امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 4.57
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی

آن ها آنجا هستند..!

آیا انسان ها در این کیهان تنها هستند ؟ اکثریت مردم مخصوصا مردان در آمریکا بریتانیا و آلمان ادعا میکنند که به وجود حیات هوشمند در آنسوی فضا باور دارند. 
بر طبق تحقیقات جدید 56 درصد آلمانی ها ، 54 درصد آمریکایی ها و 52 درصد مردم بریتانیا معتقدند کا حیات بیگانه ی هوشمند جایی در میان ستارگان است. 

ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی
اما در بریتانیا مردم اندکی نسبت به ارتباط انسان ها با بیگانگان محتاط تر هستند. 46 درصد نظر داده اند که پیغامی دیجیتالی بایستی به فضا فرستاده شود به این امید که به دست بیگانگان هوشمند برسد. 33 درصد دیگر نظر دارند که هیچ پیغامی نباید فرستاده شود و 21 درصد باقی مانده نظر قطعی ندارند. 
Searching For ET 
جستجوی بیگانگان 
بشر از مدت ها پیش در این فکر بوده که آیا در این جهان تنها است و در جستجوی یافتن پاسخی به این سوال است. سازمان تحقیقاتی ستی ( جستجوی هوش فرازمینی ) در کالیفرنیا به طور مثال از رادیو تلسکوپ برای شکار سیگنال هایی از تمدن های بیگانه استفاده میکند. 
در ماه جولای فیزیکدان برجسته استیون هاوکینگ به پروژه ی شنود بازگشت که در این پروژه از تلسکوپ های گرین بنک در وست ویرجینیا و رصد خانه ی پارکز در استرالیا برای شنیدن سیگنال هایی از جانب بیگانگان استفاده خواهد شد. 
تلسکوپ لیک در کالیفرنیا برای جستجوی سیگنال های الکترومغناطیسی مانند لیزرها استفاده خواهد شد ( لیزرها سیگنال های نوری مستقیم هستند که میتوانند مسافت های بسیار دور را طی کنند بنابراین شانسی هست که بیگانگان از آن ها برای ارتباط با ما استفاده کنند.) 
 پروژه ی دوم پیام موفقیت آمیز نام دارد که یک رقابت بین المللی در فرستادن پیغام به سوی ستارگان است. 
در میان کسانی که میگویند به هوش فرازمینی اعتقاد دارند و کسانی که از وجود آن ها مطمئن نیستند ناباوران به بیگانه ها در اقلیت قرار دارند بر طیف آمار سازمان نیویورک یوگوو. 
تنها 12 درصد از آلمانی ها ، 22 درصد از آمریکایی ها و 20 درصد از مردم بریتانیا ادعا دارند که به وجود بیگانگان هوشمند معتقد نیستند. 
بررسی ها نشان میدهد که 58 درصد کسانی که باورمند به وجود بیگانگان هستند در جواب به این سوال که چرا بیگانگان هنوز با ما تماس برقرار نکرده اند چنین پاسخ داده اند : " چون بیگانگان فضایی از زمین بسیار دورند. " و 57 درصد موافق این بوده اند که تکنولوژی بشر به اندازه ی کافی برای تماس با بیگانگان پیشرفته نیست. و تنها 24 درصد از باورمندان معتقدند که فرازمینی ها از وجود ما آگاه هستند اما خود نمیخواهند که ارتباط برقرار کنند و 17 درصد معتقدند که هوش فرازمینی با انسان ها ارتباط برقرار کرده اما دولت بر روی این مسئله سرپوش میگذارد. 
مردان بیشتر نسبت به زنان به فرازمینی ها معتقدند و بیشتر موافق این هستند که انسان ها بایستی با آن ها ارتباط برقرار کنند . اکثریت مردان ( 54 درصد ) میگویند که انسان ها بایستی با بیگانگان ارتباط برقرار کنند در حالی که فقط 40 درصد از زنان موافق این مسئله هستند. 
مترجم : آیدا صفری 
منبع : space.com 
پاسخ
 سپاس شده توسط ~~ƧЄƬƛƦЄ~~ ، reza40 ، # αпGεʟ ، mr.destiny


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمــآیت از مـوجـودات مــآوراءطبیعـــی/فرازمینـی - Interstellar - 05-10-2015، 18:11


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان