امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿

#1
Rainbow 
سـلام خدمت کاربرای انجمن فلشـخور
در این پسـت شـرح حـال افـرادی کـه تـازه محجـبه شـده اند قـرار داده مـی شـود

><><><><><>><><><><><><><><><><

سارا بوکر
 ❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 1
سارا بوکر، هنر پیشه، مدل و مانکن تازه مسلمان آمریکایی است.




..سالها گذشت تا متوجه شوم که هر چه بیشتر در "جذابیت زنانگی ام" پیشرفت می کنم درجه رضایت شخصی و خوشبختی ام افت می کند. من برده مد بودم. من گروگان ظاهرم بودم.
من احساس کردم که همه زنجیرها پاره شده اند و من بالاخره آزاد شده ام. من از چهره های حیرت زده جدید مردم، در مکانی که زمانی چهره هائی که پر از نگاه های شکارچی برشکار بود را تجربه کرده بودم، لذت می بردم. ناگهان یک بار از دوش من برداشته شد. من دیگر تمامی وقت ام را صرف خرید، آرایش، درست کردن موهایم، و تمرین بدنی برای خوش اندام شدن نمی کردم. سرانجام، من آزاد شدم.    
من از حجاب رضایت داشتم، اما دیدن روبه افزایش زنان مسلمانی که از نقاب استفاده می کنند کنجکاوی مرا در باره نقاب برانگیخت. من نظر همسر مسلمانم را، که پس از اسلام آوردن با او ازدواج کردم، درباره گذاشتن نقاب و یا بسنده کردن به حجاب را جویا شدم.
به نظر او حجاب در اسلام امری واجب است، در حالی که نقاب نیست. در آن زمان، حجاب من شامل پوشش سری که تمامی سر مرا بجز صورتم رامی پوشاند، و یک ردای سیاه بلند گشاد بنام "عبا" که تمامی بدن مرا از گردن تا نوک پا را می پوشاند، بود.   
هیچ چیز مرا از تعویض بیکینی ام در ساحل جنوبی و زندگی پر زرق و برق سبک غربی ام با زندگی کردن در آرامش با خالقم و لذت بردن از زندگی در میان همنوعآنم بعنوان یک شخص با ارزش، خوشحال نمی کند. بدین دلیل است که من استفاده از نقاب را انتخاب کرده ام، و تا پای مرگ از حق لاینفک ام برای پوشیدن اش دفاع خواهم نمود.  
به شما زنانی که مفاهیم زشت کلیشه ای علیه حجاب فروتنآنه اسلامی را می پذیرید، می گویم که: شما نمی دانید که چه چیزی را دارید از دست می دهید. 

پاسخ
 سپاس شده توسط AعطریناA ، Mr.Unnamed ، ღdorsaღ ، mr.destiny ، αѕтer ، *_* ، Lona Lavgood ، ★ASAL-GIRL★ ، MAHSA~ ، STAR__GIRL~ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، نیما جان
آگهی
#2
 خديجه بن غانا
❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 1
خديجه بن غانا يكي از سرشناس ترين گويندگان خبر زن شبکه الجزيره است.
او از شب عيد سعيد فطر با حجاب و پوشش كامل اسلامي در برابر دوربين ظاهر شد و گفت: كه از اين پس بينندگان او را با اين هيئت خواهند ديد.
 عمده گويندگان خبر زن شبكه الجزيره بدون حجاب اسلامي در برابر دوربين ظاهر مي شدند.
 به نوشته سايت خبري بي بي سي، پس از با حجاب ظاهر شدن خانم گوينده خبر شبكه الجزيره، تماسهاي تلفني زيادي به نشانه حمايت از طرف بينندگان با دفتر الجزيره برقرار شد.
اين گوينده صاحب نام الجزايري تبار بخشهاي خبري و تحليلي گفت كه او چندين سال با نفس خود در ستيز بوده و سرانجام به چنين تصميمي رسيده است.
 در شبكه الجزيره چند خانم گوبنده ديگر نيز وجود دارند كه با حجاب در برابر دوربين ظاهر مي شوند.

پاسخ
 سپاس شده توسط Mr.Unnamed ، ღdorsaღ ، ★ASAL-GIRL★ ، MAHSA~
#3
مریم فاضلی (ورونیکا)
❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 1
مریم فاضلی، همان ورونیکا ی سابق متولد 1963 میلادی در برلین می باشد. اگرچه در پاسپورتش مذهب مسیحی برای او قید شده بود امّا به گفته وی تحت تاثیر افکار عمومی و شرایط اجتماعی برلین شرقی در آن ایام عملا کمونیست بوده و به هیچ بحث ماوراء الطبیعی و معنوی اعتقاد  نداشته است.
روزی از روزها که برای درمان به بیمارستان کلیسا رفته بود یکی از پزشکان مسیحی جرقه دینداری و خداشناسی را در وجود او می زند و او را با دنیای دیگری آشنا میکند. او به ورونیکا می گوید: تو نیاز به فردی داری که تو را از بالا و همه جوره حمایت کند نه هم ردیفی مثل همسر و دوست و....
پاسخ
 سپاس شده توسط ღdorsaღ ، αѕтer ، ★ASAL-GIRL★
#4
لیلا حسین
❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 1 
لیلا حسین، زن تازه مسلمانی است که به خاطر شیفتگی به زیبایی حجاب، از دین یهودی به اسلام مشرف شده است.
من 6 سال پیش مسلمان شدم، در جامعه ای بهودی نشین زندگی می کردم، خیلی برایم سخت نبود که به حجاب کامل روی بیاورم، ولی اشخاص مختلف تلقی متفاوتی از ایمان دارند، آنان به زنان یهودی بیشتر از زنان مسلمان احترام می گذارند.
قبل از اینکه مسلمان بشوم، هر چند ما با نوعی تنفر نسبت به مسلمانان بزرگ شده ایم اما همیشه شیفته زنان محجبه مسلمان بودم، آنها را خیلی پاک و با وقار می دیدم، از نظر من آنها زیبایی خاص خودشان را داشتند
پاسخ
 سپاس شده توسط ღdorsaღ ، Lona Lavgood ، ★ASAL-GIRL★ ، MAHSA~
#5
امینه اسلمی
❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 1 
امینه اسلمی، روزنامه نگار مسیحی متعصبی بود که در سال 1945 متولد شد و در 5 مارچ 2010 از دنیا رفت.
امینه که روزی به خاطر حجاب از کار خود اخراج شده بود حالا رئیس جمعیت بین‌المللی زنان مسلمان بود و دائم از این ایالت به آن ایالت و از این کشور به آن کشور می‌رفت و پروژه‌های جدید اجتماعی و دینی را افتتاح می‌کرد و برای مردم به سخنرانی می‌پرداخت و زنی که یک روز از همه طرد شده و جایی برای سکونت نداشت مورد توجه همه بود و از اطراف و اکناف با شوق و محبت به سویش می‌شتافتند و پای صحبت‌هایش می‌نشستند. 
پاسخ
 سپاس شده توسط ★ASAL-GIRL★ ، MAHSA~
#6
چرا بینشون مرد پیدا نمی شه؟؟؟؟
پاسخ
آگهی
#7
(09-04-2015، 9:34)13790 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
چرا بینشون مرد پیدا نمی شه؟؟؟؟

متـن مـوضـوع رو بخون نوشتـه تـازه محجـبه ها
ایـن پست در مورد افراد خـارجی هست کـه حجـابشون رو رعـایت میکنن
مـردها مگـه چـادر میزارن یا مغـنه
پاسخ
 سپاس شده توسط bahare_021
#8
ماشاالیلیکینا
❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 1
زیبایی ماشا برای همه آشکار است...استیل دخترآنه و بور او همه نگاه هارا جذب می کند!

این دختر روسـی می گوید از جلوه های کاذب که همان بی حجآبی و آرآیش است بدش می آید و الان خوشبخت است...

می گوید:حتی  لحظه ای به ذهنم خطور هم نمی‌کرد که روزی به حج بروم و از بهترین و گواراترین آب، یعنی آب زمزم بنوشم.

یک روز مطلع شدم که یکی از نزدیکترین دوستانم بر اثر یک حادثه در شهری دیگر به حالت کما رفته است. من نمی‌دانستم که چطور می‌توانم به او کمک کنم. آن روز برای اولین بار نماز خواندم و دست به دعا برداشتم و از خدای بزرگ کمک خواستم.
روز بعد همان دوستم با من تماس گرفت و گفت: «در آن حالات بیهوشی من تو را می‌دیدم و تو خیلی زیاد به من کمک کردی!»، من در آن لحظه بسیار گریستم؛ زیرا برای اولین بار در زندگی‌ام بود که چیزی از خدا می‌خواستم.

من پنج زبان اروپایی بلد هستم و در حال حاضر در مدرسه و دانشگاه تدریس می‌کنم. ضمناً برخی از نت‌های مجاز شرعی را نیز می‌نویسم

آن جلوه‌ها، پس از مسلمان شدن، برایم بی‌ارزش و منفور هستند.

و میگوید از اینکه عکس های بی حجابش در همه جا است ناراحت نیست... دوست دارد مردم ببینندکه در هر سطحی باشند باز هم می توانند به اسلام روی آورند و با حجاب شوند..!

امضا:ماشاالیلیکینا...باحجاب شدم تا به خدا برسم!
پاسخ
 سپاس شده توسط ★ASAL-GIRL★ ، MAHSA~ ، ★ASAL-GIRL★
#9
آلیساحسینووا
❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 1
مدت‏هاست که زنان با پوشش اسلامی (روسری) در جای‏جای شهر "قازان" ـ پایتخت جمهوری تاتارستان (از جمهوری‌های خودمختار کشور روسیه) ـ دیده می‏شوند. آنها را در مغازه‏ها، دانشگاه‏ها، مترو و در تمام خیابان‏های شهر می‏توان دید.
او در سال 2004 آلبومی تولید نمود که در رده بهترین ‏های موسیقی روسیـه جای گرفت. وی تنها در روسیـه شهرت پیدا نکرد، او را به فستـیوالهای موسـیقی مهم خارجی دعوت می‏ نمودند.
موفقیت‏های بسیاری در انتظار این ستاره روس بود، اما او ناگهان از همه آنها دست کشیده و صحنه نمایش را به کلی ترک گفت.
همه اعضای خانواده آلیسا به دین اسلام مشرف شده‏ اند: شوهر او «اَحمد»، برادر کوچک‏تر او «بولات»و مادرش که در مدرسه عالی قازآن به نام "محمدیه" درس می‏خواند.
او می‏گوید: «متولد شدن دخترم در جهان‏ بینی من تأثیر بسزایی گذاشت. در گذشته، من می‏خواستم هر دو نقش مادری و خوآنندگی را با هم ایفا کنم؛ اما پس از چندی متوجه شدم که چنین کاری بدلیل گرفتاری‏های زیاد کار خوآنندگی امکان ‏پذیر نیست.
پرستار گرفتن برای کودک هم اصلا در خصوصیات یک تآتآر نیست. حتی در زبان تآتآری نیز لغتی بنام "پرستار" دیده نمی‏شود. چون ملت تآتآر به هیچ‏کس اعتماد ندارد تا فرزند خود را به او بسپارد.
هم‏ اکنون وقت خود را صرف دخترم «مریم» می‏نمایم و به او یاد می‏دهم که آفریدگار خود را فراموش نکند.

آنچه برای من اهمیت دارد این است که هم‏اینک عضو یک خانواده با ارزش و پولادین هستم و در سایه شوهرم احساس آرامش و رضایت می‏کنم و همانند یک زن حقیقی، به فرزند خود رسیدگی می‏کنم.
 می گوید:«می‏دانی! من دیگر نمی‏خواهم در مقابل جمعیت قرار بگیرم. من از موسـیقی مأیوس شده ‏ام و دیگر نمی‏خواهم برای جلب رضایت افراد معتاد به موسیقی، آواز بخوانم!. و همچنین نمی‏خواهم سعی کنم که آنها خوششان بیاید.
امضا:الیسا..با حجاب شدم تا مادر خوبی باشم!
پاسخ
 سپاس شده توسط ★ASAL-GIRL★
#10
امیلی فرانسوآ
❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 1


برنده ی اُسکار 1995 هنگامی که او 12 ساله بود.هشت سال بعد او مسلمان و محجبه شد.


آشناشدن او با مسائل اسلامی و گفتگو کردن با دوستان مسلمان، باعث شد که نگرشی مثبت نسبت به اسلام پیدا کند. تمام سوالات فلسفی او راجع به معاد، زندگی، اینکه برای چه به این دنیا آمده‌ایم، سرنوشت انسانها چه خواهد بود و اینکه هر کس سرنوشت خودش را با اعمال خودش می‌سازد و…. همه و همه را با خواندن قرآن دریافت. او در این زمینه می‌گوید: ” شروع مطالعه قرآن و مخاطب‌قرار دادن تمام بشریت از لحاظ روانی من را سر جایم میخکوب کرد.


محتوای قرآن حکایت از کتابهای مقدس پیشین می‌کرد، به گونه‌ای که من هم آن را متوجه می‌شدم و هم بسیاری از شک و تردیدهایم را نسبت به مسیحیت از بین می‌برد. قرآن، من را به بلوغی رساند که متوجه شدم سرنوشت من در گروی اعمالیست که مسئولیش به عهده‌ی خود من است. در دنیایی که نسبی‌گرایی بر آن حاکم است، مطالعه قرآن که اهداف معنوی و بنیادهای اخلاقی را مطرح می‌کند برایم بسیار جذاب بود. به عنوان شخصی که به فلسفه علاقمند بوده است، قرآن حد اعلای تمام تفکرات فلسفی است. به نحوی سازمان‌دهی شده است که به تمام سوالات عمیق فلسفی که در طول قرن‌ها در مورد وجود انسان مطرح شده است، و به اساسی‌ترین آنها که “چرا ما اینجا هستیم؟” پاسخ می‌دهد.”


اینها باعث شد که امیلی، دیگر دست از خواندن و تفکر درباره قرآن برندارد. و بالاخره امیلی مسلمان شد و نام «مریم» را برای خود انتخاب کرد


مریم فرآنسوا در حال حاضر جوانی ۲۸ ساله است و در حال کامل‌کردن دکترای خود در دانشگاه آکسفورد در زمینه مطالعات مربوط به مشرق زمین است. او مدرک کارشناسی‌اش را با درجه ممتاز در زمینه سیاست‌های خاورمیانه از دانشگاه جورج توان و مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و اجتماعی‌اش را از دانشگاه کمبریج دریافت کرده است.


امضا:مریم...با حجاب شدم چون مسلمان شدم!
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان