امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برانکو: با شکست پیکان به هواداران هدیه می‌دهیم

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برانکو: با شکست پیکان به هواداران هدیه می‌دهیم 1


[rtl]برانکو: با شکست پیکان به هواداران هدیه می‌دهیم 1 برانکو: با شکست پیکان به هواداران هدیه می‌دهیم/ زندگی خصوصی بازیکنان زیر ذره‌بین است [/rtl]
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد ما این است در آستانه این بزرگ مرد و روز پدر با شکست پیکان شادی را به هواداران هدیه بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: روز پدر و روز مرد را تبریک می گویم.قصد ما این است در آستانه این روز بزرگ با شکست پیکان شادی را به هواداران هدیه بدهیم و خودمان را برای بازی آسیایی آماده کنیم.وقتی از پیروزی صحبت می کنیم به این معنی نیست که تیمی را دست کم می گیریم.ما پرسپولیس هسیتیم.هواداران از ما درخواست می کنند برای پیروزی به میدان برویم.می دانم مشکلات زیادی وجود دارد و نتایج کسب شده در حد پرسپولیس نبوده اما ما در اینجا هستیم تا نوار پیروزی ها را آغاز کنیم و پرسپولیس را به جایگاهی برسانیم که استحقاقش را دارد.با احترام به پیکان و نصرتی و رحمتی دو بازیکن سابق من برای پیروزی به میدان می رویم.بنگر نمی تواند در این بازی حضور داشته باشد.همچنین خانزاده که فعلا تعلیق شده و علی عسگری که نمی خواهیم آسیب دیدگی اش تشدید شود مقابل پیکان به میدان نمی رود.چون این بازیکن را برای بازی بنیادکار نیاز داریم.سایر نفرات در شرایط خوبی قرار دارند.
 
وی درباره امتیازات اندک کسب شده در چهار دیداری که پرسپولیس تحت نظر او بوده است گفت:با شما موافقم.روشن است نتایجی که در این مدت کسب کرده ایم خوب نبوده است.چیزی که من را خوشحال می کند این است که در بازی هایی که انجام دادیم تیم برتر میدان بودیم.در خوزستان یک ضربه ایستگاهی بازی را یک بر یک کرد.مقابل سپاهان دو بریک شکست خوردیم و این در حالی بود که پنج شانس مسلم گلزنی را از دست دادیم.داور یک پنالتی را برای ما نگرفت.به یاد نمی آورم در آن مسابقه سپاهان شانسی داشت.در بازی لخویا تا دقیقه ۷۰ تیم حریف نتوانست یک شانس ایجاد کند.در برابر سایپا پس از شکست مقابل لخویا و فشاری که از آن بازی به همراه داشتیم یک بازی بحران زا بود.ما دو بر صفر جلو بودیم و بازی را در اختیار داشتیم.اولین گل را روی اوت دستی خوردیم.گل دوم با پنالتی بود که پای نوری سر خورد.عملا سایپا هم نتوانست روی دروازه ما شانسی داشته باشد.با شما موافق هستم که با این بازی ها امتیاز کمی را کسب کردیم و باید امتیازات بیشتری می گرفتیم.
 
سرمربی پرسپولیس درباره اشتباهات زیاد فردی در تیم بیان داشت:ما به عنوان تیم خیلی اثرگذار هستیم.تنها کار موجود این است که زیاد کار کنیم.در هر مسابقه روی اشتباهات فردی آنالیز می کنیم.باید در خلال تمرین تلاش کنیم که اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم.
 
وی درباره اینکه بیشتر گل هایی که پرسپولیس دریافت کرده از روی سانتر از جناحین بوده است گفت:طبیعی و روشن است که خطرناک ترین قسمت ها کناره زمین است.ولی تکرار می کنم که بی جهت برخی گل ها را دریافت کردیم.ما تلاش می کنیم این نوع گل خوردن را به حداقل برسانیم و نیاز به زمان داریم.
 
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان جوان این تیم به دلیل حواشی از فوتبال محروم شده اند و چه راهکاری برای رفع این مشکل دارد اظهار داشت:این جزو چیزهایی است که باید آموزش داده شود.نه داخل بازی،بلکه خارج از چارچوب مسابقه.شما مطللع هستید افراد زیادی از جمعیت جهانی به بازی فوتبال مشغول هستند.علی رغم این مساله نمی شود به همه به یک شکل رفتار کرد.همیشه بوده و خواهد بود که برخی بازیکنان با رفتار خودشان کمی برجسته تر از سایرین رفتار می کنند.مثلا عصبی هستند یا دلایل دیگر.همیشه چنین اتفاقاتی رخ می دهد.ما به عنوان مربیان و مسولین باشگاه و رسانه ها باید این قبیل اشکالات را به حداقل برسانیم.
 
وی درباره اینکه آیا زندگی خصوصی بازیکنان به باشگاه ربط دارد یا نه گفت:برای فوتبالیست های حرفه ای بله.زندگی خصوصی آنها زیر ذره بین بزرگ قرار دارد.این بازیکنان باید مراقب رفتار و کردار خود در طول بازی و بیرون زمین باشند.آنها الگویی برای جوانان هستند.
 
سرمربی سرخپوشان در ارتباط با بازگشت میثم حسینی به پرسپولیس اذعان داشت: تا جایی که به من مربوط می شود حسینی سه یا چهار ماه پیش از تیم کنار گذاشته شده و طبیعتا از نظر فنی سه، چهار ماه از تمرینات تیم دور بوده است به همین خاطر نمی توانم تا آخر فصل روی شرایط جسمی و روحی وی حساب باز کنم.
 
برانکو در ارتباط با جدا شدن از روانشناس پرسپولیس از باشگاه گفت: من کادر فنی خود را دارم و با کادر فنی خودم کار می کنم. این کادر فنی مطابق نیاز ما در تیم حضور دارند و تا آخر فصل با ما خواهد بود.
 
سرمربی پرسپولیس در ارتباط با مزایده دیروز پرسپولیس و تاثیر این مساله روی آینده کاری خود گفت: من لازم می دانم به این آقایان تبریک بگویم که پا به میدان گذاشتند. کسانی که می خواهند سرمایه شخصی خودشان را در باشگاه پرسپولیس هزینه  کنند و حالا با این شرایط نتیجه هرچه می خواهد باشد و هرکسی که برنده این رقابت باشد لازم است که از وی قدردانی شود. من هم طبق قراداد آمده ام تا به پرسپولیس کمک بکنم. در هر شرایط در باشگاه رییس باید تصمیم گیری کند و تلاش ما همیشه این است که سطح فوتبال پرسپولیس را ارتقا دهیم. خصوصی سازی باشگاه هم در همین راستا است و من باز هم لازم می دانم از کلیه نفراتی که آمدند و در این مزایده شرکت کردند تشکر کنم.
 
برانکو در پاسخ به این سوال که آیا در مدت حضورش در تهران با علی دایی تماس داشته است یا نه اظهار داشت: علی دایی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران است. همانطور که علی پروین و خیلی های دیگر که نمی توان نام همه آنها را آورد بیشترین اثر را در فوتبال ایران به جای گذاشته اند. من به همه این آقایان احترام بی حدو حصری قائل هستم. دایی در تیم ملی بازیکن من بوده و ایشان می تواند به تمامی افتخاراتی که در فوتبال ایران کسب کرده افتخار کند.
 
وی افزود:متاسفانه من در این مدت نتوانستم با ایشان تماسی بگیرم، زیرا وقایع بسیار سریع اتفاق افتاد. مثلا ما فردا مسابقه داریم. پس از آن هم چهارشنبه باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم و مجددا کمتر از یک هفته بعد در لیگ بازی کنیم. در تمام این مدت هم باید خودمان با تمرین و آنالیز بازی ها برای رقابت بعدی آماده کنیم.
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهدی: هواداران کمک نکنند بازیها بی‌تماشاگر می‌شود
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  هدیه ای که گواردیولا انتظارش را نداشت! (عکس)
  طلسم واسعی بالاخره شکست (عکس)
  گاف برانکو در تیم ملی عمان جنجالی شد
  طلسم طارمی بعد از ۹ بازی بالاخره شکست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان