امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

⌫ فآلِ روزآنـه ⌦

#1
فآل هَر روزو اینجا قَرآر میگیرِ...
ـــــــــــــــــــــ


فال روزانه 20 / 12 / 1393

فروردین

با اینکه تقریبا آخر هفته است اما شما امروز انرژی اول هفته را دارید و گویا همه چیز تازه از امروز آغاز می شود. با روحیه خوبی که دارید همه پروژه های عقب مانده را می تواند به انجام برساند. قرار نیست امروز همه چیز تکمیل شود، فقط سعی کنید روی اهداف بلندمدت خود تمرکز داشته باشید. اگر اهداف و خواسته های خود را هنوز شروع نکرده اید، امروز بهترین زمان برای آغاز است. برای چند سال آینده خود برنامه ریزی درست داشته باشید.

اردیبهشت

انتخاب با خودتان است: آیا دوست دارید چند سال آینده خود را در جایگاهی که دوست دارید ببینید؟ یا اینکه متحیر باشید و حسرت زمان هایی که از دست داده اید را بخورید؟ بدون شک همه موفقیت برایشان مهم است. پس از انرژی امروز برای آغاز و حرکت استفاده کنید. از گذشته ها دست بکشید و همه ذهن و فکر خود را روی آینده بگذارید. انرژی های امروز به گونه ای است که خیلی راحت می توانید مشکلات کاری را برطرف کنید. با نیروی خیال، بهترین آینده را برای خود بسازید.

خرداد

کمی قوانین را در هم بشکنید. آرزوهای خود را به سمتی کاملا جدید و متفاوت بکشانید. امروز لحظه های جالب و خاصی در زندگی خواهید داشت که فرصت های تازه ای پیش روی شما قرار می دهند. از آنها غافل نشوید. کنترل همه بخش های زندگی به دست شما است. لازم نیست خودتان را به یک راه و روش مشخص مقید و محدود کنید، درست برعکس، راه های دیگر را امتحان کنید تا نتایج جدید به دست بیاورید. حتی اگر موفق و شاد هم هستید، بد نیست گاهی دیدگاه های خود را عوض کنید.

تیر

با اینکه ذاتا انسان اهل رقابتی نیستید و همیشه سعی می کنید بدون توجه به دیگران، راه خود را بروید. اما امروز این میل در وجود شما ایجاد می شود. امروز می توانید اهداف طولانی مدت برای خود تعیین کنید. روش های کاری خود را تغییر دهید. از محدودیت هایی که در ذهن یا برای کارهای خود تعیین کرده اید، دست بردارید. حس رقابتی که امروز دارید، کمک می کند تغییرات بسیاری در زندگی ایجاد کنید و حتی هیجان بیشتری هم به زندگیتان وارد خواهد شد.

مرداد

امروز حس شجاعت زیادی دارید. از همین مساله برای ایجاد تغییرات اساسی استفاده کنید. اگر در نظر دارید کار جدیدی آغاز کنید یا بیزنیس راه اندازی کنید، امروز بهترین زمان برای این کار است. امروز توان درک واقعیت ها و تفکیک آنها از خیال را دارید. امروز احساس می کنید هیچ چیز نمی تواند جلودار شما باشد و همین شجاعت موفقیت های تازه ای برای شما رقم خواهد زد. مراقب کلمه هایی که استفاده می کنید، باشید.

شهریور

امروز زمان خوبی برای تحقیق و مطالعه در مورد ثبات مالی و اهداف است. دیدگاهی که امروز دارید، به واسطه همکاری با دیگران به شما کمک می کند تا برنامه های طولانی مدت برای خود مشخص کنید. امروز شاید دوست داشته باشید برای وسایل یا تعمیرات خانه هزینه کنید. اما اگر واقعا لازم نیستند، پول آنها را در جایی سرمایه گذاری کنید تا برایتان سودآوری داشته باشند. همیشه بزرگ فکر کنید تا دستاوردهای بزرگی هم داشته باشید.

مهر

انرژی های خوب و حس همکاری زیادی که امروز دارید به شما کمک می کند تا یک روز بسیار عالی و سرشار از رویدادهای خوب داشته باشید. امروز می توانید با فردی که طرزفکر مشابه شما داشته باشد، همکاری جدیدی را آغاز کنید. دیدگاه های خود را با هم به اشتراک بگذارید، به هم اعتماد کنید و بیزینس تازه ای راه اندازی کنید.

آبان

به بخش هایی از زندگی خود فکر کنید که به سازمان دهی و نظم بیشتری نیاز دارند. امروز باید آنها را به وضعیت خوبی برسانید. کمی تحقیق و مطالعه برایتان لازم است تا بتوانید برای امور زندگی خود راهی تازه پیدا کنید. خلاقیت و ایده پردازی های شما امروز زیاد هستند. امروز فرصت خوبی برای برنامه ریزی برای تعطیلات است. از این فرصت برای آغاز یک کار یا بیزینس جدید بهره بگیرید.

آذر

آرام باشید! روی رفتارهای خود کنترل داشته باشید. سعی کنید حس های هیجانی خود را با فکر و آرامش تلفیق کنید. امروز بیشتر روی مسایل کاری و ایده پردازی متمرکز شوید. با خودتان با صدای بلند در مورد کار حرف بزنید. ایده بدهید و ایده بگیرید. با این مکالمه یک طرفه می توانید معایب کار خود را پیدا کنید. البته بد نیست با فردی که دیدگاه بهتری نسبت به شما دارد نیز مشورت کنید.

دی

امروز این را به یاد داشته باشید که بیشتر زمان ما در محل کار سپری می شود و همکارها تقریبا خانواده دوم ما هستند. پس بهتر است همیشه رفتار مناسب و دید خوب به آنها داشته باشید. به طور کلی، امروز باید با اطرافیان رفتار متفاوت و بهتری داشته باشید. برای عزیزان خود وقت بگذارید و مهربانی را نثار آنها کنید. اگر از دوستان قدیم خود بی اطلاع هستید، بد نیست همین امروز با آنها تماس بگیرید

بهمن

امروز حواستان خیلی پرت خواهید بود و خیلی سخت می توانید روی مسایلی که باید، تمرکز کنید. اگر مسایلی در ذهنتان هست که مانع از تصمیم گیری درست می شوند، بهتر است از کار دست بکشید، به آنها فکر کنید و همه چیز را برای خودتان مشخص کنید. به این ترتیب، همه چیزهای آزاردهنده را کنار گذاشته اید و می توانید از انرژی و روز خود استفاده درستی داشته باشید. این را بدانید همه چیز در کنترل شما است. حساب بانکی و برنامه ریزی های خود را دوباره مرور کنید تا از این امر مطمئن شوید.

اسفند

امروز بهترین زمان برای آغاز است. سخت کوشی، برنامه ریزی و خلاقیت کارهایی هستند که امروز خیلی خوب از عهده آنها بر می آیید. امروز به نداهای درونی خود گوش کنید و سعی کنید هیجان بیشتری به زندگی خود بدهید. انرژی های امروز زیاد هستند. با اطرافیان ارتباط های بهتری داشته باشید و از انرژی آنها برای بهبود روحیه خود استفاده کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط Cigarettes.at.daybreak ، ✘Sᗩℳℱᗩℬ✘ ، Mαяѕє ، CTG ، ♥Haniyeh♥
آگهی
#2
آذر

آرام باشید! روی رفتارهای خود کنترل داشته باشید. سعی کنید حس های هیجانی خود را با فکر و آرامش تلفیق کنید. امروز بیشتر روی مسایل کاری و ایده پردازی متمرکز شوید. با خودتان با صدای بلند در مورد کار حرف بزنید. ایده بدهید و ایده بگیرید. با این مکالمه یک طرفه می توانید معایب کار خود را پیدا کنید. البته بد نیست با فردی که دیدگاه بهتری نسبت به شما دارد نیز مشورت کنید.
پاسخ
#3
فال روزانه 22 / 12 / 1393

فروردین

امروز باید سرحال تر از همیشه باشید. اگر لازم است با قهوه و کاپوچینو خودتان را پرانرژی نگه دارید. به همه چیز خوش‌بین باشید. از آنجا که دوست دارید همه شما را دوست داشته باشند و احترام بگذارند، خودتان هم باید با آنها مهربان و خوش برخورد باشید. برای داوطلب شدن برای انجام کارهای مدیریتی امروز زمان بسیار مناسبی است. ایده های خوبی در سر دارید و  فقط باید اعتماد به نفس و رفتار خوبی هم داشته باشید تا مورد قبول اطرافیان قرار بگیرید. 
 
اردیبهشت

امروز اعتماد به نفس بسیار خوبی دارید و می توانید قراردادهای سودآوری امضا کنید. زمان بسیار خوبی برای آغاز کار یا بیزینس جدید، امروز است. شما توان تاثیرگذاری روی دیگران را دارید و می توانید با حرف های خود آنها را مجاب کنید تا هم‌فاز شما فکر کنند. فقط این را در نظر داشته باشید که احترام همیشه دو طرفه است: اگر احترام بگذارید، احترام خواهید دید.
 
خرداد

امروز در کارهای گروهی بسیار موفق خواهید بود و کارهای تاثیرگذاری می توانید انجام دهید. خودتان باید به خودتان روحیه بدهید و سعی کنید از ایده های درونی برای انجام کارهایتان الهام بگیرید. اگر در مورد پروژه هایی که در دست دارید خیلی هیجان ندارید و نمی دانید آیا واقعا همانی است که می خواهید، بهتر است از انرژی گروهی که با آنها همکاری دارید، استفاده کنید. دیگران می توانند به شما کمک کنند تا در مسیر درست قرار بگیرید. امروز خود  را در جمع افراد شاد و مثبت اندیش قرار دهید تا دیدگاه شما نیز خوشبینانه بشود.
  
تیر

امروز همانند اسفنجی هستید که همه انرژی های خوب اطرافیان را می تواند به خود بگیرد. پس ترجیحا در میان انسان های شاد و پرهیجان باشید تا روحیه شما را بهتر کنند و موجب شادیتان بشوند. امروز فقط باید خوش بین باشید و با نگاه مثبت به زندگی و اطرافیان، یک روز پرکار و مفید برای خود رقم بزنید. البته وفاداری به برنامه های کاری و انجام وظایف را نیز فراموش نکنید. مراقب باشید، امروز شاید بدون فکر به همه چیز پاسخ مثبت بدهید! این اصلا درست نیست و ممکن است بعدا پشیمان شوید.

مرداد

امروز هیجان بسیاری دارید و سرشار از انرژی های مثبت هستید. به طور مثال، شاید تولد یکی از دوستان باشد و بخواهید با دوستان دیگر برای او مهمانی یواشکی برگزار کنید. امروز توان مدیریتی بالایی نیز دارید. به دلیل ذهن خلاق و چشمان تیزبینی که دارید، همه جزئات را به درستی می بینید و این مساله در کارهای مدیریتی بسیار به کارتان می آید. اما این را هم در نظر داشته باشید، قرار نیست همه کارها را شما انجام دهید. به دیگران نیز اجازه درخشش و خودنمایی بدهید. 
 

شهریور


چه چیزی بهتر از اینکه آخر هفته خود را در کنار افرادی سپری کنید که دوستشان دارید. به جای اینکه سر خودتان را شلوغ کنید و نتوانید از همه لحظه ها لذت ببرید، فرد یا افرادی که دوستشان دارید را به خانه خود دعوت کنید و از انرژی خوب آنها انرژی بگیرید. شما همیشه در حال سخت کوشی و تلاش مضاعف هستید و بد نیست کمی هم به خود استراحت دهید. اگر افرادی که دوستشان دارید از شما دور هستند، از طریق ویدئو چت یا تماس های تصویری ارتباط برقرار کنید و در مورد دلتنگی و عمق احساسات خود به آنها بگویید.
 
مهر

امروز باید زیاد کار کنید و حتی فرصت نشستن ندارید. دایم هم دوست دارید حرف بزنید. همه اینها نشان از انرژی بالای شما دارند. امروز توان مدیریتی هم دارید. به واسطه نکته سنجی و ارتباط خوبی که می توانید با اطرافیان داشته باشید، خیلی راحت روی آنها تاثیر می گذارید. اگر در کار فروش هستید، امروز با زبان شیرینی که دارید، می توانید قراردادهای پرسودی را امضا کنید. اگر احساس می کنید هیجانتان به سمت منفی یا ناراحتی در حال پیش رفتن است، با یوگا یا کمی ورزش و پیاده روی می توانید حالتان را بهتر کنید.

آبان

امروز انرژی بسیار خوبی دارید و خیلی عالی از عهده همه کارها بر می آیید. با اینکه شاید بیشتر از هر زمان دیگری کار کنید، اما به قدری حالتان خوب و انرژیتان زیاد است که اصلا احساس خستگی نخواهید داشت. یک روز عالی و سرشار از رویدادهای مفید در پیش دارید. اما مراقب باشید زیاده روی هم نکنید. به اندازه توان قول دهید یا مسوولیت قبول کنید. در انتهای روز بهتر است به خودتان استراحت بدهید و همه خستگی ها را از تنتان بیرون کنید.

آذر

هیچ اشکالی ندارد که حرف های دل خود را به زبان بیاورید. هر ایده ای در سرتان هست را با صدای بلند مطرح کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و نگران نظر یا قضاوت دیگران نباشید. امروز در جمع دوستان و همکاران خود بسیار شاد و پر انرژی خواهید بود. حتی دیدگاه های خوبی که دارید موجب می شود تا آنها احترام بیشتری برای شما قایل شوند. انرژی مثبتی که امروز دارید شما را در مرکز توجه قرار می دهد.
   
دی

خودتان خیلی خوب می دانید که افراد منفی که انرژی های ناراحت کننده دارند را باید از زندگی حذف کنید. خوشبختانه امروز این شهامت را دارید تا با این افراد قطع رابطه و روند تازه ای در زندگی خود ایجاد کنید. با اعتماد به نفس در مورد ایده های خود حرف بزنید. خواسته هایتان را مطرح کنید. سعی کنید از چیزی هراس نداشته باشید و این را حق خود بدانید که باید انتخاب کنید. بهترین ها و شادترین ها را انتخاب کنید.

بهمن

امروز از همان ابتدای صبح همه حواس خود را جمع کنید. همه فرصت هایی که برایتان پیش می آید را با چشمان باز ببینید و از آنها در جهت بهبود اوضاع کاری و حتی زندگی شخصی بهره بگیرید. همکاری و کارهای گروهی امروز انرژی خوبی به شما می دهند. در جمع افرادی باشید که انرژی های بسیار مثبت و روحیه شاد دارند. به این ترتیب، هر دو طرف به هم کمک خواهید کرد تا کارها به بهترین شکل پیش بروند. پیاده روی، یوگا و ورزش را نیز در دستور کار خود قرار دهید. 

اسفند

امروز با ذهن باز و انرژی بسیار خوب و مثبتی که دارید، به یک یاز دوستان خود کمک سازنده ای خواهید کرد. این کمک و یاری دادن به دیگران در وهله اول به خودتان انرژی مضاعف برای انجام کارها می دهد. همه حواس خود را روی انسان های مثبت بگذارید. امروز باید خوش بین، مثبت اندیش و فعال باشید. مسایل منفی یا ناراحت کننده را با پیاده روی، شنا یا یوگا می توانید به راحتی به فراموشی بسپارید
پاسخ
#4
فال روزانه 23 / 12 / 1393

فروردین

دوباره از نو روی برنامه های خود تمرکز کنید. برخی از آنها مشکلاتی دارند که باید برطرف شوند. نظم و سازمان دهی مسایلی هستند که در این روزهای آخر سال بیش از همه به آنها نیاز دارید. اهدافی که تعیین کرده اید را با افراد قابل اعتماد در میان بگذارید و نظر آنها را جویا شوید. برای سفر و تفریحات خود نیز برنامه های دقیق و درست بچینید و بر اساس آنها پیش بروید. بد نیست به خواسته های قدیمی خودتان رجوع کنید و از میان آنها بهترین ها را بیرون بکشید، آپ‌دیت و برای آنها مجددا برنامه ریزی کنید. 
 
اردیبهشت

همیشه پس انداز کردن برای آینده هم خوب نیست. گاهی باید دست به جیب بشوید و از لحظه های کنونی زندگی لذت ببرید. امروز با قدرت ذهنی خوبی که دارید می توانید برنامه ریزی درستی برای سال جدید داشته باشید که علاوه بر پس انداز، مملو از تفریح و خوش گذرانی نیز باشد. این کار بسیاری از استرس های درونی شما را نیز از بین می برد. اگر قسط یا وامی دارید، خیلی خوب است که برنامه مالی خود را بر اساس آنها تنظیم کنید تا فکرتان از بابت مشکلات مالی، راحت شود. امروز شانس خوبی هم برای سرمایه گذاری خواهید داشت.
 
خرداد

شاید خیال کنید که خودتان از عهده همه کارها بر می آیید و فقط با اکتفا به فکر و ایده های خود می توانید مسایل و مشکلات کنونی را از بین ببرید. اما ما به شما می گوییم این کاملا اشتباه است. حتما با شریک عاطفی خود یا اعضای خانواده مشورت و صحبت کنید. مطمئن باشید چند فکر در کنار هم، راه حل های کاربردی تر و بسیار بهتری می سازند. زندگی عاطفی شما با کمی مشکل و سوتفاهم همراه شده است. برای برطرف کردن آن باید هر دو در یک وضعیت آرام و بدون تشنج با هم حرف بزنید و خواسته هایتان را مطرح کنید. با نادیده گرفتن آنها فقط طول مدت این ناراحتی را بیشتر می کنید. 
  
تیر

قرار نیست با کسی رقابت کنید. قرار نیست راه یکه بقیه رفته اند را شما هم بروید. هرکسی باید بر اساس شرایط زندگی خود برای آینده و مسایل مالی برنامه ریزی کند. شاید نتوانید بهترین ها را داشته باشید اما می توانید تا اندازه زیادی به اهداف و خواسته های خود نزدیک شوید. همه این مسایل در گرو برنامه ریزی و مشورت با دیگران است. امروز وقتی را هم برای ورزش و یوگا اختصاص دهید. با رسیدگی به جسمتان روحیه بهتری را هم برای خود به ارمغان می آویرد و این مساله روی رابطه عاطفی شما تاثیر مستقیم دارد.

مرداد

هیچ کاری خوشایندتر از این نیست که در بزرگسالی و در میان مشکلات عادی زندگی، همچنان شاد و سرحال بودن خود را نیز حفظ کنید. به کارهای خود جنبه طنز ببخشید تا با انرژی بیشتر و روحیه بهتر درآمد کسب کنید. امروز این فرصت را دارید تا برای آینده مالی بهتر برای خود تصمیم گیری کنید. بر  اساس س انداز و ذخیره مالی خود، برای سال آینده برنامه ریزی مالی داشته باشید. اگر از الان به فکر درست خرج کردن باشید، بدون شک سالی پر از موفقیت را آغاز خواهید کرد. امروز فرصتی را به خودتان اختصاص دهید تا بهترین راه برای ایجاد تعادل در زندگی را بیابید. شاد بودن مهم ترین چیزی است که باید در اولویت قرار دهید. 
 

شهریور


امروز از رویا و تخیل بیرون بیایید. با دقت بیشتری به خود، زندگی و اطرافیان نگاه کنید. ببینید کدام یک از کارهایی که در حال انجام آن هستید واقعا لازم و کدام یک لازم نیستند. بهترین فرصت برای یافتن تعادل و زیبایی های زندگی، امروز است. نگاه عاقلانه و دقیقی که امروز به مسایل دارید به شما کمک می کند تا مسایل منفی و غیرضروری را از زندگی خود دور و حذف کنید. امروز پس از مدت های طولانی می توانید همه استرس ها را از بین ببرید. آستین ها را بالا بزنید و با انرژی زیاد، لبخند و برنامه ریزی درست و دقیق وارد سال جدید بشوید. 
 
مهر

همیشه رابطه های قلبی و احساسی که دوطرفه هستند، حال آدم را خوب می کنند. شما امروز شانس تجربه این حس خوب را دارید. با قلبی مهربان با دیگران ارتباط برقرار می کنید و محبت و لبخندهای شیرین آنها را دریافت خواهید کرد. اگر در جمع دوستان کسی خواست غیبت یا شایعه‌پراکنی را آغاز کند، خیلی رک و راحت از او خواهش کنید دست از این کار بردارد. لازم نیست در درون، خودخوری کنید. حتی می توانید از آن جمع جدا شوید زیرا امروز کارهای مهمی برای انجام دارید و نباید وقتتان در چنین مجالسی هدر برود. به برنامه ریزی های دقیق  و درست در مورد مسایل کاری، مالی و زندگی شخصی خود فکر کنید.

آبان

پول خرج کردن با برنامه ریزی چندان کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه شما امروز این شانس را دارید تا یک برنامه مالی درست برای خود تعیین کنید تا همه چیز درست و دقیق مطابق آن چه می خواهید و لازم است، پیش برود. به جای اینکه الکی پول هایتان را برای کفش و لباس های اضافه هزینه کنید، آنها را در یک حساب بانکی بگذارید تا سود به آنها تعلق بگیرد. برای خودتان یک هدف مشخص کنید تا به شوق رسیدن به آن هدف، از هزینه های غیر ضروری دست بردارید و بتوانید در مسیر درست مالی قرار بگیرید.

آذر

امروز بهترین زمان برای نگاه به گذشته است. چند سال اخیر زندگی خود را به یاد بیاورید. این یادآوری بزرگ ترین کمک را به شما خواهد کرد. وقتی همه اشتباهات قدیم خود را به یاد بیاورید، دیگر دوست ندارید آنها را تکرار کنید. امرو زدر یک فاز فکری کاملا منطقی هستید و بهترین فرصت برای برنامه ریزی های درست و کاربردی برای زندگی است. چیزی به آغاز سال جدید نمانده است. از این زمان برای تعیین اهداف جدید و تغییر ساختار کنونی زندگی بهره بگیرید. روی افکار، واسته ها و رویاهای خود تمرکز کنید. هر چه بیشتر به رویاهای خود فکر کنید، اشتیاق بیشتری برای داشتن آنها خواهید داشت و همین محرکی برای رسیدن به آنها است.
   
دی

امروز زمانی را به خود اختصاص دهید. مغزتان را شخم بزنید و همه رویاها، خواسته ها و مواردی که در خود دارد را بیرون بریزید. باید از میان آنها، بهترین ها را جدا کنید و کنار بگذارید. بقیه که فقط فضای ذهن شما را اشغال کرده اند را دور بریزید. از عقاید و باورهای محدودکننده دست بردارید. امروز فرصت خوبی برای برنامه ریزی آینده است. با نگاه به گذشته و درس گرفتن از اشتباه های خود، مسیری تازه برای خود و زندگیتان تعیین کنید. فرصت های زیادی پیش روی شما قرار دارند. ذهنتان را از منفی ها دور کنید تا درهای جدید را ببینید و وارد شوید.

بهمن

انسان زمانی می تواند بهترین ایده های خود را ارائه دهد که ذهن باز داشته باشد و با خودش هم صادق باشد. وقتی بدنید که دقیقا از زندگی چه می خواهید و به کجا می خواهید برسید، خیلی بهتر و درست تر می توانید برنامه ریزی کنید. اگر نمی خواهید با دیگران در مورد برنامه هایتان حرف بزنید، اشکالی ندارد، با صدای بلند برای خود بگویید. این گفت‌وگو شما را مشتاق می کند تا برای رسیدن به خواسته هایتان بیشتر تلاش کنید. همیشه لبخند بر لب داشته باشید. این را به یاد داشته باشید اگر شما به دیگران لبخند هدیه کنید، آنها نیز همین کار را خواهند کرد. 

اسفند

امروز ساعاتی را به خود اختصاص دهید تا در روزهای پایانی سال، نگاه دقیق و درستی از زندگی خود داشته باشید. باید به گذشته ها فکر کنید و اشتباهات خود را بیرون بکشید. این هدف را برای خود بگذارید که قرار نیست دوباره اشتباه های قبل تکرار شوند. این هدف در همه بخش های زندگی، کار و مسایل مالی باید اجرا شود. برای سال آینده خود چشم‌انداز وسیعی تعیین کنید. بر  اساس توان مالی، سرمایه گذاری کنید . از دیگران هم در این مسیر کمک و مشورت بگیرید. این را هم به یاد داشته باشید اگر به دیگران خوبی کنید از طرف آنها هم خوبی دریافت خواهید کرد.
پاسخ
#5
فال روزانه 16 / 01 / 1394


فروردین

امروز باید کنترل بیشتری روی مسایل کاری داشته باشید. برای همه کارهایی که انجام می دهید، برنامه ریزی داشته باشید و حتما به نتیجه و پیامد آن فکر کنید. در هر حالتی به این فکر کنید که دقیقا چه می خواهید و در همان حوزه هم فعالیت و تلاش کنید. وقتی مسیر درست خود را مشخص کنید، می توانید از دوستان و همکاران نیز در این راستا کمک بگیرید. از افرادی که تجربه و دید بهتر از شما دارند، غافل نشوید.

اردیبهشت


امروز باید لباس ضدضربه و محافظ به تن کنید. در تیمی که با آنها کار می کنید ایده های زیادی مطرح می شوند و بحث های بسیاری هم پیرامون آنها وجود خواهد داشت. پس خودتان را برای هر نوع انتقادی آماده کنید. احتمال اینکه نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند، زیاد است. بدون برنامه ریزی و فکر کردن به انتهای کار، هیچ پروسه ای را آغاز نکنید.

خرداد


امروز مراقب غول مشکلات باشید که جلوی رویتان ظاهر می شود. احتمال دارد قایق دوستی های شما با صخره های سنگی برخورد کند. البته این مساله شاید لطمه جدی به رابطه هایتان وارد نکند اما به هر صورت تاثیر بدی دارد. پس خیلی مراقب زبان و رفتار خود باشید. افرادی که انرژی منفی دارند را از زندگی خود حذف کنید. اگر نمی توانید به تنهایی رفتار یا زندگی خود را سامان بدهید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید.
 
تیر


شاید برای امروز برنامه های زیبا و قشنگی داشته باشید. اما احتمالا مشکلات رنگارنگی جلوی پایتان ظاهر می شوند. باید خونسرد باشید و با کمک دوستان یا افراد قابل اعتماد، این مسایل را برطرف کنید. کنترل همه چیز را به دست داشته باشید و نگذارید خیلی راحت هر چیزی شما را تحت تاثیر قرار دهد. وقتی تلاش زیادی انجام می دهید و نادیده گرفته می شود، آن را به عنوان «طرد شدن» تلقی می کنید. اما خیلی پیش‌داوری نکنید. شاید لازم باشد در مورد افکار خود حرف بزنید.
 
مرداد


اگر به کارهای ماموریتی علاقه دارید امروز این فرصت برای شما ایجاد می شود.  پیشنهادهایی که دارید را به خوبی بررسی کنید. به راحتی آنها را رد نکنید. خوب در مورد همه زوایای آن مشورت و تحقیق کنید. شاید لازم باشد برای این کار خود شریکی هم پیدا کنید. این فرد را از میان دوستان قابل اعتماد خود انتخاب کنید. همچنین، امروز فرصت خوبی برای سفر برایتان به وجود می آید که می تواند کاری یا تحصیلی باشد.

شهریور


امروز بدون اینکه بخواهید یا حتی خودتان متوجه باشید به اطرافیان این حس و پیغام را القا می کنید که خیلی کاری به کارهایتان نداشته باشند و بگذارند خودتان به تنهایی مسوولیت هایتان را انجام دهید. البته این کار حداقل این خوبی را دارد که نشان می دهد برای دیگران ارزش قایل هستید فقط به صورت موقت حوصله معاشرت با آنها را ندارید. اگر نقدی به شما وارد است به جای واکنش نشان دادن، بی خیال از کنار آن رد شوید تا موجب ناراحتیتان نشود.

مهر

امروز کاملا مراقب رفتار و واکنش های خود نسبت به اطرافیان باشید. احتمال دارد وارد بازی ناخواسته ای بشوید که برایتان سرانجام خوبی ندارد. بنابراین نه تنها به خود که به واکنش های اطرافیان هم حساس باشید تا وارد مسیر اشتباه نشوید. امروز نمی توانید مرز میان خواسته ها و نیازهای واقعی خود را کشف کنید. پس خیلی هم روی آن زوم نکنید و بگذارید همه چیز به روال عادی پیش برود تا مشکلی پیش نیاید. 
 
آبان


امروز نمی توانید به طور دقیق بگویید دقیقا چه مساله ای موجب ناراحتی شما می شود. اما کم صبر هستید و ممکن است در محل کار خیلی چیزها روی اعصاب شما باشد. بد نیست در مورد ناراحتی ها خود حرف بزنید تا از بار فشار آنها در ذهنتان کاسته شود. اگر به کسی نمی توانید اعتماد کنید، از مشاور کمک بگیرید. بهترین کاری که برای خودتان می توانید انجام دهید این است که آرام، خونسرد و مودب باشید. اگر جایی دعوت شدید، آن را قبول نکنید و از دعوت کننده خیلی مودبانه تشکر و عذرخواهی کنید. 

آذر


امرزو تلاش می کنید تا احساسات واقعی خود و ناراحتی هایتان را مخفی کنید. اما در این امر موفق نخواهید بود. اطرافیان خیلی خوب تشخیص می دهند که چندان اوکی نیستید. غباری از ابهام  و ابرهای تیره روی آسمان ذهن شما را پوشانده که نمی توانید دید درستی به مسایل اطراف داشته باشید. اما به جای عصبانیت یا جنگدین با اطرافیان، باید برای حل آنها راهی پیدا کنید.
 
دی

همه آدم ها به کسی نیاز دارند تا به آن تکیه کنند. امروز می توانید از خانواده یا دوستان قابل اعتماد خواهش کنید به شما کمک کنند. از روبه رو شدن با موانع نترسید و به واسطه هراس هایی که دارید از تلاش برای ساختن آینده دست بر ندارید. امروز باید اول با خودتان کنار بیایید. باید بدانید دقیقا چه می خواهید و چه چیزی موجب ناراحتی شما می شود. از اینکه دیگران واقعیت های درونی شما را بدانند نترسید. هر انسانی نقاط ضعفی دارد و شما نیز از این قاعده مستثنا نیستید. پس خیلی سخت نگیرید.
  
بهمن

طالعتان نشان می دهد که امروز چندان مورد توجه قرار ندارید. حتی شاید ایده یا نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند. اما نه امید بشوید و نه واکنش منفی نشان دهید. اگر امروز کسی که چندان شما را نمی شناسد سعی می کند با شما حرف بزند و به شما نزدیک شود، سعی کنید رفتار خوبی با او داشته باشید. شاید کمی عصبی و کلافه باشید اما دلیلی ندارد برای اطرافیان و به‌خصوص کسانی که شناخت درستی از شما ندارند، قیافه بگیرید یا سر بالا به آنها پاسخ دهید.

اسفند

از بهانه آوردن دست بردارید. عینک خوش بینی و بی خیالی را نیز از چشمان خود بردارید. باید عمیق تر به زندگی و رویدادها نگاه کنید. احتمالا در ارتباط های خود با موانع و مشکلات بزرگی روبه رو شوید. امروز در هیچ زمینه ای تصمیم گیری نکنید. هیچ قولی ندهید. حتی حرف های جدی هم نداشته باشید. اعصابتان ناآرام است و نمی توانید درست فکر کنید و ممکن است کارهای خود را خراب کنید. به دعوت دوستان پاسخ منفی بدهید. امروز برای آغاز کار یا دوستی زمان خوبی نیست.
 
پاسخ
#6
اردیبهشت
پاسخ
آگهی
#7
فال روزانه 18 / 01 / 1394

فروردین

امروز مراقب ذهنتان باشید. تخیلات خود را خیلی آزاد نگذارید که هر کجا می خواهد برود. باید روی مسایل مهم در زندگی تمرکز کنید. فقط روی چیزی تمرکز کنید که لازم است در زندگی تغییر کند و از افکار پراکنده دوری کنید. خوب است امروز به نشانه ها بیشتر توجه کنید. در میان آنها می توانید پاسخ بسیاری از سوال های خود را بیابید. فقط کمی آرام باشید و بگذارید کارها به روال عادی خود جریان داشته باشند.

اردیبهشت

صادق باشید: افکار و نظرات دیگران چقدر روی شما تاثیر دارد؟ این سوال را خودتان باید امروز کشف کنید. این را بدانید که افکار و نظرات دیگران گاهی می تواند روی تصمیمات و حتی اعتماد به نفس شما تاثیر منفی بگذارد. اینکه به تایید دیگران چشم بدوزید عادت بسیار بدی است. این موجب می شود تا خودتان نتوانید در موقعیت های زندگی تصمیم گیری کنید. این عادت در رابطه عاطفی شما تاثیر منفی می گذارد. پس از همین امروز سعی در برطرف کردن این عادت داشته باشید.

خرداد

امروز زندگی خود را یک برآوردی بکنید. ببینید کجای رویاهای خود ایستاده اید؟ آیا زمان آن نرسیده که تغییر کنید و زندگی را به سوی بهبود بیشتر هدایت کنید؟ اگر خیلی سخت بگیرید نمی توانید لذت های واقعی زندگی را کشف کنید. برخی از تصمیمات خود را باید از نو بگیرید. برخی مسایل مخصوصا در حوزه زندگی عاطفی باید تغییر کنند. اگر کسی هست که بیشتر از اینکه به شما کمک کند، به شما استرس می دهد، او را حذف کنید. چه دلیلی دارد که در رابطه ای بمانید که فقط موجب عقب ماندنتان شده است!

تیر

امروز خوشبختانه دیدگاه شفافی به مسایل اطراف دارید. این فرصت برایتان پیش آمده تا زندگی را واقعی تر ببینید و درک کنید. سعی کنید لذت ها را بیشتر کشف کنید. از افرادی که موجب ناراحتی هستند یا انرژی منفی می دهند دوری کنید. اگر تصور می کنید راهی که در پیش دارید اشتباه است، آن را تغییر دهید. این حماقت محض است که یک روش اشتباه را همچنان ادامه بدهید وقتی می دانید هیچ نتیجه خوبی در بر ندارد. امروز باید به ندای قلبی خود اعتماد کنید.

مرداد

امروز همه چیز خیلی پیچیده تر و عجیب تر از آن چیزی که همیشه تصور می کرده اید. اما احساسات خود را کنترل کنید. واکنش و تدافعی رفتار نکنید. اگر کمی به قلب خود رجوع کنید پاسخ بسیاری از پرسش هایتان را پیدا خواهید کرد. ریشه برخی از مشکلات شما در کودکی است. نترسید، شخم بزنید و آنها را رو بیاورید. به این ترتیب می توانید آنها را برطرف کنید. از یادآوری خاطره های ناراحت کننده نترسید. گاهی آگاه شدن بهترین و سریع ترین روش برای برطرف کردن خیلی از مشکلات است.

شهریور

امروز جریان رویدادها خیلی زود و سریع پیش می رود و شاید نتوانید درست حدی بزنید چه اتفاقی در حال روی دادن است! اما دچار استرس نشوید. برخی از آدم ها با بعضی حرف هایشان نشانه هایی هستند که شما را در مسیر درست قرار دهند. فقط چشمان خود را باز کنید و هوشیار باشید. امروز متوجه مساله ای در زندگی می شوید که تاکنون از آن بی خبر بوده اید. باید بیشتر به خود، خواسته ها و ندای قلبتان توجه داشته باشید. در انتهای روز با عشقتان ملاقات کنید تا آرامشی که لازم دارید را به شما بدهد.

مهر

هیچ مانعی برای خودتان قایل نشوید. از چیزی نترسید. با سخت کوشی می توانید خیلی در کارها جلو بیفتید اما اگر خلاقیت را نیز چاشنی آن کنید، بدون شک موفقیت بیشتری نصیب شما خواهد شد. اگر از روشی که در حال حاضر دارید، راضی نیستید آن را تغییر دهید. وقتی در میانه مسیر متوجه اشتباهتان می شوید سریع به یک مسیر دیگر سوئیچ کنید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. این را آویزه گوش خود کنید. با عشقتان هم رفتار خود را عوض کنید. اگر کسی در زندگیتان هست که انرژی منفی می دهد، شک نکنید که باید از دایره دوستان خود حذفش کنید.

آبان

هیچ چیزی بهتر از یک آغاز خوب و پر انرژی نیست! ساعاتی از امروزتان را به این اختصاص دهید که بیشتر در مورد خود بدانید. سوالاتی از خود بپرسید. حتی از اعضای خانواده همانند پدر یا مادر نیز می توانید در مورد برخی مسایل جویا شوید. امروز مسایلی را کشف خواهید کرد که تاکنون از آنها بی خبر بوده اید. این در دیدگاه شما به زندگی و حتی کارتان تاثیر دارد. از اینکه تحت تاثیر نظر و افکار دیگران باشید دست بردارید. به خودتان تکیه کنید و به یاد داشته باشید که فقط شما می دانید چه می خواهید و به کجا می خواهید برسید. دیگران فقط می توانند نظر بدهند، نباید روی شما تاثیر بگذارند.

آذر

امروز برای همه دقایق خود برنامه ریزی داشته باشید. به همه کارهای خود فکر کنید و حواستان باشد. خوب است امروز خوب است به چیزهایی فکر کنید که تاکنون وقتی برای آنها نگذاشته اید. این را به یاد داشته باشید همه اتفاق ها به دلیلی روی می دهند و هیچ چیز در این جهان بیهوده نیست. پس خودتان هم در این جریان نقش داشته باشید تا آن را به بهترین راه پیش ببرید. اگر در کنار فرد خاصی احساس خوبی ندارید، از قطع کردن رابطه تان نترسید.

دی

امروز تا جایی که می توانید در جمع و در کنار دوستان باشید. در مورد اهداف و خواسته های خود با آنها حرف بزنید و نظراتشان را جویا شوید. اما این را به یاد داشته باشید که نباید بر اساس حرف آنها تصمیم بگیرید. اول و آخر تصمیمات با شما است. فقط باید از آنها ایده و مشورت بگیرید. در انتها خودتان هستید که تصمیم می گیرید چون خودتان هستید که صلاح کارتان را می دانید. بد نیست کمی هم به گذشته ها سفر کنید تا ریشه برخی از گره های ذهنی خود را بیابید.

بهمن

نگران هستید؟ نمی دانید چه کسی هستید و کجا می خواهید بروید؟ امروز خوب است عمیق تر و بهتر و بیشتر فکر کنید. به گذشته ها فکر کنید. هر چه عقب تر بروید ریشه خیلی چیزها را می توانید پیدا کنید. این را بدانید که بعضی افراد را باید از زندگی خود حذف کنید. به ویژه آنهایی که انرژی منفی دارند. از اینکه با مشکلات خود روبه رو شوید، نترسید. این کمک می کند تا راه درست تر را پیدا کنید.

اسفند

امروز این فرصت را دارید تا با دوستان نزدیک خود گفت‌وگوهای هیجانی و عمیقی داشته باشید. البته احتمال اینکه بحث یا دلخوری هم پیش بیاید زیاد است اما نباید به دل بگیرید. شما امروز فقط باید به خود و اهدافتان فکر کنید. اتفاق این می تواند فرصتی باشد برای اینکه بیشتر به خود و رفتارتان فکر کنید و بتوانید احساسات خود را آنالیز کنید. از این دیدگاه عمیقی که امروز دارید برای بهبود رفتار و رابطه خود بهره بگیرید. افرادی را هم که تاثیر منغی در زندگیتان دارند، کنار بگذارید تا آرامش بیشتری را حس کنید.
پاسخ
#8
فال روزانه 27 / 01 / 1394

فروردین

امروز خیلی حوصله تغییر یا فعالیت های زیاد را ندارید. مهم این است که با آنچه انجام می دهید، ارتباط قلبی برقرار کنید. به این مفهوم که با عشق کارهایتان را انجام دهید. از امروز تا آخر تابستان منتظر رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. فرصت های شغلی بسیار عالی پیش روی شما قرار خواهند گرفت که به واسطه آنها می توانید موقعیت کنونی خود را ارتقا دهید. با نگاه به زندگی افراد موفق می توانید از آنها الهام بگیرید و خود را هر روز بیشتر به رویاهایتان نزدیک کنید.

اردیبهشت

شما خدای انجام کارهای تکراری هستید و خیلی خوب می توانید روزمرگی های خود را تکرار کنید. اما دیگر وقتش رسیده تا تغییر کنید. از گوشه امن زندگی بیرون بیایید و کمی تحول ایجاد کنید. مسیرهای تازه برای کارهای خود پیدا کنید. در ارتباط هایتان نگاهتان را عوض کنید. بهترین زمان برای تفکرات عمیق است. به دل و قلب خود رجوع کنید. حتی در ظاهر خانه و زندگی هم تغییر ایجاد کنید. اگر بتوانید با خودتان صادق باشید و تنبلی را کنار بگذارید، شک نداشته باشید اتفاق های بسیار خوبی در انتظار شما خواهد بود. 
 
خرداد

امروز شاید با مردمی روبه رو شوید که شما را انسانی کاملا سطحی خطاب می کنند! اما آنهایی که واقعا شما را می شناسند و به اندازه کافی با شما معاشرت داشته اند، به خوبی می دانند که این طور نیست و اتفاقا دیدگاه های خوب شما در مسایل مختلف را تحسین می کنند. از امروز مسیر تازه ای را در زندگی خود آغاز کنید: اینکه بیشتر به درون و خواسته های قلبی خود توجه داشته باشید و همه جوانب روحی خود را آنالیز کنید. مطمئن باشید این تفکرات معنوی، به کلی مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد.

تیر

امروز به این فکر کنید که سازش و توافق با دیگران هیچ از ارزش شما کم نمی کند. از امروز تا آخر تابستان قرار است شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. اما همه آنها به دیدگاه شما بستگی دارد. به این که از روند همیشگی دست بکشید و کمی شهامت تغییر داشته باشید. اگر با عشقتان مشکلی دارید، به جای آنکه آن را مخفی کنید و خودتان را به آن راه بزنید، با مکالمه و گفت‌وگو، ریشه آن را پیدا و به طور کل برطرفش کنید. این را بدانید که با حرف زدن با دیگران، خیلی چیزها می توانید یاد بگیرید. 

مرداد

از امروز تا آخر تابستان فرصت های شغلی بسیار خوبی در انتظار شما است. چشمان خود را بازکنید تا همه فرصت ها را ببینید و آنها را در هوا بقاپید. این را به یاد داشته باشید که برای پیشرفت به تغییر و به‌روز شدن نیاز دارید. همه مسیایل را نه از یک منظر که از چند طرف نگاه کنید تا به طور کامل مزایا و معایب آن را پیدا کنید. اگر قرار است با مدیر خود در مورد مسایل کاری حرف بزنید، حتما خوانسردی خود را حفظ کنید. وقتی با آرامش حرف بزنید همه چیز به نفع شما خواهد شد.

شهریور


امروز گویا خلاقیت و اشتیاقات شما کم شده اند. اما می توانید دوباره آنها را برانگیخته کنید. از امروز تا آخر شهریور این فرصت را دارید تا هر نشانه ای برای ارتقا پیدا می کنید را بررسی کنید و اگر کاربردی بود، برای آن برنامه ریزی کنید. امروز احتمالا احساسات شما ثابت نیستند و دایم سرد و گرم می شوید. هر چه قدر هم که دیگران از شما انتقاد کنند، باید آرامش خود را حفظ کنید و با کسی وارد بحث یا مشاجره نشوید. به این افراد به چشم آینه ای نگاه کنید که معایب شما را هویدا می کنند. پس نباید از آنها ناراحت که حتی برعکس، بسیار هم خوشحال شوید. 

مهر

اگر خیلی به مسایل عاطفی توجه نداشته باشید، امروز خانه برای شما حکم زندان را خواهد داشت. اما می توانید با تغییر روند و روش های رفتاری خود، همه چیز را تغییر دهید و از هم‌اکنون تا آخر تابستان شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. وقتی شما نگاهتان را عوض کنید، خانه و اعضای خانواده خیلی هم دوست داشتنی و مهم خواهند بود. بهتر است در فرصت بیکاری به این فکر کنید دقیقا از دنیا و اطرافیان چه می  خواهید و در زندگی به دنبال چه چیزهایی هستید! همین آگاهی ها شما را چند قدم جلوتر از موقعیت کنونی قرار خواهند داد. 

آبان


نماد ماه آبان، کژدم است. امروز باید مراقب باشید که کجا را نیش می زنید! ارتباط های شما امروز سیر نزولی پیدا می کنند و ممکن است با اطرافیان نتوانید خیلی خوب رفتار کنید. اما خیلی زود باید متوجه این امر بشوید تا ادامه نداشته باشد. احتمال اینکه کسی با شما روی دنده لج بیفتد و دایم مزاحمتان شود زیاد است. اما کنترل خود را از دست ندهید. با حفظ آرامش با او رفتار کنید و به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید. از امروز تا آخر تابستان بهتر است بیشتر سرتان به کار خودتان باشد و خیلی به کسی نزدیک نشوید.

آذر

تا الان طوری خرج می کرده اید که گویا آینده ای وجود ندارد؟ دست از این کار بردارید زیرا از امروز تا 5 ماه آینده با مسایل مالی مواجه خواهید بود که شاید چندان خوشایند نباشند. اگر برنامه ریزی اقتصادی ندارید، یا روش کاریتان طوری نیست که سوددهی داشته باشد، از همین امروز آن را تغییر دهید. با چشمان باز، همه فرصت های شغلی را بررسی کنید. خبر خوشحال کننده این است که فرصت های پولی زیادی در انتظار شماست. اما به این بستگی دارد که نگاهتان را تغییر دهید و خواسته های درونی خود را کشف کنید. با خودتان صادق باشید.

دی                  
  

شما در شغل خود بسیار حرفه ای هستید و هیچ کسی به اندازه شما نمی تواند مسوولیت هایش را به انجام برساند. اما در کنار اینها، ایرادی هم دارید که خواسته های درونی خود را به زبان نمی آورید. امروز مهم این است که بتوانید میان زندگی کاری و شخصی خود تفکیک قایل شوید و آنها را از هم جدا کنید. از اینکه با عشقتان در مورد خواسته های قلبی خود حرف بزنید، نترسید. البته پیش از بیان هر حرفی باید با خودتان صادق باشید و ببینید در دلتان چه می گذرد و اولویت های شما در زندگی چیست!  از امروز تا آخر تابستان دوره مثبتی در زندگی شما آغاز خواهد شد. قدردان آن باشید.

بهمن

امروز باید تصویرهای ذهنی خود را از زوایای مختلف ببینید و بررسی کنید. اگر مسایلی هستند که موجب هراس یا نگرانی شما شده اند را امروز کشف و  برای برطرف کردن آنها راه چاره بیابید. نشانه های متعددی امروز در زندگی شما ظاهر خواهند شد و باید بسیار باهوش باشید و آنها را به سرعت تشخیص دهید. با نیروی فکری خود می توانید فرصت های مالی و شغلی عالی برای خود رقم بزنید. با عشقتان در مورد روحیاتتان حرف بزنید و از اینکه از واقعیت های درونی شما آگاه شود هیچ ترسی نداشته باشید.

اسفند

امروز شاید نتوانید مثل همیشه توجه دیگران را به خود جلب کنید. یا اینکه در ارتباط های عاطفی یا اجتماعی خود چندان موفق نخواهید بود. اما فرصت خوبی برای فکر کردن به خواسته های قلبی خود است. شما در سال های گذشته همیشه یک رویکرد کاری و رفتاری داشته اید و بدون شک نتیجه آنها هم همیشه یکی بوده است. اما امروز کمی با خودتان صادق باشید و ببینید آیا این همان مسیری است که همیشه می خواسته اید؟ اگر این طور نیست، از همین امروز روند کاری خود را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد کرد، به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید.
پاسخ
#9
اردیبهشت
پاسخ
#10
فال روزانه 06 / 02 / 1394

فروردین

هیچ چیزی مانع از درخشش امروز شما نخواهد شد. شما روز خوبی را پیش رو خواهید داشت. چه در خانه و چه در محیط کار، مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. اگر نمی توانید در خانه بمانید، بیرون بروید و کمی تفریح کنید. امروز فرصت خوبی است تا با شخصی که به آن علاقه دارید، قرار ملاقات بگذارید. اگر برایتان امکان دارد، به دیگران کمک کنید. از قدیم گفته اند: «از هر دست بدی، از همان دست هم می گیری.» عشق زندگی تان را با کلماتی عاشقانه غافلگیر کنید. در ماشین یا جایی که انتظارش را ندارد، برایش یادداشتی بگذارید

اردیبهشت

بعضی ها دوست دارند نزدیک خانواده خود بمانند در حالی که بعضی دیگر دوستان خود را ترجیح می دهند. وقت آن است که برای نزدیک ترین و عزیزترین فرد زندگی تان وقت بگذارید. به شخصی که به کمک شما احتیاج دارد، یاری خواهید رساند. ارتباط شما با شخصی که مدتی با او در تماس نبوده اید، دوباره شکل خواهد گرفت. مهربان و روشنفکر باشید. شما امروز، روز خوبی را برای شخصی رقم خواهید زد. نگران روزهای بی عشق تان نباشید، به زودی همه چیز تغییر خواهد کرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که راه را برای او هموار سازید. شاید بدانید از عشق چه می خواهید یا این که کجا به دنبال آن بگردید اما در نهایت باید منتظر معجزه باشید. خودتان را برای گفتن «بله» آماده کنید

خرداد

امروز گپ زدن تمام وقت تان را می گیرد و شما درگیر رابطه هایتان خواهید شد. خودتان را به یک موضوع محدود نکنید. مطمئنا گپ زدن درمورد فلسفه بهتر از آب و هوا است، به علاوه ایده های تازه ای به ذهن تان می دهد. امروز زمان خوبی برای در خانه ماندن نیست، مگر این که در حال چت با دوستانتان باشید.در مورد مسائل عاطفی هم وقت آن است کمی از زندگی عادی خود دور شوید و هیجان را تجربه کنید. به عجیب ترین کارهایی که فکر می کنید می توانید برای عشق تان انجام دهید، بیاندیشید. این توانایی شما است که محدودیت ها را از بین ببرید. از تخیل تان کمک بگیرید مطمئنا از راهی که پیش روی شما گشوده می شود، پشیمان نخواهید شد.

تیر

شما روز خوبی در پیش دارید و به آرامش ذهنی که دنبال آن بودید، می رسید. شاید بخواهید دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. اگر برای خرید به خارج از خانه می روید، یادتان باشد به کیفیت لوازم اهمیت دهید زیرا طول عمر آنها نیز بیشتر خواهد بود. زیبایی خانه را افزایش دهید تا به آرامش بیشتری دست یابید. گشت و گذار در طبیعت هم ایده خوبی است. ارتباط با دیگران بر شادی شما می افزاید. عشق راه را به شما نشان خواهد داد، اگر چه شاید روند آن کند باشد اما در نهایت شما موفقیت در روابط و شغل تان را احساس خواهید کرد. به ندای قلب تان گوش دهید

مرداد

اگر شخصی برای نصیحت پیش شما آمد، به حرف هایش گوش دهید. شما در این روز احساس خوبی خواهید داشت. فرقی نمی کند کار حرفه ای باشد یا رابطه ای عاشقانه، اگر قصد شروع کاری را دارید، امروز بهترین زمان است. هیچ روز دیگری به خوبی امروز نخواهد بود. شما از کمک کردن به دیگران لذت می برید، پس این فرصت را نیز از دست ندهید. عادت های قدیمی مانع رشد و پیشرفت شما می شوند، آنها را هر چه سریع تر کنار بگذارید.

شهریور

خیانت توسط دوست، اقوام یا هر شخص دیگری آزار دهنده است، شکی در آن نیست، اما زمان آن است تا از تمام این احساسات آزار دهنده خلاص شوید. شاید فکر کنید که تمام آنها را فراموش کرده اید اما به نشانه های بدن خود دقت کنید. هنگام شنیدن نام فردی ضربان نبض تان تغییر می کند؟ یادتان باشد، با عفو و بخشش دیگران، در حقیقت به خودتان کمک خواهید کرد. قضاوت های بی جا را نیز کنار بگذارید و با دید خوشبینانه ای که در کودکی داشتید، به پیش روی خود نگاه کنید.

مهر

همکاران از منطق و عدالت شما خوشنود خواهند شد زیرا شما قادرید یک موضوع را از زاویه های گوناگون ببینید و بررسی کنید. به افرادی که دوست شان دارید، کمک خواهید کرد تا بر مشکلاتشان غلبه کنند. یک گفتگوی معمولی می تواند به سادگی به موضوعی هیجان انگیز مبدل شود. اگر به دنبال موضوعی برای صحبت با دوستانتان هستید، فلسفه و متافیزیک گزینه های خوبی هستند. به دنبال عشق خود می گردید؟ برای دوستی و رابطه با دیگران وقت بگذارید. خجالت را کنار بگذارید تا دیگران جذبتان شوند

آبان

فرقی نمی کند که فعالیت شغلی خود را تازه آغاز کرده اید یا این که در بالای نردبان موفقیت شغلی هستید، سخت کوشی شما بر همه آشکار است. شما باید نسبت به مرحله ای که در آن هستید، افتخار کنید. توانای خود را با دادن پیشنهادهای سازنده نشان دهید. کمک هایی را نیز از دیگران دریافت خواهید کرد. امروز روابط عاطفی شما رو به بهبود است بنابراین با عشق تان قرار ملاقاتی بگذارید. سعی کنید هر کاری را در زمان و مکان مناسب خود انجام دهید. وقت آن است به فرصت هایی که پیش روی شما قرار دارند، چنگ بزنید

آذر

شما به آدمی خوش بین شناخته شده اید و هیچ کسی نمی تواند این احساس را از شما بگیرد. رویاپردازی امروز تان زیاد است. اگر احساس خستگی می کنید، برای کارهایتان برنامه ریزی کنید. ثبت نام در کلاس یوگا چطور است؟ هر کسی خوشبختی خود را می سازد، به همین دلیل از همین حالا دست به کار شوید. امروز از نظر احساسی، پر انرژی و مشتاق هستید. بنابراین زمان آن است تا برای بهترین دوست، همکار یا شریک زندگی تان کاری منحصر به فرد انجام دهید

دی

شاید تا دیروز دیگران را از خودتان دور نگه می داشتید اما امروز با دیگران ارتباط نزدیک تری خواهید داشت. در این روز روابط شخصی شما در اولویت قرار می گیرد. یادتان می آید در کودکی رازهایتان را با چه شوقی با دوستان تان شریک می کردید؟ اکنون هم می توانید رازهای خود را با نزدیک ترین دوست تان در میان بگذارید. سعی کنید زیاد در کارهایتان غرق نشوید و کمی هم به دوستانتان توجه کنید. اتفاق های خوبی در انتظار شما خواهد بود

بهمن

امروز با افرادی که به آنها علاقه دارید، ملاقات خواهید کرد و از هم نشینی با آنها لذت خواهید برد. انرژی مثبت به شما هم سرایت خواهد کرد بنابراین خود و دوستانتان را از آن محروم نکنید. فردی جدیدی را ملاقات خواهید کرد. اگر به دنبال عشق هستید، از خانه بیرون بیایید. امروز فرصت خوبی برای آشنایی شما است. فراموش نکنید، شادی شما هر شخصی را جذب خواهد کرد

اسفند

امروز باید مراقب خود باشید و تا جایی که می توانید برای سلامتی خود وقت بگذراید. با اندکی تمرکزبه ذهن خود آرامش دهید. برای تنفس هوای تازه به پیاده روی بروید و برای خود یک نوشیدنی خوشمزه بخرید. این کار احساس خوب شما را افزایش خواهد داد. اگر می توانید با دوستانتان قرار ملاقاتی بگذارید تا احساس تنهایی نکنید، البته آن دسته از افرادی که به شما انرژی مثبت می دهند. وقت آن است کاری را که در گذشته رها کرده بودید، دوباره آغاز کنید
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان