امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بعد از«سر به راه»آماده باشید برای«خمیازه»!

#1
بعد از«سر به راه»آماده باشید برای«خمیازه»! 1


به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سینماخبر ،«ایرج محمدی»درباره روند تولید سریال در حال ساخت «سر به راه» گفت: سریال «سر به راه» در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای برای شبکه سه تولید می‌شود و مهدی محمدنژادیان نویسنده سریال در حال نگارش قسمت 10 است. 
 
وی ادامه داد: تا قسمت 9 رج طولی‌مان را زدیم و امیدوارم تا 6 روز آینده چهار قسمت ابتدایی‌مان کامل شود. می‌توان گفت حدود 5 قسمت به 5 قسمت رج می‌زنیم و کامل می‌کنیم. روزهای پایانی نزدیک به پخش سکانس‌های باقی مانده را ضبط خواهیم کرد تا تمامی قسمت هایمان کامل شوند. 
 
این تهیه کننده افزود: تا 6 روز آینده تصویربرداری چهار قسمت اول از لحاظ تصویربرداری به طور کامل تمام خواهد شد.تا قسمت 9 سریال، حدود 60 درصد از روند تولید را طی کردیم و 4 قسمت اولیه بعد از مونتاژ وارد مرحله صداگذاری و موسیقی می‌شود و در حال مذاکره با چند خواننده برای تیتراژ هستیم. تصویربرداری نیز احتمالا تا 10 فروردین ماه 94 ادامه خواهد داشت. 
 
وی درباره موفقیت این سریال در ایام نوروز گفت: به این دلیل که نوروز با ایام فاطمیه متقارن شده است، ما هم این مناسبت و حال و هوای آن را در نظر گرفتیم و به گونه‌ای پیش بردیم تا در روزهای مربوطه هم جدای از سایر برنامه‌ها و سریال‌ها نباشیم. 
 
تهیه کننده سریال «روزای بد بدر» درباره میزان رضایتمندی مخاطبان از ساخته اخیر خود گفت: تمام افرادی که در این سریال به نوعی حضور دارند، تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا رضایت مردم در ایام نوروز را بدست آورند. در هر صورت فکر می‌کنم موضوعی و رویکردی که در این سریال به آن پرداختیم، بداعت و نوآوری را در قصه‌مان نشان  دهد که آنرا از سایر آثار متمایز خواهد کرد. 
 
این تهیه کننده ادامه داد: در این سالها بیشتر در ژانر خانوادگی کار کرده‌ام و داستان این سریال نیز خانوادگی است و قصه جوان پولدار بی دغدغه‌ای را مطرح می‌کند که بدون درنظر گرفتن عواقب کارش، دست به تفریحی می‌زند که کار خلاف محسوب می‌شود و او را محکوم به زندان می‌کنند که در ادامه محکومیتی جایگزین را برای او در نظر می‌گیرند تا در آسایشگاه کودکان بی سرپرست دوره‌ای را بگذراند و ... همه اینها در کنار قصه‌های خانوادگی که اتفاق می‌افتد کلیت این سریال را تشکیل می‌دهد. 
 
وی افزود: بازیگرانی که در این کار حضور دارند بسیار گرم و شیرین بازی می‌کنند و امیدوارم همین امر هم باعث شود تا نتیجه خوبی را در این تعطیلات برای مخاطبان‌مان رقم زنیم. 
 
محمدی گفت: حال و هوای قصه ما در زمان عید اتفاق نمی‌افتد، اما فضای شادی که در قصه موجود است کمی به این فضا نزدیک شده است. 
 
این تهیه کننده افزود: بعد از تعطیلات نوروز فیلم سینمایی «خمیازه» را به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی کلید خواهم زد. حامد محمدی قبل تر از این فیلم‌هایی چون: فرشته با هم می‌آیند، حوض نقاشی، طلا و مس را در مقام نویسنده و فرشته ها با هم می‌آیند را در مقام کارگردان به عهده داشت. 
 
محمدی در این‌باره افزود: فیلم «خمیازه» اثری کمدی است که به این دلیل که هنوز وارد مرحله تولید نشدیم، بازیگران نیز به طور قطعی انتخاب نشده‌اند.

منبع:فارس
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسکار قوانین مرتبط با نحوه اکران فیلم ها برای رقابت آن‌ها برای کسب جوایز را آسان کرد
  فیلم «نامْ مُرده» آماده اکران شد
  مستند«اولین آدینه» آماده پخش شد
  دستور رئیس صداوسیما برای ساخت سریالی برای کرونا
Video صحبت های کارگردان « جوکر » درباره جنجال های احتمالی فیلم / برای هرگونه اعتراض آماده ا
  معرفی فیلم «آماده ای یا نه»
  سریال طنز «محرمانه» آماده شد
  نسخه 4K سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان آماده خواهد شد
  «آس و پاس» و «آبنبات چوبی» آماده اکران هستند
  «آپاندیس» به روزهای پایانی صداگذاری رسید/ آماده سازی برای فجر سی و پنجم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان