امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Dell Inspiron 3521

#1
Dell Inspiron 3521 1
انتخاب سوم از این لیست را به یک خانواده قدیمی و شناخته شده از برند محبوب دل اختصاص می دهیم. سری لپ تاپ های Inspiron سالهاست که محصولات متنوع، زیبا و ارزان قیمتی را به بازارهای بین المللی لپ تاپ معرفی کرده است. مدتی است که خانواده 3521 از این سری از لپ تاپ ها هم به عنوان گزینه ای مناسب برای کاربران عمومی مطرح شده است.
Dell Inspiron 3521 از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1366 در 768 پیکسل و پردازنده Core i3 3217U با سرعت پایه 1.80 گیگاهرتز بهره می برد. از دیگر مشخصات مهم این لپ تاپ می توان به هارد دیسک 500 گیگابایتی، 4 گیگابایت رم DDR3 و کارت گرافیک Radeon HD 7670M با 1 گیگابایت حافظه اختصاصی اشاره کرد. باتری 6 سلولی هم به نظر می رسد که شارژدهی مناسبی را برای این لپ تاپ فراهم کند.
با وزنی در حدود 2.25 کیلوگرم این لپ تاپ را باید در زمره لپ تاپ های سبک وزن دسته بندی کنیم. اگرچه بدنه این لپ تاپ تماماً از پلاستیک تولید شده است اما همچنان کیفیت بدنه آن قابل قبول و رضایت بخش است. روکش Inspiron 3521 به صورت طرح دار و برجسته ساخته است تا علاوه بر ضد خش بودن، آن را در برابر گرد و خاک و اثر انگشت محفوظ نگه دارد. هر چند که در بررسی های انجام شده این روکش بافت دار در تمیز نگه داشتن بدنه این لپ تاپ چندان موفق نبوده است. در بین ویژگی های دیگر این لپ تاپ نباید صفحه کلید Chiclet را هم فراموش کنیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان