امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فرمانده صدامی داعش کشته شد+عکس

#1
فرمانده صدامی داعش کشته شد+عکس



خبر هلاکت عزت ابراهیم الدوری معاون صدام حسین ، دیکتاتور معدوم عراق برای چندمین بار طی سالیان گذشته اما این بار جدی تر از هر زمان دیگری در حالی منتشر شده است که مسئولان عراقی می گویند در حال انجام آزمایشات نمونه گیری از جسد برای اطمینان از هویت وی هستند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه عراقی السومریه نیوز، رائد الجبوری استاندار استان صلاح الدین عراق اعلام کرد که در عملیات کمین پیشدستانه نیروهای امنیتی عراق، عزت ابراهیم الدوری معاون صدام حسین دیکتاتور اسبق و معدوم عراق کشته شده است؛ شخصیتی تعیین کننده در حزب عث عراق که ملقب به دست راست صدام حسین بود.
فرمانده صدامی داعش کشته شد+عکس 1
تلویزیون عراق در خبری فوری اعلام کرد که الدوری طی عملیات کمین پیش دستانه نیروهای امنیتی عراقی در نزدیکی شهر الحمرین استان اربیل پس از شناسایی کاروان حامل وی و حدود دو و نیم ساعت تعقیب و گریز به هلاکت رسیده است. شش تن از همراهان معاون دیکتاتور معدوم عراق نیز به همراه وی در این عملیات کشته شده اند.
هلاکت عزت الدوری 72 ساله در منطقه المحصوره بین ناحیه العلم و کوهستان حمرین در نزدیکی شهری با همین نام صورت گرفت.
برخی منابع می گویند عزت ابراهیم الدوری با شلیک مستقیم گلوله در نزدیکی چاه های «علاس» حومه شهر الحمرین از پای درآمده است.
استاندار صلاح الدین تصریح کرد: بامداد جمعه اطلاعات و اخبار موثقی در خصوص سه خودرو که حامل شخصیتی مهم هستند به نیروهای ما رسید.
طبق این گزارش، درعملیاتی که نیروهای عشایر و داوطلبان مردمی «حشد الشعبی» نیز در آن حضور داشتند به این خودروها حمله شد و شماری از سرنشینان آنها کشته شدند.
به این ترتیب، نیروهای تیپ پنجم داوطلب مردمی با شرکت نیروهای داوطلب مردمی ناحیه العلم در شرق تکریت روز جمعه توانستند عزت الدوری تروریست را بعد از شناسایی یک کاروان متشکل از سه خودرو از جمله یک دستگاه خودروی دو دیفرانسیل و دو دستگاه خودروی پیک آپ در منطقه المحصوره به هلاکت برسانند. پس از آن، نیروهای حاضر در عملیات درجریان بررسی اجساد متوجه جنازه عزت ابراهیم الدوری شدند.
جسد عزت الدوری معاون صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق عصر جمعه برای انجام آزمایش دی ان ای و تایید هویت وی به سفارت آمریکا در بغداد منتقل شد.
درعملیاتی که نیروهای عشایر و داوطلبان مردمی «حشد الشعبی» نیز در آن حضور داشتند به این خودروها حمله شد و شماری از سرنشینان آنها کشته شدند
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه الیوم السابع مصر، منابع امنیتی عراقی می گویند، دی ان ای عزت الدوری از گذشته در سفارت آمریکا در بغداد موجود بوده و اکنون جسد وی برای انجام آزمایش دی ان ای جدید و مطابقت آن با نمونه قبلی به منظور کسب اطمینان از هویت او به سفارت آمریکا در منطقه الخضرای بغداد منتقل شده است.
نیروهای ارتش عراق روز جمعه از کشته شدن عزت الدوری معاون صدام حسین دیکتاتور پیشین عراق در استان صلاح الدین خبر دادند.
به گفته استاندار صلاح الدین عراق، عزت ابراهیم الدوری در یک عملیات پیش دستانه در منطقه حمرین کشته شد.
الدوری 72 ساله که خبر هلاکتش تاکنون چندین بار در رسانه ها منتشر شده بود از فرماندهان حزب بعث و بنا به برخی گزارش های اطلاعاتی، یکی از حامیان شورشیان عراقی در برابر حکومت مرکزی بود. او در سال 2003 موفق به فرار شد و گفته می شود نقش قابل توجهی در همراه کردن افسران بعثی اخراجی از ارتش عراق با گروه تروریستی داعش داشت. الدوری از برنامه ریزان این گروه تروریستی در تکریت به عنوان یکی از مهمترین مراکز فرماندهی داعش بود؛ فردی که برای زنده یا مرده اش جایزه 10 میلیون دلاری در نظر گرفته شده بود.
فرمانده صدامی داعش کشته شد+عکس 1
بنا به گزارشها، هنگام عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی تکریت از دست داعش، عزت ابراهیم الدوری و رغد دختر صدام حسین در این شهر حضور داشتند؛ امری که به گفته برخی منابع آگاه امنیتی، باعث اعمال فشار عربستان و برخی دولت های منطقه بر دولت عراق با هدف فراری دادن این دو از تکریت پیش از محاصره و آزادسازی آن شهر توسط نیروهای عراقی شده بود.
به عقیده ناظران، تایید مرگ عزت الدوری به معنای ضربه ای سنگین بر ژیکره تشکیلاتی گروه تروریستی داعش خواهد بود.
کریم موسی سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم ضمن تایید خبر کشته شدن عزت ابراهیم الدوری معاون صدام دیکتاتور معدوم عراق در منطقه حمرین گفت که نیروهای داوطلب مردمی صبح امروز موفق شدند تا با تکیه بر اخبار اطلاعاتی دقیق از محل اختفای عزت الدوری و بدون هیچگونه کمک نیروهای ائتلاف بین المللی، او را به هلاکت برسانند.
خبرگزاری تسنیم در خبری دیگر گفته است: حزب منحله بعث عراق در اطلاعیه ای خبر کشته شدن الدوری را تکذیب و تاکید کرده است که او همچنان فرماندهی گروه های مخالف را بر عهده دارد.
برخی منابع می گویند عزت الدوری با پنج زن ازدواج کرده که حاصل این ازدواج ها 11 پسر و 13 دختر است.
عزت ابراهیم الدوری چند روز پس از اعدام صدام حسین از سوی طرفداران حزب بعث عراق به عنوان رهبر جدید این حزب معرفی شد. وی در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ دو پیام ویدئویی منتشر کرده و تمام نیروهای ملی اسلامی عراق را به ائتلاف با یکدیگر و مقاومت در مقابل دولت بغداد فراخوانده بود.
او از پیروان طریقت صوفیه نقشبندیه بوده و رهبر معنوی ارتش مردان نقشبندیه محسوب می شد؛ گروهی شورشی که مدعی مبارزات ضد اشغالگری در عراق است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16352332903584
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘Nina✘ ، *_* ، Mr.Robot
آگهی
#2
میشه به من بگین ربط این موضوع با مذهبی چیه؟!

منتقل شد ..
فرمانده صدامی داعش کشته شد+عکس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr.Robot


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket حمله تروریستی داعش به مسکو
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
Earth توجه توجه!(اخبار درمورد درگیری آذری ها با کردها و کشته شدن چهارنغر)!!!!آذربایجان غربی
Heart درگیری‌های مرز تاجیکستان-قرقیزستان، ۱۳ کشته و ۱۲۱ زخمی برجای گذاشت
Subarrow فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده‌ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد
  'چهار کشته' در اعتراض‌های کردستان عراق؛ معترضان ساختمان‌های احزاب را آتش زدند
Heart یک زن برای اولین بار فرمانده پروازهای فضایی سرنشین‌دار ناسا شد
Heart حمله با سلاح سرد در اسکاتلند سه کشته برجای گذاشت
Heart کشته شدن فرمانده نیروهای دولت منصور هادی در "مأرب"
Heart ۵۰ کشته و زخمی در درگیری‌های أبین یمن به رغم اعلام آتش‌بس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان