امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Lenovo Essential B5070 Dual

#1
Lenovo Essential B5070 Dual 1
شرکت لنوو که یکی از فعال ترین برند های داخل کشور به شمار می رود، مدتی است که با تنوع بسیار زیاد محصولات خود توانسته است سهم زیادی از فروش بازارهای داخلی را به خود اختصاص دهد. مطمئناً کیفیت و قیمت مناسب کانفیگ های ارائه شده توسط این برند از مهمترین عوامل جذب کاربران بوده است. به همین دلیل دومین پیشنهاد این لیست که مربوط به یک لپ تاپ با ارزش خرید بالا است را از این برند انتخاب کرده ایم.
Essential B5070 Dual که یکی از پر فروش ترین لپ تاپ های موجود در بازارهای بین المللی محسوب می شود با استفاده از پردازنده Intel Pentium 3558U، هارد دیسک 500 گیگابایتی، 4 گیگابایت حافظه رم DDR3 و کارت گرافیک Radeon R5 M230 با حافظه رم 1 گیگابایتی طراحی شده است. باتری 4 سلولی نیز قدرت لازم برای روشن نگاه داشتن 5 ساعته این لپ تاپ را دارد. وزنی در حدود 2.5 کیلوگرم هم برای این لپ تاپ 15.6 اینچی مناسب به نظر می رسد.
از حق نگذریم B5070 طراحی زیبایی دارد و از مواد پلاستیکی مرغوبی ساخته شده است به گونه ای که این بدنه هیچگاه نمایانگر ارزان قیمت بودن این لپ تاپ نیست. صفحه کلید های این لپ تاپ هم بسیار خوب و ارگونومیک طراحی شده اند. عمق و فاصله بین کلیدها به صورتی انتخاب شده است که در هنگام تایپ احساس لذت بخشی به کاربران منتقل می شود. در کل خرید B5070 برای کسانی که قصد دارند از لپ تاپ خود برای انجام کارهای روزمره خود مثل تایپ، اجرای فایل های موسیقی و ویدئویی مختلف و همچنین گشت و گذار در اینترنت استفاده کنند بسیار ایده آل به نظر می رسد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان