AVI، MKV، MP4، WMV، MP3، WAV، MPEG، WMA و سایر فرمت ها را خواهد داد. و تنها با چند کلیک امدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مک ان تبدیل صوت و تصویر برای شما فراهم خواهد بود.رابط کاربری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نرم افزار چند زبانه و از زبان هایی نظیر انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی، پرتغالی، ژاپنی، چینی پشتیبانی می کند و قابلیت نصب روی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویندوز های مختلف را داراست.


ویژگی های کلیدی نرم افزار Icecream Media Converter

– امکان مشاهده تاریخچه فایل های تبدیل شده

– امکان فیلمهای یوتیوب به دو فرمت صوتی و تصویری با فرمت های مختلف

– داشتن انبوهی از ابزارهای کاربردی جهت استفاده بهینه از نرم افزار

– امکان تبدیل فایل به صورت : افزودن فایل از کامپیوتر , افزودن فایل از لینک وب

– رابط کاربری ساده و کاربر پسند

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان