امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تاوان سنگين كوچک ‌كردن معده

#1
تاوان سنگين كوچک ‌كردن معده
افرادی که چاقی مفرط دارند و شاخص بدنی ‌‌‌آنها بین 30 تا 40 باشد از روش جراحی برداشتن معده استفاده می‌کنند.
تاوان سنگين كوچک ‌كردن معده 1پیام فرح بخش متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران گفت: در افرادی که چاقی مفرط دارند به عبارتی شاخص توده‌ی بدنی آنها بیش از 40 باشد می‌توانیم از روش‌های جراحی استفاده کنیم یا شخص شاخص توده‌ی بدنیش بین 30تا 40 باشد و درمحدوده‌ی چاقی قرار داشته باشد.

وی افزود: ولی اگر شاخص بدنی آنها در محدوده‌ی 30 تا 40 باشد چاقی معمول یا درجه‌ی 2 محسوب می‌شود در این موارد اگر شخص بیماری داشته باشد به عنوان مثال مشکل قلبی و  عروقی دارد یا کبدش چرب است یا دیسک کمر و آرتروز شدید دارد باید به سرعت وزنش را کم کند.

فرح بخش در ادامه  بیان کرد: روش‌های جراحی به چند دسته تقسیم می‌شود به عنوان مثال می‌توانیم معده را کوچک کنیم یا اینکه یک مقدار از روده را برداشت کنیم یا داخل معده بالون گذاشته و یا با حلقه مقداری از معده را مسدود کنیم در این صورت کاهش وزن خیلی به سرعت اتفاق می‌افتد و وزن فرد ظرف مدت کمتر دو تا سه ماه از دست خواهد رفت.

این متخصص تغذیه در پایان عنوان کرد: جراحان معمولا با سنجش وضعیت شخص، بیماری، سن و تحمل آنها روش‌های موثر را برای آنها انتخاب می‌کنند ولی در کنار همه‌ی این‌ موارد رژیم غذایی هم باید داشته باشند یعنی بدون رژیم غذایی این روش کار ساز نیستند و معمولا بالاتر از 16 سالگی این کار انجام می‌شود.
پاسخ
آگهی
#2
خب باید لاغر بشیم
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان