امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روش‌هایی که برونگرایی را در شما تقویت می کند

#1
روش‌هایی که برونگرایی را در شما تقویت می کند
یک روانشناس گفت: از جمله عوامل تاثیر گذار در برونگرایی فرد مطالعه کتاب های مختلف و تعامل با دیگران می تواند باشد.
روش‌هایی که برونگرایی را در شما تقویت می کند 1فاطمه منفرد پویا روانشناس در گفتگو با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به خصوصیات افراد برونگرا اظهار کرد: برونگرایی و درونگرایی اصطلاحاتی بوده که کاملا متناقض یکدیگر هستند در اصل برونگرایی فرار نامعقول و غیرمنطقی از نفس و نمایش دادن احساسات( هیجان های شدید) در جمع است.

وی ادامه داد: در درونگرایی شخص عقب نشینی به دنیای درون دارد و در این حالت خیالبافی جانشین واقع بینی می شود اشخاصی که درون گرا هستند می دانند که برای اجتماعی تر شدن و پیشرفت آنها این روحیه به هیچ وجه خوب نیست.

منفردپویا عنوان کرد: شخص برای آنکه از حالت درونگرایی خارج شود و به برون گرایی تمایل یابد بهتر است نگرانی از اینکه چگونه باب گفت و گو را با دیگران باز کند نداشته باشد و با گروه های مختلف مردم راحت باشد، از ملاقات با دیگران ترس و واهمه نداشته باشد برای شروع برون گرایی بهتر است با دیگران معاشرت داشته باشید و وقت خود را با آنها بگذرانید برای این کار خوب است که به دنبال فعالیت‌های گروهی مورد علاقه خود بگردید.

روانشناس تصریح کرد: برای اجتماعی تر شدن، در مرحله بعد بهتر است که حریم خصوصی خود را محدود کنید هنر خوب صحبت کردن را یاد بگیرید همین که بتوانید در حد چند کلمه نظرات و احساسات خود را بیان کنید  اعتماد به نفس شما برای برخورد با موقعیت های اجتماعی افزایش می یابد.

وی در پایان در خصوص برون گرایی بیان کرد: مطالعه کتاب های مختلف بیشتر شما را کمک می کند انسان در هنگام رویارویی با مشکلات و اتفاقات به طور ناخودآگاه احساس افسردگی و درون گرا بودن دارد و این حالت باعث می شود که فرد بیشتر غمگین شده و سکوت اختیار کند فرد از این حالت خود خوشحال و راضی نبوده و مایل است که سکوت خود را بشکند و زندگی پر از انرژی و شادی را تجربه کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نشانه هایی که میگوید شما فردی جذاب هستید
  حقیقت هایی که نمیدونستید
Lightbulb دانستنی هایی جالب و شگفت انگیز درمورد برج ایفل !
  مکان هایی که در آن UFO دیده شده است
  واقعیت هایی درباره الکتریسیته
  دانستنی هایی جالب درباره هواپیما
  لباس‌هایی که نمی‌توانید در دنیای واقعی بپوشید
  تقویت حافظه و یادگیری با موسیقی
  دانستنی هایی درباره پشه ها
  دانستنی هایی در خصوص گیاه بامبو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان