امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقشه پیچیده مجرم حرفه‌ای برای کلاهبرداری 280 میلیاردی

#1
نقشه پیچیده مجرم حرفه‌ای برای کلاهبرداری 280 میلیاردی/ متهم خوشتیپ خودش را دوست یکی از مقامات کشوری معرفی کرد
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی كه با جعل عنوان و انتساب خود به یكی از مقامات كشور توانسته بود با جلب اعتماد و اغفال یكی از شركت های تجاری بالغ بر 280 میلیارد ریال كلاهبرداری کند خبر داد.
نقشه پیچیده مجرم حرفه‌ای برای کلاهبرداری 280 میلیاردی 1به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار" عبدالرضا آقاخانی" با بیان این خبر به خبرنگار ما گفت: در پی شكایت مسئولان یكی از شركت های تجاری به پلیس آگاهی مبنی بر اینكه فردی با جعل عنوان و انتساب خود به یكی از مقامات كشور و داشتن نفوذ در تامین ارز از آن شركت كلاهبرداری كرده است موضوع به صورت ویژه و تخصصی در دستور كار كارآگاهان این پلیس قرار گرفت.


وی افزود: در تحقیقات و بررسی های صورت گرفته مشخص شد كه این فرد توانسته با سوء استفاده از نیاز شركت به ارز برای واردات كالا ، اقدام به صحنه سازی و ارتباط های دروغین تلفنی با رئیس یكی از بانك های كشور كرده و با جلب اعتماد مسئولان این شركت و اغفال آنها مبلغ 280 میلیارد ریال از آنان دریافت كند.


این مقام مسئول عنوان داشت: پس از آنكه چندین ماه از تاریخ پرداخت وجوه به فرد مذكور گذشته مشخص می شود كه ادعای این شخص دروغ بوده و وی هیچ ارزی را تامین نكرده و به خارج ارسال ننموده و تمامی وجوه را به حساب خود واریز كرده است.


سردار آقاخانی عنوان داشت: با شكایت مسئولان شركت پرونده ای ویژه در این خصوص تشكیل و فرد مذكور در یك عملیات ویژه شناسایی و دستگیر شد.


این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با دلایل و مدارك موجود به انجام كلاهبرداری و اغفال مسئولان شركت موصوف اقرار كرد كه با تشكیل پرونده به مراجع قضایی تحویل و روانه زندان شد.


فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به شركت های تجاری و صاحبان سرمایه نسبت هوشیاری بیشتر در برابر افراد كلاهبردار گفت: كلاهبرداران افراد بسیار باهوش، حرفه ای، ظاهری شیك و متشخص دارند و از ادبیات محترمانه استفاده می كنند، بیشتراین افراد با جعل عنوان و انتساب خود به مقامات و معرفی خود به عنوان فرد صاحب نفوذ سعی می كنند اعتماد فرد مقابل را جلب كنند و در این زمینه با صحنه سازی های مختلف یكی دو بار درخواست طعمه خود را عملی می كنند و طوری وانمود می كنند كه هیچ مشكلی در كار آنها وجود ندارد.


سردار آقاخانی عنوان داشت: توصیه پلیس به صاحبان سرمایه و شركت های تجاری، اهالی كسبه بازار و عموم شهروندان این است كه بدون بررسی و تحقیقات كامل و اطمینان از هویت و اصالت افرادی كه به آنان مراجعه می كنند اقدام به پرداخت وجوه و سرمایه خود به آنان نكرده و در صورت مشكوك شدن در هرمرحله موضوع را با واحد های تخصصی پلیس در میان بگذارند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information دستگیری کارمند بانک با اختلاس ۲۴ میلیاردی!
  کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی توسط فالگیران سایبری..♡
  میمون‌های اندونزی به سارقان حرفه‌ای تبدیل شده‌اند
  عروسی میلیاردی به سبک سیندرلا در لواسان (عکس)
Shocked کلاهبرداری 60 میلیاردی با وعده پوچ درآمدهای آسان !
  خودرو میلیاردی و غول آسای آمریکایی در تهران +عکس
  مردی که ماشین چند میلیاردی اش را دفن کرد!!!(عکس)
Shocked پسر بچه ای که با شنا سوئدی زدن صاحب خودروی میلیاردی شد (:
  ضربات وحشتناک گاو وحشی به گاوباز حرفه ای! + تصاویر 14+
  ماشین های عتیقه 5 میلیاردی در ایران (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان