امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عذر‌خواهی پس از مرگ!/ داستان واقعی مرگ دردناک یک مادر پس از ساعت‌ها تحمل درد + تصاویر

#1
عذر‌خواهی پس از مرگ!/ داستان واقعی مرگ دردناک یک مادر پس از ساعت‌ها تحمل درد + تصاویر
یک مادر۶۱ ساله به دلیل مشکل قلبی با آمبولانس تماس می‌گیرد، اما بعد از نیامدن آمبولانس و تحمل ۱۰ ساعت درد در ‌‌نهایت جان خود را از دست می‌دهد.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، خانم "آن والترز" در ساعت ۸ صبح با آمبولانس تماس می‌گیرد و از درد شدید خود در ناحیه قلبش می‌گوید. او از آن‌ها درخواست کرد برای معاینه‌اش به خانه بیایند.


خودروی آمبولانس کمی بعد فرستاده شد اما نه به خانه خانم "والترز" بلکه در یک اتفاق احمقانه و پیچیده آمبولانس به یک آدرس دیگر در نزدیکی خانه او فرستاده شده بود.



عذر‌خواهی پس از مرگ!/ داستان واقعی مرگ دردناک یک مادر پس از ساعت‌ها تحمل درد + تصاویر 1


این مادر ۶۱ ساله انگیسی، بعد از تحمل ۱۰ ساعت درد و رنج سرانجام جان خود را از دست داد و توسط پسرش "لورنس تروپ" که در ساعت 6 عصر به خانه آمده بود، مرده پیدا شد.

آمبولانس ۲ ساعت بعد از مرگ خانم "والترز"، در ساعت 8 شب برای معاینه درخواستی این زن به خانه آن‌ها آمد!

پسر ۲۴ ساله خانم "والترز"، به نام "لورنس تروپ" در مصاحبه‌ای به روزنامه‌ها گفت، اگر آمبولانس به موقع به خانه مادرش می‌رسید، او امروز زنده بود.

وی افزود: با دانستن این موضوع احمقانه که اگر آمبولانس اشتباهی به جایی در نزدیکی خانه مادرم نمی‌رفت، من باور دارم که او حالا می‌توانست زنده باشد. این سهل انگاری شرکت فوریت‌های پزشکی مادرم را به کشتن داد.



عذر‌خواهی پس از مرگ!/ داستان واقعی مرگ دردناک یک مادر پس از ساعت‌ها تحمل درد + تصاویر 1


آقای تروپ در ادامه بیان کرد: اگر مرگ او حداقل کمی دیر‌تر اتفاق می‌افتاد من و خواهرم "فیلیسیتی"، می‌توانستیم برای آخرین بار او را ببینیم و با او خداحافظی کنیم.

آقای تروپ در ادامه گفت که او به آمبولانسی که در ساعت 8 شب و 2 ساعت بعد از مرگ مادرش به خانه آن‌ها امده بود، گفت که مادرش مرده است. آن‌ها گفتند خانم والترز در ساعت 4 عصر با آن‌ها تماس گرفته و بیان داشته این تماس دوم اوست و تقاضای کمک فوری آن‌ها را دارد.

اما آمبولانس به خانم "والترز " در تماس دوم او گفته بود به دلیل حجم بالای کار آن‌ها نمی‌توانند برای معاینه او زود‌تر از 8 صبح به خانه‌اش بیایند.

شرکت خدمات آمبوانس مرکزی انگلیس (SCAS) دو تماس گرفته شده از خانه خانم "والترز "را تایید کرد.

بر طبق گفته‌های آقای تروپ، بعد از شکایت او به این شرکت آن‌ها گفتند، نمی‌دانند چرا آمبولانس زود‌تر به خانه مادرش نیامده است. اما تماسی که مادر او در ساعت ۸ صبح گرفته است، توسط پلیس تایید شده و این موضوع این شرکت را گناهکار می‌کند.

آقای تروپ بیان کرد: امیدوارم حداقل با بالا رفتن آگاهی‌های مردم در پی این رخداد غم انگیز، جلوی موارد مشابه این در آینده گرفته شود تا جان افراد به این راحتی به خطر نیافتد.

وی افزود: من و خواهرم بسیار خشمگین هستیم از اینکه مادرمان ۲ بار ملتمسانه در خواست کمک کرده است، در حالی که هیج کمکی برای او نرسیده است و به جای آن من باید مادرم را مرده پیدا کنم.

سخنگوی مرکز اورژانس (SACS) اظهار داشت: تماس اصلی و اول خانم"والترز" توسط آمبولانس پاسخ داده شده اما به دلیل حجم کاری واشکال در تماس حاصله، آن‌ها به آدرس اشتباهی رفتند.

وی ادامه داد: شرکت ما از طرف تک تک کارکنانش از خانواده خانم "والترز"به خاطر این رخداد اندوه بار عذر خواهی می‌کند و ما خالصانه احساس همدردی خود را با آن‌ها ابراز می‌کنیم.

یک بازرسی کامل توسط پلیس و دادگاه در مورد این حادثه زیر ذره بین است تا همه جنبه‌های آن در نظر گرفته شود و این شرکت باید پاسخگوی سهل انگاری خود باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ژوللی ، mr.destiny
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  یه داستان از دیپ وب
  عکس واقعی زلیخا در موزه لوور پاریس
  هر ساعت 9 کرمانشاهی "کرونا" می‌گیرند
  این دختر فقط 2 ساعت در روز بیدار است! (عکس)
  "ساعت مرگ ترامپ" در میدان ساعت نیویورک
Heart الاخباریه: جلسه پارلمان یک ساعت به تعویق افتاد
Heart افشای گزارشی تکان‌دهنده از آمار واقعی تلفات کرونا در آمریکا
  زنده‌شدن یک پسر بچه ۲ ساعت بعد از مرگ !
Heart ساعت صفر نفت‌خام/ خریداران قیمت‌های تک‌رقمی را تجربه می‌کنند
  گرانترین لباس عروس که دوختنش 700 ساعت طول کشید (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان