امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هک کلش اف کلنز خیال یا واقعیت؟؟!!

#1
اگر شما هم جزو طرفداران پروپاقرص بازی محبوب کلش آف کلنز بوده باشید، حتما تا به حال، زیاد در مورد Hک این بازی شنیده اید: جم بی نهایت، طلا ، اکسیر رایگان!! و احتمالا شما هم برای عقب نماندن از رقبا، گشتی، هر چند کوتاه در اینترنت زده اید و قظعا با این عبارات مواجه شده اید: هک 100% تضمینی کلش آف کلنز،  جم رایگان در کلش آف کلنز، دانلود رایگان نرم افزار Hک کلش آف کلنز و …. اگر سرچ خود را لاتین انجام داده باشید که این عبارات تازه اول ماجراست! با بسی مکافات باید کلی سروی را جواب دهید تا به فایل مورد نظر دسترسی پیدا کنید!
اما در نهایت، نتیجه چه بوده است؟! آیا هیچ کدام از شما توانسته اید واقعاً این بازی را Hک کنید و طلا و اکسیر و جم رایگان بدست آورید؟!!
بیایید ببینیم Hک چیست و در واقع قرار است چه کاری با اکانت بازی ما انجام دهد. مثلاْ فرض می کنیم Hک ( نرم افزار) مورد نظر قرار است جم های ما را به تعداد 999999 برساند. میدانید که کلش آف کلنز، یک بازی آنلاین است، یعنی در هر لحظه شما باید به سرور سوپرسل وصل باشید، خب این یعنی چه؟ یعنی اطلاعات شما هر لحظه بر روی سرور، بهتر است بگوییم ابرسرور این بازی آپدیت می شود و این بدان معناست که شما برای تغییر یکباره ی تعداد جم های خود، در واقع باید دیتابیس عظیم الجثه ی این بازی را دستکاری کنید! حالا فکر می کنید یک نرم افزار پیش پا افتاده می تواند این کار هولناک را انجام دهد؟ خنده دار است که شرکت سوپرسل با آن هیبیتش، به این راحتی قابل Hک باشد و تازه اگر هم به فرض محال یکبارهک شده باشد، باگ های خود را برطرف نکرده باشد! پس Hک کلش آف کلنز، توهمی بیش نیست و همه ی تبلیغات در این مورد تنها به قصد سودجویی و سوء استفاده انجام می شود.
اگر چه Hک کلی بازی، امکان ندارد، اما راه هایی وجود دارد که به بازی بهتر شما کمک شایانی می کند. این روش ها را می توان با xmod game انجام داد. دقت کنید که برای اینکار حتما باید گوشی خود را روت کنید. تعدادی از این روش ها را در زیر آورده ایم:
-اتک مصنوعی: تست قبل حمله، به معنی یک حمله ی آزمایشی است. یعنی شما بدون از دست دادن هر گونه منبعی، به حریفی درست مانند حریف واقعی، حمله می کنید تا نتیجه ی نبرد را تخمین بزنید. بنابراین این روش، برای آگاهی از میزان ریسک حمله، کمک زیادی به شما می کند و تصمیم گیری در مورد حمله را بسیار آسان می کند. این کار را می توان هم به صورت دستی و هم در xmod انجام داد.
-آنلاین ماندن در بازی: همانطور که میدانید باید در بازی آنلاین باشید، خب ممکن است این امر برای شما مقدور نباشد، بنابراین این روش، راه چاره ی شماست. در واقع با این کار، از ارسال پیام قطع ارتباط خود جلوگیری کرده و بنابراین کسی نمی تواند به شما حمله کند.
-سرچ پیشرفته: شما برای حمله، باید حریفی مناسب خود پیدا کنید، اما با سرچ ساده ی بازی، شاید یافتن بهترین حریف، کمی دشوار باشد. این روش با داشتن آپشن های بیشتری برای سرچ، به یافتن مناسبترین حریف برای شما، کمک می کند.
امروز معلم عشقم گفت:دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسن مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند.گفتم:من که خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم؟لبخند تلخی زد و گفت:شاید او هم به سمت خطی شکسته باشد
 سپاس شده توسط یاسی@_@ ، ×Big boy× ، mr.destiny ، Mr.Unnamed ، ✘Nina✘
آگهی
#2
الکیه ؟!‌
#3
هکا رو سرور اصلی جواب نمیدن .. فقط فرعی
حتی فروشیاش .. من خودم چند بار گرفتم ولی زهی خیال باطل ک ماله سرور فرعیه فقط
#4
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
(31-05-2015، 18:29)Hamdell نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
الکیه ؟!‌
#5
هک میشه ولی نه به دست شما مبتدی ها یه برنامه نویس راحت میتونه هکش کنه
بحث سیاسی داشتین به منم بگین Smile Smile
#6
سلام خدمت شما اولا ک xmodgames هک نیست بلکه برنامه کمکی هست و اینکه ی Hک کاملا واقعی هست و من ریختم ولی اصلا ی شکل دیگه هست سرورهاش فرق داره تو کلنی نمیشه برید  و ساعات مخصوصی میشه رفت تو بازی ک خلاصش دوهزار ب درد نمیخوره و این هم بگم خیالتون راحت بشه Hک برای کلش اف کلنز اورجینال وجود ندارد
آگهی
#7
هک کلش واقعی نیست
 سپاس شده توسط ∆سحر∆
#8
پسر عموم هکش کرده پس چرا من میتونم تو کلن برم و لازم نیس ساعات خاصی بری توش درضمن ضد حمله هم براش گذاشته و بهم اصلا حمله نمیشه
اینایی که میگن هکش الکیه دروغ میگن اصلا اینطوری نیس
#9
علاقه مندان به همه چی بینهایت در کلش میتونن بازی کلش اف جم رو دانلود کنن که در یک سرور  جدا از سرور اصلی میتونید فعال شید
البته این سرور به دلیل کاربران بالایی که داره بعضی وقتا لود نمیشه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=265354         --     راهنمای مراحل بازی ARK
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=267097         --      آموزش قدم به قدم Dota 2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=280679          --     راهنمای بازی Destiny 2 راهنمای قدم به قدم بازی Destiny 2

دیسکورد: (بنا به دلایلی لینک ممکنه با کلیک کردن بره به یه لینک قدیمی لطفا برای جوین دادن کوپی پیست کنید)
     دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://discordapp.com/invite/eVsC79Y                             

براي مشاهده كامل عكس ها روشون كليك كنيد
منبع upload
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir

((Once Upon A Time There Was Dota))


#10
یکی از دوستان منم خریده بود Hک کلش واقعیت نداشت


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان