امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آتش‌ سوزی مرگبار در‌ خانه رئیس شورای شهر‌ کلاچای

#1
آتش‌ سوزی مرگبار در‌ خانه رئیس شورای شهر‌ کلاچای 1
آتش‌سوزی شبانه در خانه رئیس شورای شهر کلاچای ، مرگ تلخ زن جوان و دو فرزند وی را رقم زد.
به گزارش جام جم، ساعت 23 و 30 دقیقه شامگاه یکشنبه 13 اردیبهشت، مردی با آتش نشانی و اورژانس کلاچای استان گیلان تماس گرفت و از وقوع آتش سوزی در خیابان امام خمینی غربی خبر داد. دقایقی بعد آتش نشانان نخستین ایستگاه آتش نشانی با حضور در محل حادثه مشاهده کردند ساختمان دو طبقه ویلایی که زیر آن مغازه بود ، آتش گرفته و مرد جوانی که دچار سوختگی شده بود در مقابل در ورودی ساختمان افتاده و برای نجات 3 عضو خانواده اش کمک می خواهد.

آنها ابتدا مرد 35 ساله را که دچار سوختگی شده بود به مرکز درمانی منتقل کردند. خانه به طور کامل شعله ور بود و عملیات اطفای حریق به کندی پیش می رفت. در ادامه این عملیات، چند گروه عملیاتی آتش نشانان از ایستگاه های رودسر، رحیم آباد و واجارگاه به محل حادثه اعزام و با پایان یافتن این عملیات نفسگیر موفق شدند با کمک مردم سه مصدوم دیگر را که یک زن 35 ساله و دوپسر 6 و 8 ساله بودند از خانه خارج کنند.

مرگ تلخ مادر و 2 کودک در آتش سوزی
این در حالی بود که یکی از همسایه ها نیز که برای نجات مصدومان حادثه وارد این خانه شده بود دچار سوختگی شده و او نیز به بیمارستان منتقل شد. با وجود تلاش پزشکان زن جوان به نام سمیه و دو پسرش که «عرشیا» و «علیرضا» نام داشتند به علت دودگرفتگی و سوختگی جان خود را از دست دادند. پدر خانواده به نام مرتضی علی عسگری ـ رئیس شورای شهر کلاچای ـ از مرگ نجات یافت.

مرد همسایه که در جریان نجات ساکنان محل حادثه مصدوم شده بود، روز گذشته پس از بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شد و پدر خانواده به دلیل سوختگی در بیمارستان بستری است.

علت اولیه حادثه، نشت گاز
سرهنگ کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در رابطه با این حادثه به جام جم گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد، حادثه به دلیل نشت گاز بوده و هیچ عمدی وجود نداشته است.

دکتر جلال همرنگ، رئیس بیمارستان شهید انصاری رودسر نیز گفت: قربانیان دچار 90 درصد سوختگی شده بودند.

مرتضی علی عسگری، رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای نیز دارای سوختگی درجه 3 و حدود 25 درصد شده که به بیمارستان ولیعصر منتقل شد.

تلاش برای نجات همسایه
امید پور علی، 32 ساله که در جریان نجات اعضای این خانواده مصدوم شده بود روز گذشته به خبرنگار جام جم گفت: مغازه ام در نزدیکی محل حادثه است و زمانی که متوجه آتش سوزی شدم برای کمک به سمت خانه رفتم. ساختمان آتش گرفته بود و صدای فریاد و کمک خواهی ساکنان آن به گوش می رسید.

وی یادآور شد: در ورودی ساختمان قفل بود و بسختی در را شکسته و وارد شدیم. راه پله پر از آتش و دود بود. آتش نشانان شروع به خاموش کردن آتش کردند و شعله های آتش همه جا را فراگرفته بود. به سمت پنجره کنار راهرو رفتم و پسر خردسالی را در اتاق خواب دیدم. تن و لباسم را با آب خیس کرده و دل به آتش زدم. با لگد ضربه هایی به پنجره زدم که شیشه آن شکست و توانستم راهی برای ورود به اتاق خواب پیدا کنم. فضای آنجا پر از دود و آتش بود. ابتدا پسر خردسالی را یافتم و او را به دوش کشیدم و به سمت پنجره رفتم، نفسم بالا نمی آمد.

این جوان 32 ساله ادامه داد: با هر سختی بود او را به کنار پنجره آورده و تحویل آتش نشانان دادم. بعد متوجه مادر خانواده شدم. دوباره به دل آتش زدم که مشاهده کردم مادر خانواده گوشه ای بی هوش افتاده است. بسختی او را کنار پنجره کشاندم و تحویل امدادگران اورژانس دادم. دیگر رمقی برایم نمانده بود و همان جا بی هوش افتادم. آتش نشانان مرا هم نجات داده و در ادامه جستجوهایشان پسر دیگر این خانواده را از آنجا خارج کرده و همگی آنها را به بیمارستان منتقل کردند اما متاسفانه مادر و دو فرزندش فوت کردند.
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket آتش‌سوزی در بخش اداری بیمارستان بقیه‌الله! +تصاویر
  دعوای مرگبار 3 دختر در مدرسه با قتل پایان یافت+تصاویر
  تصادف مرگبار پژو و پراید در نطنز
Exclamation عشق مرگبار پسر 24 ساله به دخترخاله 39 ساله!
  آتش سوزی گسترده در کارخانه لنج سازی بوشهر+عکس
  آتش‌سوزی،آخرین میخ بر تابوت رویشگاه‌های زاگرس
  سقوط مرگبار از پل در شیراز / 2 کشته
  آتش سوزی ساختمان 10 طبقه در تهران + تصاویر
  آتش سوزی انبار بزرگ لوازم خانگی در جنوب تهران
  اتش سوزی برج مسکونی 12 طبقه در غرب تهران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان