امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دژاگه هرگز نمی‌تواند تصور کند به اندازه معروف طرفدار داشته باشد!

#1
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دژاگه هرگز نمی‌تواند تصور کند به اندازه معروف طرفدار داشته باشد! 1

حتی اشکان دژاگه که یکی از چهره‌های محبوب و موفق فوتبال ایران به حساب می‌آید هرگز نمی‌تواند تصور کند که روزی به اندازه سعید معروف در فضای مجازی طرفدار داشته باشد.


 کاپیتان تیم ملی والیبال ایران حدود یک ماه قبل به تیم والیبال زنیت کازان روسیه پیوست. حضور او در تاتارستان روسیه مورد توجه خاص رسانه‌های منطقه و به ویژه سایت باشگاه زنیت قرار گرفت که باعث شده گزارش‌های جالب توجهی در مورد کاپیتان تیم ملی والیبال ایران منتشر شود. یکی از این گزارش‌ها در زیر می‌آید:
بازیکن 29 ساله تیم ملی والیبال ایران یکی از محبوب‌ترین چهره‌های ورزشی کشورش به حساب می‌آید، او که تصمیم گرفت دوران حرفه‌ای ورزش خود را در خارج از ایران دنبال کند. معروف در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است و رسانه‌ها و هواداران این والیبالیست در ایران به شدت و با دقت خبرهای مربوط به انتقالش به کازان را تعقیب می‌کنند.
در حالی که معروف به تازگی در حال عادت کردن به سرمای کازان است، سردار آزمون، بازیکن جوان روبین در جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی فوتبال ایران خوش درخشید. در این شرایط منطقه تاتارستان روسیه، شناخته‌شده‌ترین نقطه این کشور برای مردم ایران است.
دیمتیری سامارنکین، رئیس فعال و پرانرژی باشگاه روبین برای نخستین بار در سال 2011 فهمید که در بین بازیکنان ایرانی ممکن است استعدادهای خوبی برای تیم فوتبالش پیدا کند و لیگ فوتبال ایران می‌تواند به یک منبع و بازار خوب برای تعاملات کازان و ایران تبدیل شود. علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران و روبین اگرچه یک بازی رسمی هم برای این تیم انجام نداد اما در جام جهانی 2014 برزیل نمایش خوبی داشت. تراکم دروازه‌بان‌ها در تیم روبین باعث شد تا حقیقی در لیست فروش باشگاه قرار بگیرد، البته پیش از برگزاری جام جهانی و حضور او درون دروازه ایران.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دژاگه هرگز نمی‌تواند تصور کند به اندازه معروف طرفدار داشته باشد! 1

یک بازیکن دیگر هم در تیم روبین مورد توجه بسیاری قرار گرفت. سردار آزمون 20 ساله اگرچه همیشه مثل یک ستاره بازی نمی‌کند اما در کشورش مطالب زیادی از او در مطبوعات نوشته می‌شود. بسیاری از رسانه‌های ایرانی او را آینده تیم ملی و حتی فوتبال ایران معرفی می‌کنند! تمام بازی‌های سردار آزمون توسط رسانه‌های ایران مورد توجه کامل قرار می‌گیرد به طوری که تیم روبین مهمترین تیم فوتبال اروپا در ایران است.
علاقه ایرانی‌ها و دیده شدن سایت این باشگاه توسط آنها به حدی است که ممکن است مدیران روبین را ترغیب کند تا بخش فارسی را نیز به سایت خود اضافه کند.
با تغییر مدیر بخش توسعه تیم روبین برخی سیاست‌های باشگاه هم تغییر کرد. اگر فرض کنیم که مدیران روبین از استخدام علیرضا حقیقی برای مقاصد تبلیغاتی و حفظ بازار ایران استفاده کردند می‌توان با قاطعیت گفت که سردار آزمون را به خاطر مهارت‌های فوتبالی به کازان آوردند. اگرچه آزمون بعضی وقت‌ها به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رود اما پتانسیل‌های او هرگز قابل بحث نیست.
هنرنمایی‌های آزمون در جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران را به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات رساند اما در نهایت ایران در ضربات پنالتی مقابل عراق شکست خورد. او با زدن یکی از سه گل تیمش در بازی با عراق خودش را به عنوان یکی از ارکان تیم ملی ایران تثبیت کرد. حالا مردم کازان شناخت و دلایل بیشتری برای سفرهای تفریحی و تجاری خود به ایران نسبت به چند سال گذشته دارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دژاگه هرگز نمی‌تواند تصور کند به اندازه معروف طرفدار داشته باشد! 1

فوتبال نیز در کنار هاکی به ورزش اول روسیه تبدیل شده و سایر رشته‌ها در رتبه‌های بعدی قرار دارند اما در ایران این روزها والیبال با اختلاف زیاد نسبت به سایر رشته‌ها ورزش نخست به حساب می‌آید. سعید معروف، پاسور جدید تیم زنیت یک سوپراستار تمام عیار در ایران است. اینستاگرام او حدود 203 هزار عضو دارد و هوادارانش نیز تعداد زیادی حساب کاربری به نام او ایجاد کرده‌اند. الکسی اسپیریدونوف که فعال‌ترین بازیکن والیبال روسیه در فضای مجازی به حساب می‌آید تنها 13 هزار عضو در شبکه توئیتر دارد و همین تعداد هم در اینستاگرام او را تعقیب می‌کنند.
همین که خبر انتقال معروف به زنیت قطعی شد هزاران کاربر ایرانی به شبکه‌های اجتماعی این باشگاه هجوم آوردند و پیغام‌هایی به فارسی در آن ثبت کردند. استفاده از فیسبوک و توئیتر در ایران مجاز نیست و اینستاگرام در این کشور پرطرفدارتر است. با این حال حتی اشکان دژاگه که یکی از چهره‌های محبوب و موفق فوتبال ایران به حساب می‌آید هرگز نمی‌تواند تصور کند که روزی به اندازه سعید معروف در فضای مجازی طرفدار داشته باشد. خیلی‌ها در کازان به خاطر اینکه بازدیدکنندگان سایت و صفحات خود را بیشتر کنند از عکس‌های سعید معروف استفاده می‌کنند حتی اگر یک کلمه هم از پیغام‌های فارسی کاربران متوجه نشوند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دژاگه هرگز نمی‌تواند تصور کند به اندازه معروف طرفدار داشته باشد! 1

تیم والیبال کازان ابتدا سوپر لیگ روسیه را خوب شروع نکرد اما برای کسب موفقیت و پیروزی تصمیم گرفت از بازیکنان خارجی توانمند استفاده کند. سعید معروف به نخستین دعوت مدیران کازان جواب منفی داد که البته تا حدودی قابل درک بود، چون تاکنون بازیکنان ایرانی فرصت بازی در خارج از کشور را پیدا نکرده بودند. در ماه دسامبر بود که مشخص شد انتقال معروف به کازان امکانپذیر است.
مذاکره با کاپیتان تیم ملی ایران از زمانی جدی شد که مشخص شد کاپیتان و پاسور تیم ملی فرانسه که از باشگاه راونا ایتالیا به زنیت پیوسته بود به خاطر قوانین کنفدراسیون والیبال اروپا اجازه بازی برای زنیت در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد. البته مدیران زنیت هم پیشنهادی به معروف دادند که رد کردن آن کار سختی بود!
تا همین پنج سال پیش و در زمانی که ایران هنوز به خاطر بازی‌های درخشانش در لیگ جهانی، نامی برای خود دست و پا نکرده بود بسیار سخت می‌شد تصور کرد که یک تیم روسی برای استخدام پاسور به سراغ یک بازیکن ایرانی برود.
تیم ملی ایران در رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال در بین 10 تیم دوم قرار داشت و معمولاً در تورنمنت‌های بزرگ به نتیجه خاصی نمی‌رسید تا اینکه در چند سال گذشته توسط خولیو ولاسکو و سپس اسلوبودان کواچ به موفقیت‌ها و پیشرفت چشمگیری رسید. حالا آنها نه تنها قوی‌ترین تیم آسیا بلکه یکی از قدرت‌های جهانی به حساب می‌آیند.
عنوان ششمی مسابقات قهرمانی جهان و چهارمی لیگ جهانی والیبال 2014 بهترین نتایج تاریخ والیبال ایران هستند. تیم ایران با غلبه بر قدرت‌هایی مثل برزیل، ایتالیا، لهستان، صربستان و آمریکا آماده حضور در المپیک 2016 است. روسیه تنها تیمی است که ایران هنوز در یک تورنمنت بزرگ موفق به شکست آن نشده است و سعید معروف با حضورش در سوپر لیگ والیبال روسیه به دنبال راه حلی برای این مشکل است.
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  سعید معروف آماده احضار آلکنو برای حضور در اردو/ خوشخبر: در حال تلاش برای حضور آلکنو ه
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  دیگر همه می‌دانند بیرانوند طرفدار کدام تیم بود!
  استارت تیم ملی والیبال در غیاب آلکنو و معروف
  بازگشت باشکوه کاپیتان معروف با فتح جام
  لیگ والیبال چین|معروف و یارانش با اقتدار فینالیست شدند
Subarrow معروف و موسوی در جمع بازیکنان الهام‌بخش والیبال جهان
  دستاوردی بزرگ برای سعید معروف
  ششمین برد متوالی یاران معروف در لیگ چین

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان