امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

از بنر استقلالی‌ها علیه فردوسی‌پور تا برگزاری جلسه معارفه جیمی‌جامپ به آبی‌ها

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از بنر استقلالی‌ها علیه فردوسی‌پور تا برگزاری جلسه معارفه جیمی‌جامپ به آبی‌ها 1

گزارش تمرین استقلال؛
از بنر استقلالی‌ها علیه فردوسی‌پور تا برگزاری جلسه معارفه جیمی‌جامپ به آبی‌ها
تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب هاشم بیک‌زاه در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد.
 
هاشم بیک زاده تنها غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بود و ظاهرا تا زمانی که این بازیکن مطالبات خود را دریافت نکند در تمرینات شرکت نخواهد کرد.
 
*جیمی جامپ معروف هفته‌های پایانی لیگ برتر که چند روز پیش در محل تمرین استقلال حاضر شده بود امروز هم مجددا به کمپ حجازی آمد. این فرد یاسوجی که چند روز پیش از قلعه‌نویی خواسته بود تا در کنار استقلال حضور داشته باشد و بتواند به این تیم کمک کند امروز در حالی در تمرین حاضر شد که سرمربی استقلال وی را به جمع بازیکنان برد و در حالی که با شاگردانش صحبت می‌کرد این جوان را به آنها معرفی کرد. سرمربی استقلال در حالی که با چهره خندان خود با این جوان شوخی می‌کرد از وی سوالی پرسید که جیمی جامپ معروف با شور و شوق خاصی به بازیکنان پاسخ می‌داد و آنها نیز با وی شوخی می‌کردند. بعد از گذشت دقایقی از حضورش، این جوان در نقش تدارکات استقلال مسئولیت یک‌سری از کارها را بر عهده گرفت که البته این موضوع به مذاق مدد جباری، مسئول تدارکات آبی پوشان خوش نیامد و باعث دلخوری وی شده بود.
 
*تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی انجام شد که بازیکنان تراکتورسازی را شبیه‌سازی کرده و امیر قلعه‌نویی از مدافعان و مهاجمان می‌خواست که نقاط قوت تراکتورسازی را در تمرین شبیه‌سازی کرده و راه خنثی کردن آن را تمرین کنند. این موضوع امروز بارها و بارها تکرار شد و سرمربی استقلال با لباس ورزشی نکات لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. در یک صحنه قلعه نویی با صدای بلند به یکی از مدافعان جوان تیمش تذکر داد که چرا فضا را خالی کرده تا مهاجم گل بزند.
 
سرمربی استقلال گفت: ما همین حالا تمرین خنثی کردن مهاجم حریف را انجام دادیم و چرا دقت نمی کنید؟!
 
*کرار جاسم هافبک عراقی که این روزها شایعاتی پیرامون عدم حضورش در ترکیب آبی پوشان مقابل تراکتورسازی به گوش می‌رسد یکی از آماده‌ترین نفرات امروز بود و به نظر می‌رسد سرمربی استقلال حساب ویژه‌ای را روی این بازیکن باز کرده است.
 
*در حالیکه تمرین امروز آبی‌پوشان آغاز شده بود تعدادی از تماشاگران همیشگی حاضر در کمپ بنری را آوردند که روی این بنر عکس سردبیر یکی از روزنامه‌های ورزشی و همچنین عادل فردوسی پور منتشر شده بود. روی این بنر نوشته بود «عادل بخند نوبت تو هم می‌رسد» به نظر می‌رسد این بنر در راستای شکایت سرمربی تیم استقلال از یکی از روزنامه‌های ورزشی منتشر شده بود. جالب اینجاست که امیر قلعه‌نویی وقتی این بنر را دید دو سه نفر از هواداران را نزد خود فراخواند و در گوشه‌ای از زمین با حالتی تند به آنها گفت که این پارچه را جمع کنند و در این دو هفته که بازیکن بازی حساس دارد این کارها انجام نشود. میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال هم نزد این تعداد از طرفداران رفت و از آنها خواست بلافاصله بنر را جمع‌آوری کنند.
 
این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که طی هفته‌های گذشته تعدادی از طرفداران همیشگی حاضر در کمپ حجازی بنرهایی را در حمایت از سرمربی تیم استقلال به ورزشگاه آورده‌اند.
 
*شکست رئال مادرید مقابل یوونتوس و دیدار بارسلونا و بایرن مونیخ یکی از سوژه‌های تماشاگران حاضر در ورزشگاه بود و آنها پیرامون این موضوع با یکدیگر صحبت می‌کردند.
 
تماشاگران طرفدار رئال معتقد بودند این تیم در بازی برگشت برای حذف یوونتوس کار راحتی دارد.
 
*حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نیز باعث شده بود تا صدای آنها به کمپ مرحوم حجازی برسد. با توجه به فاصله اندک کمپ حجازی و ورزشگاه آزادی صدای تماشاگران پرسپولیس در برخی از دقایق به گوش می‌رسید.
 
تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا مجددا در کمپ مرحوم حجازی پیگیری خواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک / یک امتیاز ارزشمند برای استقلالی ها
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  محرومیت دو جلسه ای نیمار از همراهی پاری سن ژرمن
  کارشنکی AFC علیه تیم‌های ایرانی ادامه دارد
  مدارک پرسپولیس علیه پدیده مشهد (عکس)
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
  تبریک ای‌اف‌سی با عکس عادل فردوسی‌پور
  بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران باشگاه
  جلسه عجیب فکری با بازیکنان؛ می‌روم تا پول بگیرید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان