امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فَرهَنگــ سـازی کُنیـــم

#1
[url=/media/k2/items/cache/435f56c3ee714a62eba91b0d67860eb3_XL.jpg][/url]
 
 
 
واضح و مبرهن است كه فرهنگ‌سازي چيز خيلي خوبي است، چون تا فرهنگ نسازيم‌ نمي‌توانيم آن را داشته باشيم و مثل اين اروپايي‌ها، بي‌فرهنگ مي‌شويم و مثل چهار پايان شادي مي‌كنيم.
از آنجا كه ما ايراني‌ها خيلي فرهنگ مصرف مي‌كنيم بايد خيلي هم فرهنگ بسازيم تا دچار كمبود فرهنگ نشويم. البته برادران حزب ا... و صدا و سيما و ... تمام زندگي‌شان را براي ساختن انواع فرهنگ صرف مي‌كنند اما چون 75 ميليون نفر اين فرهنگ‌ها را مصرف     مي‌كنند طبيعي است كه فرهنگ كم بيايد. پس نتيجه مي‌گيريم كه بايد تعداد بيشتري از ايراني‌ها وارد كار فرهنگ‌سازي بشوند تا كمبودها جبران شود:
به همين علت برخي شيوه‌هاي كاربردي براي فرهنگ‌سازي گرد‌آوري شده تا هر كس و هر طور مي‌تواند در اين امر خطير به برادران و خواهران دست‌اندر‌كار، ياري رساند.
اجر شما با جمهوري اسلامي ايران
-        ساخت فرهنگ بر پاك‌دستي:
در ابتدا همه مقامات و مديران را به چپاول و غارت اموال متهم مي‌كنيم. همه مردم را درباره اين كه مديران فعلي چقدر دزد هستند آگاه مي‌كنيم. بعد پاك دستي و ‌ سلامت اقتصادي خودمان را تبليغ مي‌كنيم، قول مي‌دهيم همه دزدها را دستگير و روانه‌‌ زندان كنيم. به قدرت كه رسيديم دائم مي‌گوئيم "افشاء مي‌كنم، افشاء مي‌كنم" اگر جواب نداد از حربه "بگم، بگم" استفاده مي‌كنيم. در عين حال دوستان و اقوام خودمان را بر سر كار مي‌آوريم. اگر آنها بيت المال را بالا كشيدند اشكالي ندارد. مهم آن است كه دزدهاي گذشته دستگير شوند. اگر دزد يا دزدهايي پيدا نكرديم باز هم مهم نيست مي‌توانيم به مردم بگوييم كه دزدها را پيدا كرده‌ايم ولي قدرت‌هاي پنهان نمي‌گذارند اسامي دزدها را افشاء كنيم.
با همين فرمان به پاك دستي‌مان ادامه مي‌دهيم اگر بعد از كنار رفتن دزدي‌هاي دوستان و اقوام‌مان مشخص شد، مهم نيست مي‌توانيد بگوئيد اين تبليغات منفي و جو‌سازي همان دزدهاست دوباره درباره پاك‌دستي خودمان و دوستان‌مان شعار مي‌دهيم و درباره به قدرت رسيدن دزدان هشدار مي‌دهيم.
-        فرهنگ سازي اشتغال
هر روز صبح و عصر نيروهاي‌مان را براي دستگيري دختران و پسران بد‌حجاب روانه خيابان‌ها مي‌كنيم. گروهي ديگر را هم مي‌فرستيم تا ديش‌هاي آنتن ماهواره‌اي را جمع كنند. به اين ترتيب نه فقط فضاي اخلاقي جامعه سالم‌سازي مي‌شود بلكه براي اشتغال هم فرهنگ‌سازي مي‌شود. چگونه؟
خيلي ساده است؛ وقتي شما عده‌اي را براي گرفتن دختران و پسران روانه خيابان مي‌كنيد، دختران و پسران قبل و بعد از محل بازرسي، تاكسي دربست مي‌گيرند تا به دام نيفتند. به اين ترتيب به ازاي هر يك دختر يا پسر يك راننده و يك خودرو لازم است و پول خوبي هم حاصل مي‌شود.
جمع‌آوري آنتن ماهواره باعث مي‌شود عده‌اي به شغل شريف نصاب ماهواره مشغول   مي‌شوند و مشكل نرخ بيكاري و فرهنگ‌سازي براي اشتغال هر دو با هم حل مي‌شود.
فرهنگ‌سازي براي آزادي بيان
آزادي بيان نياز همه است براي فرهنگ‌سازي در اين باره از شيوه عدم آزادي بعد از بيان استفاده مي‌كنيم. همه آزاد هستند هر چه مي‌خواهند بگويند اما آزاد نيستند كه بعد از گفتن هر چيزي، آزادانه زندگي كنند. وقتي از شما گلايه مي‌شود كه اين چه جور آزادي است، مي‌توانيد بگوئيد اين آزادي بيان و زندان پس از بيان است.
اين شيوه موجب مي‌شود تا بدون زحمت، همه مراقب حرف زدن خودشان باشند و چيزي نگويند كه آزادي پس از بيان‌شان به خطر بيفتد، زحمت شما و حكومت هم كم مي‌شود.
فرهنگ سازي براي شاد كردن
آقا ما مي‌توانيم مثل "خر"‌ها شادي كنيم؟ البته كه نه! پس نمي‌توانيم مثل اروپايي‌ها كه مانند خر شادي مي‌كنند، شادي كنيم.
براي شادي كردن مثل آدم‌ها، هر وقت احساس شادي كرديم با برادرها تماس ‌ مي‌گيريم آنها تيم ويژه‌اي را اعزام مي‌كنند. تيم ويژه، ميزان مجاز شادي را برايتان تعيين مي‌كنند. سپس مقداري شما را قلقلك مي‌دهند، مقداري جوك تعريف         مي‌كنند، مقداري هم شكلك در‌مي‌آورند وقتي به ميزان مجاز شادي كرديد، با شما خداحافظي مي‌كنند.
با گذشت زمان و تكرار اين شيوه ياد مي‌گيريد كه نه فقط مثل "خر"‌ها شادي نكنيد بلكه هميشه شادي‌تان را در حد مجاز نگهداريد و از حد مجاز خارج نشويد.
البته فرهنگ‌سازي موضوع‌هاي ديگر را هم شامل مي‌شود،
پاسخ
 سپاس شده توسط Brooklyn Baby
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان