امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دردسرهای هویتی جراحی زیبایی کره ای

#1
Question 
نقل قول:
آکاایران به نقل از برترین ها : در حال حاضر کشور کره جنوبی پایتخت جراحی پلاستیک در کل دنیا است. بعضی از بیمارستان ها در کره جنوبی به بیمارانی که عمل جراحی می کنند گواهی می دهند تا بیماران خارجی در بخش کنترل پاسپورت فرودگاه ها دچار مشکل نشوند. این بیماران به این علت که اغلب بخاطر جراحی پلاستیک تغییر چهره زیادی می یابند، تقریباً غیرقابل شناسایی می شوند، برای مثال کره ای ها چانه های خانم ها را به شدت تغییر می دهند.

به گزارش برترین ها به نقل از دیلی میل؛ البته آرزو و امید خانم هایی که زیر تیغ جراحی می روند هم این است که متفاوت و زیبا بشوند. ولی اکثر آنها اغلب اصلاً پیش بینی نمی کنند که متفاوت شدن به غیرقابل شناسایی شدن می انجامد. زیرا بعضی از جراحان پلاستیک کره ای آنقدر مهارت و استعداد دارند که بیماران خود را دگرگون می کنند و گویی چهره آنها را از اول می سازند!

جالب انگیز - دردسر هویتی جراحی زیبایی دختران کره‌ای!
تابحال گزارش های زیادی در مورد مشکل بیماران خارجی در بخش کنترل پاسپورت فرودگاه ها دریافت شده و به همین خاطر بعضی از بیمارستان ها "گواهینامه جراحی زیبایی" برای بیماران صادر می کنند تا این مشکل برای برگشت آنها به کشور مبدأ برطرف شود. گفته می شود که در این گواهی ها شماره پاسپورت، نام بیمارستان محل جراحی و مدت اقامت در کره جنوبی ذکر می شود.


گفته می شود که در سال 2009، 23 خانم چینی پس از جراحی زیبایی، در فرودگاه با مشکل برگشت به چین از کره جنوبی مواجه شده اند. این خانم ها در بخش کنترل پاسپورت نگه داشته شدند زیرا عکس پاسپورت آنها با چهره جدیدشان مطابقت نداشت، آنها چشم های درشت تر، بینی های بلندتر و چانه های باریک تری داشتند! البته پس از کنترل های دقیق این خانم ها به چین برگشتند و به آنها توصیه شد که فوراً عکس پاسپورت خود را عوض کنند.

کره جنوبی تبدیل به کانون جراحی پلاستیک شده است و بیشترین نرخ جراحی زیبایی به این کشور تعلق دارد. در واقع یک نفر از هر 77 نفر در کره جنوبی زیر تیغ جراحی پلاستیک می رود. جالب است که 20 درصد از بانوان 19 تا 49 ساله سئول اعتراف می کنند که زیر تیغ جراحان پلاستیک رفته اند و یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در این شهر، برداشتن پوست اضافی پلک فوقانی است تا چشم ها درشت تر و "غربی تر" به نظر برسند. گفته می شود که رشد و توسعه صنعت
موسیقی
این کشور دلیل رشد سریع جراحی پلاستیک است و بسیاری از بیمارانی که به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند، عکس های ستاره ها و چهره های محبوب خود را به جراحان نشان می دهند و می خواهند چشم ها و بینی های آمریکایی داشته باشند.

دردسرهای  هویتی جراحی زیبایی کره ای 1
پاسخ
 سپاس شده توسط یاسی@_@
آگهی
#2
این ربطی به فیلم و سینما داره ؟ :|

منتقل شد ..
پاسخ
 سپاس شده توسط دخمل کره ای


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart زیبایی در ازدواج چقدر مهم است؟
  جراحی های زجر اور این دختران برای زیبا شدن
  کج کردن دندان، عمل زیبایی عجیب زنان ژاپنی! +تصاویر
  زیبایی برف
  زنی که پس از عمل زیبایی شبیه هیولا شده!! +عکس
  عکس های مجری زیبایی که به خاطر زیبایی کارش را از دست داد
  زنان زیبایی که با جراحی لب لقب بزرگترین لب ها را به دست اوردند!+عکس
  اقدام احمقانه زنی برای زیبایی دخترش (+عکس)
Rainbow دختر جذاب و زیبایی که باربی واقعی هست
  ملاک‌های عجیب زیبایی زنان در کشور‌های مختلف

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان