امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قلعه‌نویی: برنامه ۹۰ با شأن افراد بازی می‌کند !!

#1
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از برنامه ۹۰ گفت: در این برنامه هر طور می‌خواهند رفتار می‌کنند و با شأن بزرگتر و کوچکتر بازی می‌شود با چنین کسانی باید برخورد صورت گیرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قلعه‌نویی: برنامه ۹۰ با شأن افراد بازی می‌کند !! 1

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: من قبل از هر چیزی از مجموعه باشگاه گسترش فولاد تبریز تشکر می‌کنم که در این باشگاه کارهای اخلاقی را می‌بینم. این تیم به خاطر ما زمین تمریناتش را عوض کرد و یک زمین تمرین در اختیار ما گذاشت که در فوتبال ما چنین رفتار‌هایی کمرنگ شده است و علاوه بر آن خوشحالم که دوباره به تبریز آمدم و اصحاب قلمی که یکسال خاطره خوش از آنها داشتم را دیدیم.
وی درباره دیدار فردا خاطرنشان کرد:‌ بازی فردا شاید یکی از سخت‌ترین بازی‌های تیم ما باشد. کمالوند مربی است که در هر تیمی که باشد تیمش فوتبال خوب و تاکتیکی انجام می‌دهد. گسترش فولاد در 50 متر رو به جلو یکی از تیم‌های خطرناک لیگ برتر است و تلاش می‌کنیم ارتباط را در این مناطق از زمین قطع کنیم چون اگر 3 فوروارد این تیم تغذیه شوند کار سختی خواهیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: البته ما استقلالیم و تلاش می‌کنیم بعد از 3 بازی که امتیازات خوبی کسب کردیم فردا هم نتیجه بگیریم.
قلعه‌نویی با اشاره به اینکه برهانی و کریمی فردا غایبان استقلال خواهند بود، گفت: ما از بخشیده شدن کرار بی‌اطلاع بودیم و به همین خاطر او را با خودمان به تبریز نیاوردیم که یک ساعت قبل به ما اطلاع دادند که محرومیت این بازیکن  به حالت تعلیق در آمده است. منتظریم در صورتی که پرواز باشد کرار به تیم محلق شود.
وی تصریح کرد: کرار بازیکن بزرگی است و شما تبریزی‌ها او را بهتر از من می‌شناسید اگر کرار کمی از لحاظ رفتاری خودش را کنترل کند در لیگ‌هایی بالاتر می‌تواند بازی کند. ما در تمرینات و خارج از تمرینات با او صحبت کردیم. بودنش برای تیم ما نعمتی است و یکی از بازیکنان محوری استقلال محسوب می‌شود البته در نیم‌ فصل دوم ما یک تیم خوب هستیم و مقابل پیکان هم بدون کرار خوب بازی کردیم ولی بودنش به تیم ما کمک می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر مصاحبه دیروزش که آیا این مصاحبه تأثیری در تصمیم تعلیق محرومیت کرار داشته است، تأکید کرد:‌ محرومیت کرار از نظر من قانونی نبود و با ماده‌ای که کرار را محروم کرده بودند حکم محرومیت همخوانی نداشت و طبیعتاً یکسری موضع‌گیری‌ها علیه من وجود دارد و این را در احکامی که صادر می‌شود به خوبی می‌توانید ببینید.
قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا از فردوسی‌پور شکایت کرده است گفت:‌ کارهای اخلاقی نظیر کار کمالوند در فوتبال ما کم شده است. یک برنامه وجود دارد که در این برنامه هر طور می‌خواهند رفتار می‌کنند و با شأن بزرگتر و کوچکتر بازی می‌شود با چنین کسانی باید برخورد صورت گیرد ولی وقتی ما فوتبالی‌ها از یکدیگر حمایت نکنیم غیرفوتبالی‌ها اسباب کار را در دست می‌گیرند. فردوسی‌پور در برنامه قبل به مسئولان باشگاه استقلال فرصت دفاع نداد و ما در سایت باشگاه یک کار نو انجام دادیم.
وی درباره گلایه یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم حضورش در کنفرانس‌ها خبری تبریز تاکید کرد: من فقط یکبار در کنفرانس‌های خبری تبریز حضور پیدا نکردم و یکبار هم کلا به تبریز نیامده بودم. نخستین بار که به نشست خبری نیامدم به دلیل فشار بازی بود ولی باید به این توجه کرد که خیلی از مربیان نفر دوم نیمکت خود را به نشست‌های خبری می‌فرستند ولی من به احترام خبرنگاران به هر شهری که بازی داریم خودم در نشست خبری حضور پیدا می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مشکلاتی که در رابطه با هواداران تراکتورسازی داشت خاطرنشان کرد: من بر اساس قراردادی که با تراکتورسازی داشتم پول گرفتم و مردم تبریز هیچ دینی نسبت به من ندارند و مردم تبریز را دوست دارم و زمانی که از تراکتورسازی جدا شدم دست ماندم داشتم ولی من را مجبور به ترک تبریز کردند. من اگر می‌خواستم تراکتور را ترک کنم لیست بازیکن نمی‌دادم. من 3 خواسته داشتم که اولین خواسته‌ام این است که با توجه به نایب قهرمانی تراکتورسازی باید سال آینده تیم را برای قهرمانی ببندیم و در آسیا زنگ تفریح نباشیم. دومین و سومین خواسته‌ام که حفظ بازیکنان مورد نظر و جذب چند بازیکن دیگر بود و هر کسی را که من نخواستم حق و حقوش را بدهند تا تراکتورسازی را ترک کنند ولی دوستان بعد از جلسه هیئت مدیره گفتند که حتی هزارتومان هم پول ندارند.
قلعه‌نویی با اشاره به توانمندی‌های تیم گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: من همیشه گفته‌ام همانطور که کمالوند وقتی در تراکتورسازی حضور داشت در گسترش فولاد تیمش نشان می‌دهد که یک عقبه تاکتیکی دارد و کم بازی مستقیم انجام می‌دهد. چون بازی‌های این تیم را دیدیم به خوبی می‌دانیم که تمرینات خوبی داشتند و برایشان مفید واقع شده است و عدم نتیجه‌گیری‌های این تیم را به شانس واگذار نمی‌کنم.
وی در مواجهه با سوالات خبرنگاری که زمان حضورش در تراکتورسازی با او مشکلاتی داشت پاسخی نداد و پاسخ سوالاتش را به پایان جلسه معطوف کرد که پس از نشست خبری این اتفاق واکنش خبرنگار مذکور را در پی داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت فنی لیگ برتر ایران گفت: لیگ ما از نظر نیروی انسانی لیگ خوبی است. ما چند بازیکن جوان به تیم آوردیم که در تیم ملی امید حضور دارند ولی حرفی که من می‌گویم این است که از نظر ساختار فوتبال و زیرساخت‌های موجود مشکلاتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم.
قلعه‌نویی افزود: برخی افراد در چند سال اخیر حواشی ایجاد کردند و فوتبالی‌های ما را به جان هم انداختند.
وی درباره ماندن کی‌روش در تیم ملی گفت: وقتی چنین چیزی تصویب کردند حتماً صلاح دانستند و من پیش از این توضیح نمی‌دهم.
پاسخ
 سپاس شده توسط دختر ایرونی با اسانس خاص ، Hadis Messi
آگهی
#2
دروغــــــــــــــــــم نمیــــــــــــــــگه (یه سپاس کوچولو یه افتخــــــــــارت)
قلعه‌نویی: برنامه ۹۰ با شأن افراد بازی می‌کند !! 1shirin====A crazy
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برنامه تمرین و غذایی برای بدنسازی
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند
  طارمی: بازی با ریوآوه برای من بازی خاصی بود.
  رییس موقت IWF: در حال آماده کردن برنامه کامل مسابقات وزنه‌برداری هستیم
  نوروزی: برای لیگ بسکتبال هیچ برنامه‌ای نداریم
  خاطره‌بازی با مهاجرانی درباره بازی ایران و فرانسه/ تقابل پلاتینی و ستاره‌های ایران +
  باسابقه‌ترین مربی‌های تاریخ لیگ برتر/ قلعه‌نویی در صدر
  قلعه‌نویی: به خاطر تعهدی که داشتم پیشنهاد تیم ملی را رد کردم
  ورود علی پروین به ماجرای دعوای پیروانی و قلعه‌نویی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان