امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انریکه:ناراحتی نیمار برایم اهمیت ندارد!!!!!

#1
Exclamation 
انریکه : ناراحتی نیمار برایم اهمیتی ندارد
سرمربی بارسلونا عنوان کرد به ناراحتی نیمار از تعویضش اهمیتی نمی دهد و این مسائل برای او مهم نیستند.


بارسلونا در دیداری حساس خارج از خانه برابر سویا به تساوی 2 بر 2 رسید تا اختلافش با رئال مادرید از 4 امتیاز به 2 امتیاز کاهش پیدا کند. در این دیدار زمانی که بارسلونا از حریف پیش بود ژاوی به جای نیمار وارد زمین شد ولی این بازیکن برزیلی به نعویض خود واکنش نشان داد و با ناراحتی روی نیمکت نشست.


لوئیس انریکه ، سرمربی بارسلونا پس از بازی برابر سویا درباره ناراحتی نیماز از تعویضش گفت: اصلا برای من مهم نیست که نیمار ناراحت شده است و به این جور اراجیف توجهی نمی کنم. برای من مهم برتری تیمم است و این که بتوانیم روند خوبمان را حفظ کنیم. این جور چیزها برای شما مهم هستند و برای من ارزشی ندارند.


انریکه ادامه داد: نیمه اول کاملا برتر از سویا بودیم. فوتبال زیباییبه نمایش گذاشتیم و کنترل توپ و زمین دست ما بود. متاسفانه به فاصله اندکی پس از زدن گل دوم، سویا فاصله را کمتر کرد. در نیمه دوم بازی کاملا متعادل بود و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند. در نهایت روی اشتباه خودمان گل تساوی را دریافت کردیم. خیلی موقعیت داشتیم که مهمترین آن را سوآرس از دست داد. باید کار را تمام می کردیم و نمی گذاشتیم دقایق پایانی حساس شود. همیشه از دریافت گل ناراحت می شوم. مهم نیست به چه شیوه ای و در چه شرایطی به ثمر رسیده باشد. روی اشتباه خودمان گل دوم را دریافت کردیم اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. صدرنشینیم و اطمینان دارم که بهتر خواهیم شد.


سرمربی جوان بارسلونا ادامه داد: کاری ندارم به این که دو امتیاز برتری ما نسبت به رئال در حال حاضر چه مفهومی دارد. از احتمالات ریاضی خوشم نمی آید. تا هفته 38 نمی توان گفت کدام تیم قهرمان خواهد شد. تا پایان هفته 31 ما صدرنشینیم. من روی تیم خودم و تقویم بازی های خودمان تمرکز دارم. هرچقدر حریفان رقیب مستقیم ما دشوارتر باشند، بهتر است ولی باز هم می گویم که توجه من روی تیم خودم است.


این مربی یک بار دیگر در پایان دلیل تعویض نیمار را عنوان کرد و گفت: این اولین باری بود که من چنین تعویضی انجام می دادم ولی در فصول گذشته نیز چنین تعویض هایی را در بارسلونا دیده بودیم. می خواستم با اضافه کردن هافبکها، کنترل بازی را در دست بگیریم اما نتوانستیم در اواخر بازی، حفظ توپ خوبی داشه باشیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط Black_Man
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط و نشان لوئیس انریکه برای تیم ملی ایتالیا(عکس
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
  ذوالفقارنسب: این دولت توانایی واگذاری استقلال و پرسپولیس را ندارد/ بردن سرخابی ها به
  باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس)
  محرومیت دو جلسه ای نیمار از همراهی پاری سن ژرمن
  نیمار مثل آب خوردن تیم عوض کرد (عکس)
  نیمار بعد از دعوا توییتر را آباد کرد!(عکس)
  لوئیس سوارز؛ بازیکنی که قصد تمام شدن ندارد(عکس)
  کلوپ: مشکلی بین صلاح و مانه وجود ندارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان