امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در لیست ده گوشی پرفروش جهان دو مورد متعلق به شیائومی است!

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در لیست ده گوشی پرفروش جهان دو مورد متعلق به شیائومی است! 1 Xiaomi Hongmi


با نگاه به هر لیستی از ده تولیدکننده‌ی برتر گوشی‌های هوشمند در خواهیم یافت که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اپل و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سامسونگ مهمان همیشگی رتبه‌های بالایی آن به شمار می‌روند و پس از آن‌ها نیز معمولا انتظار خواهید داشت که دیگر نام‌های بزرگ نظیر سونی، ال‌جی و اچ‌تی‌سی را شاهد باشید؛ اما با ورود شیائومی کمی معادلات پیشین به هم خورده است. بر اساس گزارش تحقیقات بازاری که توسط Counterpoin (یک کمپانی تحقیقات بازار مستقل) منتشر شده، لیست ده گوشی هوشمند پرفروش جهان در فوریه 2014 در بردارنده‌ی دو دستگاه از تولیدات شیائومی است.

 قسمت بالایی لیست شباهت بسیاری به آنچه انتظار خواهید داشت دارد. رتبه‌ی پرفروش‌ترین گوشی هوشمند به آیفون 5S تعلق دارد و به دنبال آن آیفون 5C و گلکسی اس 4 سامسونگ جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند. پس از این هم اپل و سامسونگ دیگر رقبا را در نزدیکی جایگاه‌های برتر تحمل نکرده و گلکسی نوت 3 در جایگاه چهارم، آیفون 4s و در نهایت دوباره سامسونگ با دستگاه گلکسی اس 4 مینی تا جایگاه ششم را از آن خود کرده‌اند. بنابراین اپل و


البته این مطلب قدیمی شُده ب دلیل اینکه شیانومی می 4 و شیانومی می نوت(هنوز وارد بازار نشُده) آمده اند!

سامسونگ تا جایگاه ششم لیست پرفروشن‌ترین گوشی‌های هوشمند را اشغال کرده‌اند؛ پس از آن انتظار مشاهده‌ی کدام نام را خواهید داشت؟ سونی؟ ال‌جی؟ اچ‌تی‌سی؟ جایگاه هفتم به شکل غافلگیر کننده‌ای به شیائومی با گوشی هوشمند Hongmi تعلق گرفته است. این دستاورد فوق‌العاده‌ای برای شیائومی محسوب می‌گردد؛ خصوصا اگر این مساله را نیز در نظر بگیرید که این کمپانی در سال 2010 تاسیس شده است.
در لیست ده گوشی پرفروش جهان دو مورد متعلق به شیائومی است! 1
در حال حاضر تخمین زده می‌شود که شیائومی بالغ بر ده میلیارد دلار ارزش داشته و بیش از 3,000 کارمند را در اختیار خود داشته باشد. یکی از این کارمندان کسی نیست جز نائب رئیس بخش اندروید گوگل، یعنی هوگو بارا. هوگو بارا اواخر سال گذشته بعنوان نائب رئیس جدید بخش جهانی شیائومی به این کمپانی چینی پیوست تا در زمینه‌ی گسترش سبد محصولات و معرفی تجارت خود در سطح جهانی به آن کمک کند. شیائومی گوشی هوشمند چهار هسته‌ای Hongmi خود را در آگوست سال 2013 رونمایی کرد و اگر آمار ارائه شده توسط Counterpoint صحت داشته باشد به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند فروش بسیار جالب توجهی را تجربه کرده است. Hongmi یک دستگاه 4.7 اینچی است که از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز ساخته‌ی مدیاتک و مبتنی بر هسته‌های کورتکس A7 بهره می‌برد. در کنار این مشخصات، واحد پردازش گرافیکی PowerVR SGX544، یک گیگابایت رم، دوربین پشتی 8 مگاپیکسل، دوربین جلوئی 1.3 کگاپیکسل و یک باتری 2000 میلی آمپری آن را همراهی می‌کند. این گوشی هوشمند دو سیم‌کارت، تنها با حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایت عرضه شده که البته با دارا بودن ورودی کارت حافظه قابل افزایش است. یکی از نکاتی که باعث منحصر بفرد شدن این دستگاه می‌گردد، اجرای یک نسخه‌ی اختصاصی از اندروید با نام MIUI است.

در ادامه‌ی لیست، دوباره سامسونگ با دستگاه محبوب گلکسی اس 3 قرار دارد و جایگاه نهم نیز به نسخه‌ی مینی همین دستگاه تعلق گرفته است. در نهایت نیز بعنوان خاتمه‌ای بر این مجموعه‌ی ده تایی، شیائومی با گوشی هوشمند MI3 خود دوباره رخ‌ می‌نماید. MI3 گوشی پرچمدار فعلی شیائومی محسوب می‌گردد که به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی تمام اچ‌دی، دو گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی تجهیز شده است. قلب پردازشی پرچمدار شیائومی، پردازنده‌ی تگرا 4 انویدیا با چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتزی بوده که در برخی نسخه‌های این گوشی، با اسنپدراگون 800 کوالکام جایگزین شده است؛ دلیل استفاده از دو پردازنده‌ی گوناگون در MI3 پشتیبانی از باندهای رادیویی مورد نیاز در مکان‌های جغرافیایی گوناگون است. در نهایت یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز Exmore RCMOS سونی و یک باتری بسیار مناسب 3,050 میلی آمپری و در نهایت فرمور MIUI شیائومی آن را تکمیل می‌کند.
بنابراین تصور می‌کنید این آمار جدید چه معنایی برای آینده خواهد داشت؟ آنچه بسیار حائز اهمیت خواهد بود این است که اگر هوگو بارا در مسیر خود برای معرفی شیائومی بعنوان یک برند جهانی موفق عمل کند، اپل و سامسونگ با چالشی جدید روبرو خواهند بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط myitaly ، عصبانی
آگهی
#2
ی گوشی خیلی محشره!!!!!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=219277


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
TANNAZ
پاسخ
 سپاس شده توسط عصبانی
#3
اااااااااهههههههه......
پاسخ
#4
(11-04-2015، 15:47)myitaly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ی گوشی خیلی محشره!!!!!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=219277

موافقم
پاسخ
#5
شیانومی عالیه
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان