امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مطهری: نفت یک تیم صاف و ساده است

#1
مطهری: نفت یک تیم صاف و ساده است 1
به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری مهاجم گلزن و فرصت طلب نفت تهران که تقریبا هر بار با ورودش به زمین موفق به گلزنی شده، اعتقاد دارد قهرمانی لیگ چهاردهم برای نفتی هایی است که از اول فصل برای این تیم زحمت و سختی کشیده اند و حالا نوبت آن است که به خواسته شان دست پیدا کنند.

[b]روی انگیزه پدیده اسم انتقام نمی گذاریم


نمی شود روی حالتی که بازیکنان پدیده دارند اسم انتقام را گذاشت بهتر است بگوییم آنها انگیزه خاص دارند تا ما را شکست دهند. ما هم بسته به شرایط انگیزه خودمان راداریم و سه امتیاز این بازی و گرفتن آن خیلی برایمان مهم است زیرا راهمان بسیار هموارتر می شود. ما باید قهرمان شویم و برای اینکه تمام تلاشمان را می کنیم از آن طرف هم تراکتور انگیزه شکست دادن را برای گسترش دارد. درست است این قضیه کار ما را سخت می کند اما فقط باید به تیم خودمان فکر کنیم و به هر چه که کادرفنی می گوید عمل کنیم زیرا بازی با پدیده برایمان خیلی مهم است.

لیاقت نفت فقط قهرمانی است


این روزها از خیلی ها شنیده ام که لیاقت نفت تنها قهرمانی است. خدا را شکر از آن طرف شانس یک قهرمانی دیگر را هم داریم که در فینال جام حذفی اتفاق می افتد و خیالمان از این بابت راحت است زیرا تمام تلاشمان را انجام دادیم. ما از اول فصل است داریم زحمت می کشیم و بدون حاشیه کارمان را پیش می بریم و یک تیم کاملا بی شیله و پیله هستیم.

باید ببریم تا تراکتور و سپاهان ما را تهدید نکنند

ما کاری به نتیجه حریفان نداریم و برایمان فرقی نمی کند که چه اتفاقاتی می افتد فقط برایمان گرفتن سه امتیاز دیدارهای خودمان است. مسلما اگر سه بازیمان را راببریم خطر قهرمانی تیم هایی مثل تراکتور و سپاهان ما را تهدید نمی کند.

هرچه داریم در زمین می گذاریم و قبلش حرف نمی زنیم

حرف زدن اصلا اهمیتی ندارد. اگر به حرف باشد من هم برمی گردم و به راحتی می گویم قهرمانی نفت به بازی با صبا هم نمی رسد چه برسد به بازی با تراکتور ولی عمل کردن است که در این بین مهم است هر کسی ممکن است هر حرفی بزند اما باید هر چه داریم در زمین بگذاریم و سعی کنیم بیشتر عمل کنیم تا حرف بزنیم.

تیم ضعیف و قوی در لیگ وجود ندارد

من فکر می کنیم هر سه بازی پیش رو به یک اندازه سخت است و فرقی با یکدیگر ندارند. شرایط هر بازی متفاوت است هیچ تیمی وجود ندارد که بخواهد نتیجه را واگذار کند. من در مصاحبه های قبلی ام با شما گفته بودم که در لیگ تیم قوی و ضعیف وجود نداریم؛ برایتان مثال می زنم در بازی با نفت مسجدسلیمان با زحمت در دقیقه 88 توانستیم این تیم را شکست دهیم اما مثلا در بازی رفتمان با سپاهان توانستیم 3 ـ صفر این تیم را ببریم بنابراین تیم ته جدولی و صدرجدولی در لیگ ما معنایی ندارد.

قبل از بازی به نقاط ضعف و قوت حریف فکر می کنم

اگر من به محض ورودم به زمین برای تیمم گلزنی می کنم تنها لطف خداست نه چیز دیگری. من در کل 928 دقیقه در این فصل بازی کرده ام و 8 گل به ثمر رسانده ام اگر بخواهید جور دیگری حساب کنید می شود 10 بازی 8 گل. یکی، دو دلیل این امر را خودم می دانم؛ اولی اش این است که اول فصل خیلی تمرین می کردم و تمرینات اختصاصی ام بیش از حد بود و دومی اش این است که قبل از ورودم به زمین به نقاط ضعف و قوت مدافعان حریف فکر می کنم. از طرفی دیگر همیشه روی این مساله تمرکز می کنم که بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم و این اصل را می دانم که اگر برای هم تیمی ام نیز موقعیت ایجاد کنم، او نیز برای من موقعیت ایجاد می کند و همه این ها دلیل موفقیتم است.

به خوشحالی فکر می کنم اما خوشحالی نمی کنم

بارها شده که از من می پرسند چرا خوشحالی بعد از گل ندارم. شاید باورتان نشود، بگذارید یک مساله جالب را برایتان بگویم بعد از هر بازی که تمام می شود تا شروع بازی بعدی ساعت ها می نشینم و به اینکه چه جوری بعد از گلم خوشحالی کنم فکر می کنم اما بعد از لحظه به ثمر رساندن گل آنقدر خوشحالم و هیچ چیزی به ذهنم خطور نمی کند و برای همین فقط می دوم.

خستگی امانمان را بردیده بود

اوایل فصل نفت تهران از دقایق 80 به بعد دچار مشکل بدنی شد. در خیلی از بازی ها اتفاق می افتاد که دقیقه 90 به بعد گل می خوردیم اما خدا را شکر خستگی بچه ها در حال حاضر برطرف شده و خوب ریکاوری کرده ایم و می توانیم بازی های بهتری را انجام دهیم از عمده ترین دلایلی که در بازی هایی مثل فولاد و ذوب آهن نتوانستیم نتیجه بگیریم این بود که خستگی امانمان را بریده بود. مثلا در بازی با ذوب آهن با اینکه این تیم کادرفنی فوق العاده ای دارد و بسیار خوب فوتبال بازی می کنند اما حق ما دریافت 5 گل نبود اما با این حال در روز بدمان 3 گل زدیم.

خودم از منصوریان خواستم تعویضم کند

[/b]



در بازی با الشباب کتفم درد می کرد و در بازی با ذوب آهن نیز همین مساله ادامه داشت اما به دلیل اینکه شرایط تیم ما در آن مقطع داشت باید کمک می کردم و بازی می کردم. بازی با ملوان با مدافع این تیم که فکر می کنم عزیز معبودی بود بدن به بدن شدم و کمی که دستم را بالا آوردم درد شدیدی را احساس کردم و به خواسته خودم با وجود اینکه دقایقی قبلش به میدان آمده بودم تعویض شدم چون نمی توانستم ادامه بدهم.

[b]ادینهو بهترین فورواردی است که به ایران آمده است

به عنوان یک مهاجم در مورد آقای گلی زودهنگام ادینهو باید بگویم که او جزو بهترین فورواردهایی است که به فوتبال آمده البته کسانی مثل پریرا و توره را می توان جزو دسته خوب های بازیکنان خارجی که وارد ایران شدند قرار داد.
[/b]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow مطهری: پرسپولیس ژن قهرمانی دارد
  افتتاحیه ساده و جذاب در دوحه (عکس)
  مصاحبه رضاوند و مطهری بعد از شکست مقابل الاهلی
  ۴ تمرین ساده برای تقویت عضلات بازو و شانه + تصاویر
  5 راه ساده برای تفکیک و کات کردن عضلات
  آنچلوتی: هدایت رئال، ساده‌ترین کار دنیاست
  عکس/ شادي ساده زیدان آسیا
  فن خال: اگر به دنبال کار ساده ای بودم به تاتنهام می‌رفتم
  مطر: با وجود ایران کار ساده‌ای در استرالیا نخواهیم داشت
  چند سوال ساده از علی دایی پس از شکست دیشب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان