امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ستاره محبوب تماشاگران در راه پرسپولیس!!

#1
در دو سه روز گذشته شایعه شده که نام نیلسون گلر برزیلی سرخ ها هم در لیست برانکو برای فصل بعد دیده می شود. گلری که به خاطر تصمیم عجیب حمید درخشان از تیم جدا شد.


نیلسون کوره آ جونیور در حالی که در کشور پرتغال به سر می برد، گفت: «واقعا دلم برای همه هواداران پرسپولیس و جوی که در ورزشگاه آزادی به راه می انداختند تنگ شده است. لطفا سلام مرا به همه پرسپولیسی های ایران برسانید.» نیلسون در مورد شایعه ای که طی هفته های اخیر به گوش می رسد و حاکی از بازگشت این گلر برزیلی به پرسپولیس است، واکنش نشان داد و افزود: «خبری که می گویید را نشنیده ام. اتفاقا مدیربرنامه هایم چند روز قبل تماس گرفت و گفت یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته سیدجلال حسینی و نیلسون را با هم برمی گردانیم ولی من تا به حال با هیچ کدام از مدیران باشگاه پرسپولیس جلسه یا حتی مذاکره ای نداشتم و تمام این خبرها را تکذیب می کنم. اگر مذاکره ای انجام شود، حتما آن را علنا خواهم گفت. اتفاقا یکی از بزرگ ترین آرزوهای من این است که به پرسپولیس بیایم اما در شرایطی که واقعا مرا بخواهند.»


 


این دروازه بان برزیلی در نهایت با اشاره به خبر اخراج حمید درخشان از پرسپولیس گفت: «نمی خواهم در مورد او زیاد صحبت کنم اما به عقیده من که خودم را یک پرسپولیسی واقعی می دانم، او دیگر نمی توانست بدتر از این در پرسپولیس نتیجه بگیرد. درخشان مربی ناکامی بود و اخراجش اصلا بعید به نظر نمی رسید اما من برای مربیان جدید این باشگاه که از کرواسی آمده اند (برانکو ایوانکویچ و دستیارانش) آرزوی موفقیت دارم چون موفقیت آنها باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس می شود. هر وقت تماشاگران پرسپولیس خوشحال باشند، من هم شاد و خوشحال خواهم بود. این را هم بگویم که خبرهای پرسپولیس را دنبال می کنم و امیدوارم همان طور که مدیران جدید باشگاه قول داده اند، تیم بزرگی برای فصل آینده بسته شود و پرسپولیس باز هم به سمت قهرمانی حرکت کند.»
ستاره محبوب تماشاگران در راه پرسپولیس!! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ARBADE
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان