امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش بازی پرسپولیس ـ سپاهان

#1
پیش بازی پرسپولیس ـ سپاهان 1
پرسپولیس، روزگار خوبی را سپری نمی‌ کند، در روزگاری که آنها فقط یک بازی در 10 بازی اخیر را برده اند. سپاهان هم در نیم فصل دوم مطابق انتظار نبوده اند اما امید به زندگی و موفقیت را با برد خوب هفته گذشته زنده کردند.



به گزارش سرویس ورزشی " تازه ها آنلاین " دیدار 2 تیم رویارویی شیرین و خاطره انگیز برانکو و حسین فرکی را زنده می‌ کند. دو مربی موفق در فوتبال ایران که به اندازه زحمت و تلاششان قدر ندیدند. این دو دوستان نزدیک و متحدین استراتژیک فوتبال در دهه پیش بوده اند. 



* سپاهان با 44 امتیاز سوم است و اگر ببرد و تراکتورسازی ببازد شانس نایب قهرمانی می‌ یابد، به شرط آنکه فولاد برابر نفت برنده نباشد.



* پرسپولیس 29 امتیازی است و اگر ببرد در رتبه دهم می‌ ماند اما اگر ببازد، رتبه خود را با پیروزی احتمالی پدیده، در خطر می‌ بیند. 



* بازی رفت 2 تیم در روز 11 مهرماه، با پیروزی یک ـ صفر سپاهان در اصفهان به پایان رسید. مسابقه ای که سپاهان در آن فوق العاده کار کرد و خود را در حد یک مدعی نشان داد. 



* در بازی هفته گذشته سپاهان 2 ـ 1 برابر تراکتورسازی برنده شد. تیمی که قبل از آن در 5 بازی متوالی برنده شده بود. سپاهان با این برد دوباره به جدول لیگ‌برتر بازگشت و حالا می‌ تواند یک خطر جدی برای پرسپولیس باشد. 



* پرسپولیس در هفته گذشته در اهواز با استقلال‌خوزستان در حالی یک ـ یک کرد که تا دقیقه 84 از حریف یک ـ صفر پیش بود. آنها که با دستیار برانکو روی نیمکت کار را پی می‌ گرفتند در این هفته با کروات ملی پوش سابق مقابل زردپوشان سپاهان قرار می‌ گیرند. این دیداری است که به ال کلاسیکوی فوتبال ایران مشهور است.



* سپاهان از هفته 22 یک در میان برنده و بازنده شده است. برد در هفته 22، باخت در هفته 23، باخت در هفته 24 و برد درهفته 25 اینکه حالا نوبت باخت سپاهان است، یک فرض غیرمنطقی ریاضی است!



* امید عالیشاه تنها بازیکن محروم میدان پرسپولیس و سپاهان است. بازیکنی که حضورش در این مسابقه می‌ توانست کمک بزرگی به پرسپولیس کند. آنها همچنین پیام صادقیان را هم به دلیل عدم پرداخت حق رشد به باشگاه ذوب‌آهن به همراه نخواهند داشت. این در حالی است که در سپاهان محمدرضا خلعتبری به دلیل بی انضباطی از سوی باشگاه کنار گذاشته شده است. 



* پرسپولیس در 3 بازی اخیر خود در لیگ 3 بار مساوی کرده است. نتیجه ای که منجر به تغییر و تحولات در کادرفنی شد. 



* برانکو برای اولین بار در ایران روی نیمکت هدایت یک تیم باشگاهی می‌ نشیند آن هم برابر یکی از سرمربیانش، 4 سال دستیار اول او در تیم‌ملی ایران بوده است.



* در 10 بازی اخیر بین 2 تیم سپاهان صاحب 5 برد، 3 مساوی، 2 باخت، 11 گل زده و 6 گل خورده بوده و نتایج بسیار بهتری کسب کرده است. 



* سپاهان اصفهان از سال اول حضور قلعه‌نویی در سپاهان یعنی سال 88 دیگر در تهران برابر پرسپولیس برنده نشده است.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خشم سپاهان با ۹گل سر آلمالیق خالی شد!
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان