امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی لی مین هو+عکس

#1
Rainbow 
بیوگرافی لی مین هو+عکس 1
لی مین هو (متولد ۲۲ ژوئن ۱۹۸۷) بازیگر مرد اهل کشور کره جنوبی است. وی بازیگری را درسریال های درام کوتاه از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد و پس از آن به دلیل بازی در نقش گو جون پیو در مجموعه تلویزیونی پسران فراتر از گل شناخته شد. سپس در مجموعه تلویزیونی کمدی عاشقانه ذائقه شخصی و مجموعه درام شکارچی شهر به عنوان بازیگر درام مطرح شد.

لي مين هو در منطقه ي Hک سوک دونگ ، در دونجياک گو، واقع در سئول در ۲۲ ژوئن سال ۱۹۸۷ به دنيا آمد. خانواده اش تشکيل مي شود از پدر، مادر و يک خواهر بزرگتر. به عنوان يک کودک، لي مين هو هميشه آرزو داشت بازيکن فوتبال شود اما در سال پنجم دبستان، او اين رويا را کنار گذاشت اما هنوز هم فوتبال را دنبال ميکرد و مورد علاقه ترين بازيکنش کريستين رونالدو بود.در سال دوم دبيرستان لي مين هو کار بازيگري را آغاز کرد و در سال ارشدش براي آشنايي با اين حرفه به سرگرمي پيوست. بعد از آغاز تمرين هاي مختلف مين هو شروع به بازي کردن در نقش هاي کوچک در سريال هاي تلوزيوني کرد.

در سال ۲۰۰۶ به علت صدمه اي که از يک تصادف جدي ديده بود مجبور شد يک سال اين حرفه را کنار بگذارد! دوست کودکي و بزرگسالي او آقاي جانگ ایل وو که بازيگر هم هست نيز در اون حادثه صدمه ديد! براي لي مين هو ترقي اش در رشته ي بازيگري، در سال ۲۰۰۹ با بازي در سريال (پسران برتر از گل) در نقش “گو جون پيو” همراه با بازيگر زن، “کا هايه سون” آغاز شد. داستان اين سريال الهام گرفته از سريال معروف ژاپني “هانا يوري دانگو”(پسران برتر از گل) بود. اين سريال و بازيگرهایش به سرعت در تمام آسيا شهرت يافتند. و در زمان پخشش در خود کره ي جنوبي، آمار ها نشان ميداد ۳۰% مردم اين کشور بينندگان اين سريال زيبا بودند.لي مين هو در رشته ي بازيگري و هنر دانشگاه “کن کوک” کره بود. در سال ۲۰۱۱ او بازي اش را درسريال اکشن “شکارچي شهر” آغاز کرد. سريالي که برترين سريال کره اي در زمان پخشش بود! و توانست ۱۹/۹% راي مردم را به خودش اختصاص دهد لي مين هو به زودي در سرتاسر آسيا معروف و محبوب شد (به خصوص در کشور چين) و همچنين توانست بيش از هزاران طرفدار در فيليپين به خودش اختصاص دهد. جایي که سه تا از سريال هايش به طور متوالي از تلویزيون ملي اين کشور پخش ميشد!

یکی دیگر از فیلم های زیبایی که لی مین هو در آن به ایفای نقش پرداخته سریال “ایمان” یا “faith” است که از شبکه نمایش صدا و سیمای ایران با نام “سرنوشت” پخش شد.
بیوگرافی لی مین هو+عکس 1
بیوگرافی لی مین هو+عکس 1
بیوگرافی لی مین هو+عکس 1
بیوگرافی لی مین هو+عکس 1
بیوگرافی لی مین هو+عکس 1
بیوگرافی لی مین هو+عکس 1
بیوگرافی لی مین هو+عکس 1
بیوگرافی لی مین هو+عکس 1
بیوگرافی لی مین هو+عکس 1
LIFE is a LiaR GaMe......SoooOOoO.......NEveR TruSt enYOne Angel
 سپاس شده توسط Sedigh Joon ، solalh123 ، جوجه کوچول موچولو ، Apathetic
آگهی
#2
اطلاعات خوبی بودممنون Heart
اما....          Heart خسته ام Heart
لابه لای خستگیه
زندگی.....               
بایدزندگی کرد.....                     
                    

#3
خیلی دوسش دارم عشقه ..
در حال حاضر بهترین بازیگر کره ایشون هستن و سریال ایمان یکی از جذاب ترین سریالاش بود . فیلم گانگنام 1970 جدیدترین کارشه ..
خوب، ولی اشتباه...
#4
مرسی من عاشقشم عکسا عالین بازم عکس بزار ازش




#5
تکراری ، بسته شد !
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=48549
خوب، ولی اشتباه...


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان