امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معمای مشکوک پیداشدن جسد مادر در کمد دیواری

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معمای مشکوک پیداشدن جسد مادر در کمد دیواری 1

زندگی به همراه پسر معتاد به شیشه؛
معمای مشکوک پیداشدن جسد مادر در کمد دیواری
پسر ناخلف که متهم است بعد از مشاجره با مادرش مرتکب قتل شده اتهام خودش را انکارمی کند .

 
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جوان، پسر ناخلف که متهم است بعد از مشاجره با مادرش مرتکب قتل شده اتهام خودش را انکارمی کند .
 
ساعت 23 و 50 دقيقه شامگاه شنبه 23 اسفندماه مأموران كلانتري 129 جامي در جريان مرگ مشكوك زن سالخورده‌اي به نام طاهره در خانه‌اش قرار گرفتند. ماموران پلیس در نخسیتن گام در محل حادثه که طبقه اول ساختمان مسکونی در حوالی خیابان جمهوری بود با جسد طاهره 72 ساله در داخل کمد دیواری روبرو شدند که به طرز مرموزی فوت شده بود . لحظاتي بعد قاضي احمد‌بيگي، بازپرس ويژه قتل به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه حاضر شد. نخستين بررسي‌ها نشان داد عامل يا عاملان حادثه بعد از قرار دادن جسد داخل كمد، در آن را قفل كرده‌اند. بررسي كبودي‌هاي روي صورت، دهان و بيني طاهره نشان داد كه مرگ وي عادي نيست. مأموران پليس در بررسي بيشتر خانه وسايل مربوط به مصرف مواد مخدر كشف كردند.
 
پسر بزرگ مقتول كه ماجرا را به پليس خبر داده بود، گفت: چندين سال است كه مادرم همراه برادرم كه مجيد نام دارد در اين خانه زندگي مي‌كند. مجيد مدتي است كه به مواد مخدر شيشه اعتياد دارد به همين خاطر هميشه با مادرم درگيري داشت. وي ادامه داد: يك سال پيش مجيد با زن مطلقه‌اي كه او هم شيشه‌اي است آشنا شد و به گفته خودش با هم نامزد هستند ارتباط دارد.
مجيد هر چند وقت يكبار شهناز را به خانه مادرم مي‌آورد و با هم شيشه مصرف مي‌كنند تا اينكه فهميدم او روز قبل همراه شهناز به خانه مادرم آمده و بعد از مرگ مادرم نيز ناگهان ناپديد شدند. وي در پايان گفت: من به برادرم و شهناز مشكوك هستم و احتمال مي‌دهم آنها عامل مرگ مادرم باشند.
 
در تحقيقات ميداني هم همسايه‌هاي مقتول اعلام كردند كه طاهره هميشه با مجيد درگيري داشته به طوريكه صداي آنها به خانه همسايه مي‌رسيده است. يكي از همسايه‌ها گفت كه چند ساعت قبل از كشف جسد، صداي درگيري از داخل خانه مقتول شنيده است.
 
پس از تحقيقات اوليه جسد طاهره براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به دستور قاضي سعید احمد‌بيگي به پزشكي قانوني فرستاده شد.
 
سپس ماموران تحقیقات گسترده ای را برای دستگیر دو مظنون آغاز کردند تا اینکه سرانجام چند روز بعد از حادثه دو متهم را در حوالی کرج دستگیر کردند . مجید در نخستین بازجویی منكر قتل شد و گفت: من چندي است با مادرم زندگي مي‌كنم تا اينكه مدتي قبل با شهناز آشنا شدم و از او خواستگاري كردم. پس از اين ما با هم نامزد شديم و شهناز هم به خانه ما رفت ‌و‌آمد داشت. مادرم از اين موضوع خبر داشت و خوشحال بود كه من داشتم سر و سامان مي‌گرفتم. شهناز در تهران در دفتر حقوقي كار مي‌كند و خانه‌اش در ملارد كرج است .
 
وي ادامه داد: من به خانه شهناز رفت‌و‌آمد دارم به همين خاطر روز جمعه از مادرم خداحافظي كردم تا به خانه شهناز بروم و بعد هم با شهناز داخل خيابان قرار گذاشتم و به ملارد رفتيم.
 
روز شنبه با مادرم تماس گرفتم اما او جواب تلفن را نداد. به همين خاطر نگرانش شدم و از دوستم پيمان در تهران خواستم تا به خانه ما برود و از مادرم خبري بگيرد كه او هم وقتي به خانه ما رفته بود از سوي پليس دستگير شد.
شهناز هم در بازجويي‌ها گفت: من متأهل بودم تا اينكه به مواد مخدر شيشه اعتياد پيدا كردم و از همسرم جدا شدم اما چند سال بعد ترك كردم و تنها شدم. يك سال قبل با مجيد آشنا شدم و با هم قرار ازدواج گذاشتيم.
ما با هم نامزد شديم و به خانه هم رفت‌و‌آمد داشتيم و حتي مادرش هم در جريان نامزدي ما بود. وي ادامه داد: من روز حادثه در خانه مادر مجید نبودم و هفته قبل مادر مجيد را ملاقات كردم و روز حادثه هم مجيد به خانه من آمد تا در خانه‌تكاني آخر سال به من كمك كند. وی در پایان گفت : من اصلا در جریان فوت مادرش نبودم تا اینکه دستگیر شدم .
 
در حالی که تحقیقات پلیسی نشان می داد روز حادثه مجید در خانه بوده و بعد از فوت مادرش خانه را ترک کرده ، ماموران پلیس متهم را دوباره مورد بازجویی تخصصی قرار دادند .
متهم این بار ادعای جدیدی مطرح کرد و گفت : روز حادثه با مادرم در خانه نشسته بودم و تلویزیون تماشا می کردیم که ناگهان مادرم فوت کرد . خیلی ترسیده بودم و نمی دانستم چکار کنم . از آنجایی که من همیشه با مادرم به خاطر اعتیادم مشاجره داشتم احتمال دادم پلیس مرا به اتهام فوت مادرم بازداشت کند . به همین خاطر جسد مادرم را داخل کمد دیواری گذاشتم و با صحنه سازی از خانه خارج شدم و به خانه نامزدم در ملارد رفتم تا اینکه دستگیر شدم .
 

متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی سعید احمدبیگی در اختیار کارآگاهان جنایی پایتخت قرار گرفت
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr.Robot
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سر بـُریدن نوزاد دو ماهه‌ به دست مادر مُعتاد!
  یک اسیدپاشی تازه در جلفا/زن عصبانی مایع لوله بازکن را به صورت مادر و دختر پاشید
  مادر معتاد دو فرزند خردسالش را کشت+تصاویر
  مادر یک اعدامی: پسرم در قبر زنده است
  قتل فرزند بیمار بخاطر نداشتن پول بیمارستان/ مادر قاتل خودکشی کرد + عکس
  افشای جنایت مادر از سوی دختر ۱۲ ساله
  کشتن مادر توسط دختر باردار 17 ساله! +عکس
  مرگ مشکوک مرد37ساله و پسر8ساله در غرب تهران!
  مادر مُعتاد فرزند 16 ماهه‌اش را با شوک برق کشت+ تصاویر
  مادر آمریکایی خود و پسر ۵ ساله‌اش را در بیمارستان کشت+تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان