امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

"علی بابا" زن مورد علاقه‌اش را با روسری خفه کرد

#1
"علی بابا" زن مورد علاقه‌اش را با روسری خفه کرد/ دفن جسد مادر 43 ساله در ویلای فشم + عکس
مردی جنایتکار زمانی که مجدد با پاسخ منفی زن مورد علاقه‌اش روبرو شد، او را با روسری خفه کرد . .
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در مورخه یکم اردبیهشت ماه پسر جواین با مراجعه به کلانتری 169 مشیریه به مأموران اعلام کرد که مادرش بنام مریم ( 43 ساله ) به قصد خرید از منزل خارج و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است . 


پرونده فقدانی در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" و به دستور شعبه 101 دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 


تحقیقات پلیسی : 
کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی اطلاع پیدا کردند که همسر فقدانی در حدود 10 سال پیش و به علت عارضه قلبی فوت کرده و در حال حاضر وی سرپرستی فرزندانش را بر عهده دارد . فرزندان فقدانی در اظهارات خود عنوان کردند که مادرشان دچار هیچگونه عارضه و یا بیماری روانی ( فراموشی ) نبوده و در مورخه یکم اردبیهشت ماه طبق روال همیشگی ، برای خرید وسایل مورد نیاز از خانه خارج شده است . 



"علی بابا" زن مورد علاقه‌اش را با روسری خفه کرد 1


در شرایطی که فرزندان فقدانی از هرگونه اختلاف مادرشان با فرد یا افراد دیگر اظهار بی اطلاعی کرده بودند، کارآگاهان به تحقیق از سایر اعضای خانواده فقدانی پرداخته و اطلاع پیدا کردند که از چند ماه پیش یکی از بستگان فقدانی بنام "علی بابا" از او درخواست ازدواج کرده است . 


برادر فقدانی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "حدود چند ماه پیش خواهرم عنوان کرد که یکی از بستگان بنام "علی بابا" به او پیشنهاد ازدواج داده !! اما خواهرم به دلیل آنکه این شخص دارای همسر و فرزند است و از سوی دیگر وی تنها به فکر بزرگ کردن فرزندانش می باشد ، با درخواست ازدواج او مخالفت کرده ؛ قصد داشتم تا به سراغ علی بابا بروم اما خواهرم عنوان کرد که علاقه ای ندارد کس دیگری حتی فرزندانش از این موضوع مطلع شوند و به اصرار وی سکوت کردم ؛ از آنزمان چندین بار از خواهرم پیگیر موضوع شدم و او هر بار عنوان می کرد که دیگر خبری از علی بابا ندارد " . 


تحقیقات از علی بابا : 
با توجه به اظهارات برادر فقدانی ، کارآگاهان ضمن شناسایی محل سکونت علی بابا . الف ( 56 ساله )  اقدام به  دستگیری وی در مورخه سوم اردبیهشت ماه کردند اما او در اظهارات اولیه اش ، با وجود تأیید اظهارات برادر فقدانی در خصوص پیشنهاد ازدواج خود به فقدانی مدعی شد که هیچ اطلاعی از وی ندارد . 


در ادامه رسیدگی به پرونده و در شرایطی که "علی بابا" همچنان اصرار بر بیگناهی داشت ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که با وجود ادعای این شخص مبنی بر بی اطلاعی از فقدانی ، وی همچنان اصرار داشته تا با فقدانی ازدواج نماید و حتی در مورخه یکم اردبیهشت ماه با خودروش شخصی خود به محله فقدانی رفته است . 


اعتراف به جنایت : 
"علی بابا" که در برابر دلایل بدست آمده چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، نهایتا در مورخه دهم اردبیهشت ماه لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل فقدانی اعتراف کرد . 


متهم در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : در مورخه یکم اردبیشهت ماه به محله فقدانی رفتم ؛ تصمیم داشتم تا بار دیگر درخواست پیشنهاد خود را مطرح کنم و به همین علت آنقدر منتظر ماندم تا مریم از خانه خارج شد ؛ زمانیکه مریم از خانه خارج شد با خواهش از او خواستم تا سوار ماشین من شود و او نیز به ناچار و برای آنکه کسی متوجه موضوع نشود ،سوار شد ؛ پس از حرکت ، درباره علاقه ام به وی صحبت کرده و مجددا درخواست پیشنهاد خود را مطرح نمودم و او بار دیگر و اینبار با زبانی تُند به من پاسخ منفی داد و عنوان کرد که حاضر به ازدواج با هیچ شخص دیگری نیست و تنها قصد بزرگ کردن فرزندانش را دارد ؛ در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم ، کنترل خودم را از دست داده و با مریم درگیر شدم و روسری را به دور گردن وی فشار دادم ". 


متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "زمانیکه به خود آمدم متوجه شدم که مریم فوت کرده ؛ بسیار ترسیده بودم ؛ برای همین جسد مریم را به ویلای خود در منطقه فشم برده و در گوشه ی حیاط ، در زیر خاک پنهان کردم ". 



"علی بابا" زن مورد علاقه‌اش را با روسری خفه کرد 1


ادامه تحقیقات در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با توجه به اعترافات علی بابا ، کارآگاهان به ویلای متهم در منطقه فشم مراجعه و با راهنمایی متهم موفق به کشف جسد مریم شدند ؛ با کشف جسد مقتوله و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 


سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " . 
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓩⓐⓗⓡⓐ ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ . ، {HoSsein_83}
آگهی
#2
واقعا هیچوقت نتونستم درک کنم چطور مردی که یه نفرودوس داره حاضر به مرگ و آزارش میشه
in my dream, life is enjoyable (: but...
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆMÆշЇÑζ
#3
واقعا وقتی ادم نتونه جلو نفسشو بگیره..
اینطوری میشه..

واقعا متاسفم..
پاسخ
#4
عشق خركي همينه...
یا امپراطور ،یا هیچ
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  همه چیز در مورد تزریق چربی و توصیه های مهم درمورد آن
Heart تکذیب خبر رویترز در مورد رخدادهای شب گذشته در بغداد
  ۲ هزار و ۳۹۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در عربستان ثبت شده است!
Heart ادعایی عجیب در مورد رهبر کره شمالی
  علاقه این خانم به رنگ قرمز و شهرت جهانی اش (عکس)
  توضیحات سفارت ایران در ایتالیا در مورد دلایل لغو یک پرواز
  حضور ایوانکا ترامپ با حجاب مانتو و روسری در مسجد (عکس)
Heart ازدواج دختر 80 سانتیمتری با مرد مورد علاقه اش! + تصاویر
  20 مورد از نظرات کارشناسان دکوراسیون داخلی
  هشدار آمریکا به ایران در مورد تنگه هرمز

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان