امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

MSI CX61 2PC

#1
MSI CX61 2PC 1
این بار قصد داریم سری هم به محصولات کلاسیک کمپانی MSI که شهرت خاصی در تولید قطعات سخت افزاری به ویژه مادربردها و لپ تاپ های گیمینگ دارد بزنیم. لپ تاپ های کلاسیک این شرکت تایوانی همیشه در زمره محصولات با ارزش خرید بالا قرار داشته است به همین دلیل برای خالی نبودن جای این سری از لپ تاپ ها به سراغ CX61 می رویم.
CX61 2PC با وزنی در حدود 2.4 کیلوگرم و با بدنه ای تمام پلاستیک عرضه شده است. پردازنده این لپ تاپ از سری پردازنده های نسل چهارم اینتل یعنی Intel Core i5 4210M با سرعت پردازش 2.60 گیگاهرتز انتخاب شده است تا علاوه بر رفع نیازهای اولیه، برای کاربرانی که به دنبال قدرت پردازش بهتری نیز هستند هم گزینه مناسبی باشد. 4 گیگابایت حافظه رم DDR3 و هارد دیسک با ظرفیت 500 گیگابایت از دیگر ویژگی های CX61 2PC است. کارت گرافیک پایین رده GeForce GT 820M با ظرفیت اختصاصی 2 گیگابایت هم پردازش گرافیکی لازم برای اجرای بازی های سبک و متوسط را به خوبی فراهم می کند.
پورت HDMI، صفحه کلید Chiclet، باتری 6 سلولی و دو پورت USB 3.0 را هم به دیگر ویژگی های مهم این لپ تاپ اضافه کنید. در کل CX61 2PC را باید برای کاربران عمومی که علاوه بر نیازهای اولیه مثل گشت و گذار در اینترنت و پخش فایل های ویدئویی و صوتی، برای انجام کارهای روزمره خود به پردازش های محاسباتی و گرافیکی نسبتاً بهتری نیاز دارند مناسب به نظر می رسد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برسی لپ تاب MSI CX61 i7

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان