امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4

#1
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4

خلاصه مشخصات گوشی موبایل شیائومی ام آی 4 :
پردازنده: Qualcomm MSM8974AC Snapdragon 801 – Quad-core 2.5 GHz Krait 400
صفحه نمایش: 5 اینچی لمسی خازنی لمسی از نوع IPS LCD – با رزولوشن 1080 × 1920 – تراکم پیکسلی: 441 پیکسل بر اینچ – قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه: حافظه داخلی 16 گیگابایت – حافظه رم 3 گیگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G – 4G – GPRS – قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – GPS – بلوتوث
دوربین: 13.0 مگاپیکسل – فوکوس اتوماتیک – فلاش – دوربین مکالمه ویدئویی
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android 4.4.3 KitKat فارسی
سایر امکانات: رادیو – قطب نما – باتری 3080 میلی آمپر ساعتی
وزن : 149 گرم

 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
بررسی تخصصی گوشی شیائومی Mi4:
برند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیائومی را غالباً به ‌عنوان سازنده گوشی‌های قدرتمند و در عین حال ارزان‌قیمتی می‌دانند که با ارائه مدل‌های متفاوت در رده‌های قیمت کمتر از پانصد دلار رقیب سرسختی برای تمامی برندهای مهم بازار به حساب می‌آید. سری گوشی های Mi مهم‌ترین محصولات پیشرفته شیائومی به شمار می‌روند که از نخستین روزهای حضور جدی این برند با نمونه‌‌هایی چون Mi1 و Mi2 در بازار حضور داشتند. سری Mi در سال گذشته با ارائه Mi3 تغییر بزرگی را نسبت به رویه همیشگی شیائومی در این کلاس تجربه کرد و پس از مدت‌ها حضور در سایه دیگر بزرگان بلاخره به کلاس پیشرفته‌های اندرویدی نیز گام نهاد؛ برگ برنده اصلی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیائومی Mi3  در قدرت پردازش و کیفیت دستگاه نهفته بود. نزدیک به یک سال بعد عضو جدید این خانواده با عنوان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Mi4  در پی تکرار فروش موفقیت‌آمیز Mi3 است. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Xiaomi Mi4  چند روزی را مهمان ما جهت بررسی‌های مختلف و پدیدار شدن نقاط ضعف و قوت دستگاه بود. با ما در بررسی این محصول همراه شوید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
جعبه محتویات
طراحی جعبه Mi4 شباهت‌های نزدیکی به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Mi3  در این زمینه دارد. در این جعبه کم‌ارتفاع و عریض علاوه بر خود دستگاه، یک شارژر و کابل USB دیده می‌شود و به نکته خاص دیگری در این قسمت نمی‌توان اشاره کرد. البته باید گفت که جعبه و حتی رنگ های چاپ شده بر روی آن از مواد قابل بازیافت در طبیعت تولید شده اند.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
طراحی ظاهری
اطراف Mi4 را قابی آلومینیومی فرا گرفته است. قابی که لوکس بودن را برای این گوشی شیائومی به همراه آورده است. کناره های قاب دستگاه با الماس تراش خورده تا به خوبی آلومینیوم به کار رفته خودش را به نمایش بگذارد. قاب اطراف محصول به صورت یکپارچه است، و فقط در چند قسمت به جهت بهبود کیفیت آنتن دهی محصول، شیارهایی در آن تعبیه شده است. درب پشتی گوشی از پلی کربنات تولید شده است و این امکان را به ما می دهد تا به راحتی بتوانیم باتری گوشی را تعویض کنیم، امکانی که در بسیاری از گوشی های فلزی از جمله آیفون وجود ندارد.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
طراحی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گوشی Mi4  به نحوی انجام شده که دستان شما از نگه داشتن آن خسته نمی شود و این یک مزیت بزرگ برای دستگاهی در این ابعاد به شمار می رود. با این حال باید بگوییم که کناره های دستگاه (همان بخش زیبای تراش خورده با الماس) در هنگام تماس با دست و لمس توسط انگشتانتان حس بسیار مطلوبی از ظرافت و کیفیت را به شما منتقل می کنند. نکته ی مهم قابل ذکر در این قسمت، تراش 120 مرحله ای لبه های کناری دستگاه در مراحل ساخت گوشی است که ویدئوی آن در قسمت ویدئوهای سایت قرارداده شده است.
 مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
 
ابعاد و وزن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیائومی Mi4  در مقایسه با دیگر 5 اینچی‌های بازار گوشی متوسط و نسبتا کوچکی به حساب می‌آید. ابعاد کلی این مدل 8.9×68.5×139.2 میلیمتر است که چشمگیرترین نکته در رابطه با آن بی شک به میزان حاشیه بسیار کم صفحه نمایش دستگاه تعلق دارد. در مورد ارتفاع گوشی اما به مدل‌های کوچک‌تری همچون XPERIA Z با ارتفاع 139 میلیمتری و Galaxy S4 با 136.6 میلیمتر می‌توان اشاره کرد. در سوی دیگر عرض کمتر از 69 میلیمتر Mi4 در میان رقبای این دسته عدد مناسبی به حساب می‌آید و مقایسه با آن با دو مدل یاد شده حداقل یک تا میلیمتر اندازه کمتری را نشان می‌دهد. Mi4 با وزن 149 گرمی بار دیگر نمونه نسبتاً سبکی در میان 5 اینچی‌ها به حساب می‌آید که این موضوع را بیش از همه‌چیز باید به ضخامت بسیار مناسب آن مرتبط دانست.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
 
صفحه‌نمایش
با اینکه عدد تولیدات گوشی های اندرویدی شیائومی به سختی به تعداد انگشتان دست می‌رسد اما در این میان تعداد گوشی‌های دارای پنل فول اچ‌دی در این لیست سه مدل است که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیائومی می 4 یکی از آن‌ها است. صفحه‌نمایش 5 اینچی این مدل با فناوری ساخت IPS LCD بسیار شارپ،‌ روشن و با کنتراست بالا به نظر می‌رسد. رنگ‌های زنده، زاویه دید تقریبا 180 درجه‌ای و حساسیت بالا‌، ترکیب جذابی را برای Mi4 در این قسمت فراهم کرده است.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
با گذر از وضوح صفحه‌نمایش، کیفیت این پنل IPS در کلاس خود بسیار مناسب است. روشنایی صفحه‌نمایش اندکی از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گوشی Mi3 بیشتر است و در کلیه موقعیت‌ها حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز محتوای آن به سادگی قابل خواندن خواهند بود. پوشش Gorilla Glass 3 همچون بخش پشتی دستگاه، از این قسمت نیز در برابر صدمات و آسیب‌های فیزیکی تا حدودی محافظت می‌کند. در کل از صفحه‌نمایش Mi4 کاملا می‌توان ابراز رضایت کرد.
دو حسگر تنظیم نور و خاموش کردن پنل با نزدیک شدن صورت حین تماس، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و اسپیکر تماس اجزای بخش بالایی صفحه نمایش را تشکیل می‌دهند.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
در پایین صفحه‌نمایش به‌جز دکمه‌های زیر صفحه‌نمایش شامل back، Home، و منو نکته خاصی دیده نمی‌شود اما در بالا به‌جز موارد همیشگی چون حسگرهای دوگانه این بخش و اسپیکر تماس، به جزئی عجیب و اندکی باورنکردنی بر می‌‌خوریم؛ دوربین دوم Mi4 با ادامه رویه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیائومی Mi3  این بار به وضوح 8 مگاپیکسل مجهز شده که استفاده از این رزولوشن بالا در برداشت سلفی مناسب بوده و با اعمال درجه‌های مختلفی از زیباسازی (بخوانید حذف جزئیات اصلی تصویر همراه با حذف نویز) برای اکثر کاربران نتایج مناسبی را ایجاد می‌کند.
 
کناره‌های دستگاه
سمت چپ Mi4 به‌کل خالی از هر المان قابل ذکری بجز محل قرارگیری سیمکارت است که برای دسترسی به آن‌ علاوه بر آچار مخصوص می‌توان از هر جسم سوزن‌مانند دیگری استفاده کرد. و در سمت راست نیز دکمه دوگانه تغییر صدا و دکمه پاور قرار دارند.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
در بخش پایینی گوشی به میکروفون تماس و پورت Micro USB بر می‌‌خوریم که علاوه بر شارژر و کابل اتصال کامپیوتر از قابلیت OTG در اتصال حافظه و دیگر دیوایس‌های منطبق (موس، کیبورد، جوی‌استیک و…) پشتیبانی می‌کند.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
 
در بالای Mi4 میکروفون دوم و جک هدست قرار گرفته‌اند که یکی از نکات مثبت طراحی Mi4 به حساب می‌آید. یک بخش جدیدی که در همان نگاه اول توجه ما را به خود جلب کرد، خروجی اینفرارد دستگاه است که به جهت استفاده از دستگاه برای ریموت کنترل دستگاه های جانبی همانند تلویزیون و سایر وسایل در آن تعبیه شده است.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
لنز دوربین 13 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی، با فلش LED دوگانه همراه با نشان شیائومی اجزای بخش پشتی Mi4 را تشکیل می‌دهند. صدای ایجاد شده توسط اسپیکر Mi4 در سطح مناسبی قرار دارد و از لحاظ بلندی و کیفیت امتیاز بالایی را کسب می‌کند. صدای این اسپیکر به دلیل وجود محل مناسب آن در بخشپایینی دستگاه با قرارگرفتن گوشی روی میز خفه و گنگ نمی‌شود.
 
دوربین
تغییر نکردن وضوح 13 مگاپیکسلی دوربین در مقایسه با Mi3 در نگاه اول ریسک بزرگی برای شیائومی برای مقابله با رقبای دارای دوربین‌های 16 و 20 مگاپیکسلی است اما استراتژی شیائومی برای حضور در این رقابت به‌جای پیوستن به مسابقه افزایش بی‌هدف رزولوشن، افزایش کیفیت و امکانات دوربین است. دوربین 13 مگاپیکسلی Mi4 همانند Mi3 همچنان دارای فوکوس خودکار است. این نوع از فوکوس در مقابل Contrast Detection معمول که در رنگ‌های نزدیک به هم عملکرد ضعیفی دارد بسیار دقیق‌تر ظاهر می‌شود. یکی از نکات مثبت این دوربین، بهره گیری از فناوری یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های تولیدکننده لنز دوربین یعنی سونی است که خود باعث افزایش چشمگیر سرعت تصویربرداری توسط این گوشی شده است.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
ساختار منویی دوربین با تغییر بسیار نسبت به گذشته تا حدودی ساده‌تر شده و دسترسی به تنظیمات در آن آسان‌تر صورت می‌گیرد. در این ساختار منویی در کناره سمت راست آخرین عکس گرفته شده، دو شاتر عکاسی و فیلم‌برداری و یک دکمه back دیده می‌شود. نکته مشترک در هر چهار عضو این بخش دایره شکل بودن آن‌ها است. در سوی دیگر در بالاترین قسمت آیکونی سه‌نقطه به چشم می‌‌خورد که لمس آن ردیف عمودی از چهار آیکون فلش، سوئیچ بین دو دوربین، دکمه ورود به تنظیمات و در نهایت دکمه Mode برای عکاسی اتوماتیک، پانوراما، مجیک فوکوس و عکاسی با هر دو دوربین با کادر متغیر را به نمایش می‌گذارد. حالت Magic Focus در این قسمت امکان تغییر سوژه فوکوس شده پس از گرفتن عکس در گالری را فراهم می‌کند. شیوه اجرای این قابلیت ظاهرا با گرفتن چند عکس با فوکوس‌های مختلف است. در کالبد شکافی بدنه ی این گوشی مشخص شد که لنز دوربین پشت این اسمارت فون مدل Sony Exmor IMX 214 sensor ساخت شرکت سونی می باشد، به همین علت با سرعت باور نکردنی در کمتر از ۰٫۳ ثانیه فوکوس می کند.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
برخی از گزینه‌های حاضر در تنظیمات این دوربین شامل برداشت HDR، تایمر سرخود، برداشت عکس با گفتن برخی کلمات خاص (Smile و Cheese) و تغییر رزولوشن عکاسی و فیلم‌برداری می‌شود. سادگی گزینه‌های حاضر در این دوربین کاربران کمتر حرفه‌ای این کلاس را خوشنود خواهد ساخت اما برای حرفه‌ای‌ترها مزیت چندان فوق‌العاده‌ای نخواهد بود.
از جمله تنظیمات حاضر در دوربین این مدل باید به عکاسی HDR، برداشت پانوراما، افزایش عدد ISO تا 800، امکان لمس کردن و نگه‌داشتن شاتر برای عکاسی پی‌در‌پی (burst shot) و تنظیم همزمان کنتراست، نورگیری و درجه اشباع اشاره کرد.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
عکس‌های گرفته شده توسط دوربین Mi4 در مقایسه با Mi3 و حتی برترین‌های این رده مثل Z3 یا S5 نیز نتایج درخشانی به حساب می‌آیند. فوکوس سریع و دقیق، تقریبا هیچ سوژه‌ای را در فواصل مشخص خارج از محدوده فوکوس قرار نمی‌دهد و از لحاظ میزان جزئیات، دقت رنگ و کنتراست بسیار می‌توان از این تصاویر راضی بود. کیفیت این تصاویر در حالت HDR بهبود می‌یابد و برخلاف بسیاری از دوربین‌های موبایلی، فعال کردن این مود تاثیر چندانی در کاهش جزئیات ندارد. یکی از معدود ایرادهای این دوربین با مشاهده تصاویر گرفته شده در کراپ 100 درصد یعنی در اندازه اصلی آن‌ها دیده می‌شود. در این حالت به سبب الگوریتم کاهش نویز برخی از جزئیات اصلی سوژه‌های دارای کنتراست، از حالت شارپ خارج شده‌اند. با در نظر نگرفتن این مورد آخر، دوربین Mi4 یکی از بهترین نمونه‌های موبایلی در این کلاس به حساب می‌آید.
برخی از trickهای ارائه شده در این دوربین شامل، کشیدن انگشت روی صفحه‌نمایش برای سوئیچ بین دو دوربین، مشت کردن دست پیش روی دوربین دوم برای گرفتن اتوماتیک سلفی (پس از سه ثانیه) و نگه‌داشتن دست روی شاتر برای گرفتن تصاویر پی‌در‌پی (Burst Shot) تا 99 تصویر است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
در بخش فیلم‌برداری به‌جز وضوح معمول 1080p با 30 فریم در ثانیه امکان برداشت ویدئو در حالت 2160p یا 4K با 30 فریم در ثانیه نیز وجود دارد. بیت‌ریت تصویر در حالت اول 20.1Mbps بود و در بخش 4K با بیت‌ریتی نزدیک به 30Mbps روبرو شدیم. نرخ برداشت صدا در هر دو وضوح 156Kbps به‌صورت دوکاناله استریو ثبت شد. 10 ثانیه فیلم‌برداری در حالت 4K با این دوربین نزیک به 36 مگابایت از حافظه را به خود اختصاص داد و به همین ترتیب در 1 دقیقه فیلم‌برداری به نزدیک به 220 مگابایت فضا احتیاج خواهد بود. شاید به همین علت در هر نوبت برداشت ویدئو با وضوح 4K تنها می‌توان 5 دقیقه (نیازمند نزدیک به 1.1 گیگابایت فضا) فیلم‌برداری کرد. در بخش فیلم‌برداری این دوربین نیز جزئیات بالا، تصاویری زنده و کنتراست مناسب به چشم می‌‌خورد که فعال بودن سیستم پیشرفته فوکوس نیز در آن بی‌تاثیر نیست. در حین برداشت ویدئو با وضوح 1080p‌ با این دوربین می‌توان با لمس شاتر عکاسی، تصاویری با وضوح 10 مگاپیکسل تهیه کرد. از جمله حذفیات این قسمت نسبت به Mi3 باید به زوم در صدا و برداشت ویدئوی 1080p با 60 فریم در ثانیه اشاره کرد.
 
سیستم‌عامل، رابط کاربری
مراحل بوت Mi4 پس از فشردن دکمه پاور، ویبره اولیه و ظاهر شدن صفحه قفل در زمانی نزدیک به 12 ثانیه تکمیل می‌شود که این زمان تغییر زیادی نسبت به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Xiaomi Mi3 داشته است. و برای یک گوشی مدرن زمان بسیار خوبی به حساب می‌آید. سیستم‌عامل گوشی نسخه 4.4.3 اندروید کیت‌کت است که با نسخه جدید رابط کاربری MIUI v5.0 جلوه متفاوتی نسبت به گذشته پیدا می‌کند.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
صفحه قفل در ابتدا نکته تازه‌ای را در بر ندارد و اطلاعات زمان و تاریخ و میانبر مستقیمی به دوربین در آن حضور دارند. این ترکیب اما با Swipe دست از پایین به بالا تغییر می‌کند و با ظاهر شدن صفحه‌ای مشابه iOS 8 برخی گزینه‌های جدید در پایین در دسترس قرار می‌‌گیرند. Wallpaper صفحه قفل امکان تغییر به‌صورت دوره‌ای از طریق برخی تصاویر پیش‌فرض را داشته و با کمک منوی ظاهر شده با Swipe دست از پایین به بالا می‌توان این تصاویر را ذخیره کرده، به اشتراک‌گذاشت یا به لیست Favoriteها افزود. دیگر موارد حاضر در این منوی جدید شامل ماشین حساب، تقویم، آینه و چراغ‌قوه است.
 
چیپ‌ست پردازشی، حافظه
[rtl]چیپ‌ست پردازشی دستگاه با چهار پردازنده 2.5 گیگاهرتزی Krait 400 از سری Snapdragon 801 است که هم در نسخه 16 گیگ و هم در ورژن 32 گیگ با 3 گیگابایت رم همراه می‌باشد. هر دو نسخه این مدل از گرافیک Adreno 330 بهره می‌برند. از 16 گیگابایت حافظه داخلی دستگاه نزدیک به 13.2 گیگابایت در دسترس کاربران قرار دارد. ضمناً در کالبد شکافی این گوشی مشخص شد که حافظه رم 3 گیگابایتی این گوشی ساخت شرکت سامسونگ می باشد:[/rtl]

مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
[rtl]در تست کلی با استفاده از نرم افزار AnTuTu نسخه 5 با رقم خیره کننده و فوق العاده ی 44667 مواجه شدیم که حتی از گوشی های معروف و گران قیمتی همچون گلکسی اس 5 با رقم 38330 و گوشی ال جی G3 با رقم 33600 و گوشی سونی Z3 با رقم 39090 و گوشی اچ‌تی‌سی وان ام 8 با رقم 33941 بسیار فاصله داشت که این امتیاز فوق العاده را می توان علت اصلی فروش بالای این گوشی در کل دنیا دانست. در تصویر زیر مقایسه نتایج بنچمارک نرم افزار Antutu برای سه گوشی one plus و honor 6 و xiaomi mi4 را می بینید که به وضوح برتری گوشی می4 شیائومی را نشان می دهد.[/rtl]

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
ارتباطات
ارتباطات نسل دو، سه و چهار در برقراری تماس و اتصالات تحت شبکه (HSDPA تا 42Mbps و LTE تا 150Mbps) برای Mi4 در نظر گرفته شده است. وای‌فای 11.ac از نوع dual-band، بلوتوث نسخه چهار و گیرنده‌های GPS و GLONASS دیگر گزینه‌های اتصال این مدل را تشکیل می‌دهند.
[rtl]باتری و میزان شارژ دهی[/rtl]

همانطور که در تصویر زیر می بینید باتری ۳۰۸۰ میلی آمپری این تلفن همراه نیز ساخت شرکت سونی می باشد. که در تصویر بعدی نیز نتیجه تست این باتری قابل مشاهده است:
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
کلام آخر
Xiaomi Mi4 گوشی زیبا و پیشرفته در کلاس هوشمندهای اندرویدی در بالاترین سطح بازار و در ردیف اسمارت‌فون‌هایی نظیر Z3 ،S5 و M8 است. صفحه‌نمایش با کیفیت، دوربین جلو مناسب سلفی، باتری مناسب، گزینه‌های ارتباطی مطلوب و از همه مهمتر پردازنده تراز اول دنیا و قدرتمند نکات مثبت این مدل را تشکیل می‌دهند که در کنار قیمت بسیار مناسب فکر هر خریداری را به خود مشغول می کند.
 
جدول مشخصات گوشی موبایل شیائومی ام آی 4 :
عمومی
2G Network
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 – all versions

CDMA 800 / 1900 – Telecom 3G model
3G Network
TD-SCDMA 2010-2025 / 1880-1920 – 4G model

HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 – Unicom 3G model, Telecom 3G model

CDMA2000 1xEV-DO – Telecom 3G model
4G Network
TD-LTE 2570-2620 / 1880-1920 / 2300-2400 – 4G model
SIM
Micro-SIM
Announced
2014, July
Status
Available. Released 2014, August
بدنه
Dimensions
139.2 x 68.5 x 8.9 mm (5.48 x 2.70 x 0.35 in)
Weight
149 g (5.26 oz)
نمایشگر
Type
IPS LCD capacitive touchscreen, 16M colors
Size
1080 x 1920 pixels, 5.0 inches (~441 ppi pixel density)
Multitouch
Yes

- MIUI 5.0
صدا
Alert types
Vibration; MP3, WAV ringtones
Loudspeaker
Yes
3.5mm jack
Yes
حافظه
Card slot
No
Internal
16/64 GB, 3 GB RAM
دیتا
GPRS
Yes
EDGE
Yes
Speed
HSDPA, 42 Mbps; HSUPA; LTE; EV-DO Rev. A, up to 3.1 Mbps
WLAN
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, Wi-Fi hotspot
Bluetooth
v4.0, A2DP
Infrared port
Yes
USB
microUSB v2.0, USB On-the-go
دوربین
Primary
13 MP, 4128 x 3096 pixels, autofocus, dual-LED flash, check quality
Features
1/3” sensor size, 1.12µm pixel size, geo-tagging, touch focus, face/smile detection, panorama, HDR
Video
2160p@30fps, 1080p@30fps, 720p@120fps, HDR, check quality
Secondary
8 MP, 1080p@30fps
امکانات
OS
Android OS, v4.4.3 (KitKat)
Chipset
Qualcomm MSM8974AC Snapdragon 801
CPU
Quad-core 2.5 GHz Krait 400
GPU
Adreno 330
Sensors
Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer
Messaging
SMS(threaded view), MMS, Email, Push Mail, IM
Browser
HTML5
Radio
FM radio
GPS
Yes, with A-GPS support, GLONASS, Beidou
Java
Yes, via Java MIDP emulator
Colors
Black, White

- Active noise cancellation with dedicated mic- MP4/DivX/XviD/WMV/H.264/H.263 player- MP3/WAV/eAAC+/FLAC player- Organizer- Photo/video editor- Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF)- Voice memo/dial/commands- Predictive text input (Swype)
باتری

Non-removable Li-Ion 3080 mAh battery
Stand-by
(2G) / Up to 280 h (3G)
Talk time

سایر
Price group
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
تست ها
Performance
Basemark OS II: 1324
Display
Contrast ratio: 929 (nominal), 2.424 (sunlight)
Camera
Photo / Video
Loudspeaker
Voice 62dB / Noise 62dB / Ring 66dB
Audio quality
Noise -91.6dB / Crosstalk -49.7dB
Battery life
Endurance rating 68h
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1   دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1 مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1 مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi4 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه موبایل
  اسم گوشی شُما ؟!
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
  پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ با مشخصات جالب از راه رسیدند
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان