امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دستگیری زنی که عکسهای زن برادرش را منتشر می کرد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دستگیری زنی که عکسهای زن برادرش را منتشر می کرد 1

 
 
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری زنی خبر داد که با انگیزه‌های واهی، عکس‌های شخصی و خصوصی زن برادرش را در وبلاگی مستهجن منتشر کرده بود.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان در تشریح این خبر با بیان اینکه چندی پیش زنی ۲۶ ساله به نام «دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیلا » به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات البرز مراجعه و عنوان کرد که از سه روز پیش مردان متعددی با تلفن همراه وی تماس و اظهاراتی بی‌شرمانه عنوان می‌کنند، گفت: «لیلا» در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که به دلیل شدت مزاحمت‌های تلفنی مردان، تلفن همراه خود را خاموش کرده است، اما از صبح امروز این افراد ضمن تماس با تلفن منزل وی درخواست‌های بی‌شرمانه خود را مطرح می‌کنند. وی با بیان اینکه «لیلا» در اظهارات خود تاکید داشت که نمی‌خواهد همسرش متوجه این موضوع شود، گفت: از آنجایی که مزاحمان تلفنی با تلفن منزل این فرد تماس می‌گرفتند و ادعاهای خود را مطرح می‌کردند، بلافاصله با هماهنگی‌قضایی تلفن منزل این فرد قطع شد.

رییس پلیس فتای البرز با بیان اینکه «لیلا» در اظهارات خود عنوان کرد که مردانی که با وی تماس می‌گرفتند، از عکس‌های او در وبلاگی سخن به میان می‌آوردند، گفت: کارآگاهان با بررسی فضای مجازی وبلاگی را که عکس‌های شخصی این زن در آن آپلود شده بود، را یافتند. کاکوان با بیان اینکه کارآگاهان در عملیات فنی و در بررسی‌های صورت گرفته دریافتند که این وبلاگ شب‌ها آپلود می‌شود، گفت: نهایتا در بررسی‌های به عمل آمده کارآگاهان توانستند زنی ۲۶ ساله به نام «عارفه» را دستگیر کنند که در مواجهه حضوری با شاکی، «لیلا» به کارآگاهان «عارفه» را به عنوان خواهرشوهر خود معرفی کرد.

وی با بیان اینکه متهمه در اعترافات خود ضمن قبول بزه انتسابی عنوان کرد که برای سوزاندن دماغ «لیلا» اقدام به چنین کاری کرده است، گفت: انگیزه‌های متهمه برای انجام چنین کاری با زن برادر خود پوچ و بیهوده بود، به گونه‌ای که یکی از انگیزه‌های متهمه، آن بود که شاکی در یکی از عروسی‌های مشترک لباسی به مانند او بر تن داشت.

رییس پلیس فتای استان البرز با بیان اینکه «عارفه» در ادامه اعترافات خود عنوان کرد که به صورت ماهرانه‌ای عکس‌های شخصی زن برادرش را از کیف‌شخصی‌اش برداشته و آنان را اسکن کرده است، گفت: این فرد در نیمه‌های شب اقدام به آپلود و بارگذاری عکس‌ها در وبلاگی که برای انجام اقدامات مجرمانه خود ایجاد کرده بود، می‌کرد و در ابتدا شماره همراه «لیلا» را به عنوان زنی بدکاره در وبلاگ منتشر و پس از آن که متوجه می‌شود زن برادرش تلفن همراه خود را خاموش کرده است، اقدام به بارگذاری تلفن منزل این فرد در فضای مجازی می‌کند. کاکوان در پایان با بیان اینکه متهمه به همراه پرونده متشکله راهی دادسرا شد گفت: هموطنان باید دقت داشته باشند که عکس‌های شخصی خود را به راحتی در اختیار قرار ندهند و احتمال این که فردی از تصاویر آنان سوء استفاده کند را بدهند.
پاسخ
 سپاس شده توسط دختر تنها12
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information دستگیری کارمند بانک با اختلاس ۲۴ میلیاردی!
  دستگیری 2 دختر بخاطر پوشیدن ساپورت عجیب
Heart دستگیری ۸ نفر از خطرناک‌ترین تروریست‌ها به دست الحشد الشعبی
  ضربه قدرتمند عراق به داعش با دستگیری خطرناک‌ترین تروریست
Heart هشدار سازمان جهانی بهداشت: کرونا در سرتاسر یمن منتشر خواهد شد
  دستگیری سه پسر ایرانی بخاطر چالش سگ شدن
  اولین صحبت‌های نوشنده ادرار شتر پس از دستگیری | واکنش و اقدامات پلیس
  دونالد ترامپ تصویری عجیب از خود در جایگاه راکی بالبوآ منتشر کرد!
  ماجرای دستگیری اش بخاطر رقص (عکس)
  مشایی بازداشت شد/ اولین واکنش احمدی‌نژاد به دستگیری / بازداشت مشایی، هشداری به احمدی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان