امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نحوه تشخیص تبلت خوب از بنجل ها

#1
زمان زیادی از معرفی اولین تبلت ایپد نمی گذرد و حالا گاهی از خودمان می پرسیم وقتی تبلتی وجود نداشت ما چه کار می کردیم؟ کاملا طبیعی است که بعد از اپل برند های مطرح شروع به عرضه تبلت کنند اما مارک های غیر معروف چگونه به بازار تبلت راه پیدا کردند؟ در ادامه می خواهیم چند روش ساده به شما معرفی کنیم که در تشخیص  تبلت خوب از تبلت های بنجل به شما کمک کند.

نمایشگر یکی از مهمترین اجزای تبلت است؛ پس همیشگی باید تبلتی با صفحه نمایش خوب و با کیفیت خرید. اغلب تبلت ها از نمایشگرهایی با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۰۲۴ یا ۷۲۰ در ۱۲۸۰ استفاده می کنند. می توان اینها را به عنوان حداقل در نظر گرفت.
یکی دیگر از موارد تشخیص تبلت خوب توجه به نوع پردازنده آن است. پردازنده ها هم نقش اصلی را در تبلت بازی می کنند. یک تبلت خوب پردازنده ای چند هسته ای با سرعتی مناسب دارد. در بازار تبلت اکثر محصولات باکیفیت از پردازنده های دو هسته ای با سرعتی معادل ۱٫۲ گیگاهرتز تا ۱٫۵ گیگاهرتز استفاده می کنند و تبلت های عالی پردازشگرهای چهار هسته ای با سرعت های ۱٫۵ تا ۱٫۸ گیگاهرتز دارند. تبلت های تک هسته ای ارزش امتحان کردن را هم ندارد.
اگر قدرت خرید ایپد را ندارید پس چاره ای جز انتخاب اندروید هم ندارید تنها دقت کنید که آخرین ویرایش آن یعنی اندروید ۴٫۱ یا Jelly Bean باشد.
برای تشخیص تبلت خوب باید به رم هم اهمیت بدهید. هر تبلتی که برای اجرای برنامه ها و بازی ها به حافظه موقت (RAM) نیاز دارد. اگر رم سیستم شما پایین باشد نمی توانید برنامه های سنگین و بازی های خوب را اجرا کنید. تمام سعیتان را به کار ببرید تا تبلت هایی با رم زیر یک گیگابایت نخرید.
برای ذخیره سازی فایل روی دستگاه به حافظه محتاج هستید. اما اهمیت این قسمت بیشتر از ذخیره سازی ساده است. حتی اجرای بسیار از بازی ها و برنامه های تبلت به این قسمت و حجم آن وابسته است. پیشنهاد می کنیم تا مقاله “تبلت من چقدر حافظه لازم دارد؟” را مطالعه کنید اما در یک کلام تبلت با حافظه داخلی کمتر از ۱۶ گیگا بایت را نخرید.
نحوه تشخیص تبلت خوب از بنجل ها 1
عکاسی با تبلت کار چندان با کلاسی نیست. آنها بیشتر برای ذخیره فوری عکس و نوشته و یا چت های تصویری و ویدئو کنفرانس مناسب هستند.
طراحی، حجم و وزن تبلت را دستکم نگیرید. داشتن یک تبلت خوش ساخت و خوش دست که طراحی شیک و منحصر به فردی داشته باشد آرزوی هر کاربری است پس طراحی را فدای قیمت کمتر نکنید و به خود احترام بگذارید.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد
  تبلت سرفیس پرو ۵ با نمایشگر اولترا اچ دی 4K شهریور امسال عرضه می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان